quote:Op zondag 3 maart 2013 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar fuck me als ik boos ben breekt echt de pleuris uit. Dan moet ik iets slopen en het liefst iemand
Had ik niet verwacht van je eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar fuck me als ik boos ben breekt echt de pleuris uit. Dan moet ik iets slopen en het liefst iemand
Ik word niet snel boos als ik iemand aardig vind dus het gaat je niet lukkenquote:
oh lobi danquote:Op zondag 3 maart 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word niet snel boos als ik iemand aardig vind dus het gaat je niet lukken
Nee ik denk dat bijna niemand dat van mij verwacht. Zeker niet IRL. Dan denkt iedereen dat ik een keurige jongen ben. Dat ben ik ook meestal hoorquote:
Waar kan je dan om boos worden? Of om wat voor mensen?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee ik denk dat bijna niemand dat van mij verwacht. Zeker niet IRL. Dan denkt iedereen dat ik een keurige jongen ben. Dat ben ik ook meestal hoor
kaboutersquote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar kan je dan om boos worden? Of om wat voor mensen?
In het verkeer vooralquote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar kan je dan om boos worden? Of om wat voor mensen?
Dan zou ik me maar gedeisd houdenquote:
Maar soms in een donker steegje ga je loos en klap je iemand in comaquote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee ik denk dat bijna niemand dat van mij verwacht. Zeker niet IRL. Dan denkt iedereen dat ik een keurige jongen ben. Dat ben ik ook meestal hoor
Nee, ik word wel boos enzo maar ik sla eigenlijk nooit iemand. Maar ik loop ook voor niemand weg en scheld je zeker verrot. Het boeit me niet hoe groot iemand is. Als je op me afloopt loop ik ook zeker op jou afquote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar soms in een donker steegje ga je loos en klap je iemand in coma
volgende keer film, kbby?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
Ik word in het verkeer wel snel boos eigenlijk. Ik stap gerust uit als iemand me irriteert
Een paar maanden geleden nog een of andere fucker (builder) die met een fokking klauwhamer op me afkwam. Jammer dat ik 'em niet op ze bek heb geslagen
Overdag is hij een hele normale jongen, maar s`nachts wordt het een agressieve crimineel #Jambers-stemquote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar soms in een donker steegje ga je loos en klap je iemand in coma
Nah, zo spannend was het niet eigenlijkquote:
Ja, dan transformeer ik in een agressief monsterquote:Op zondag 3 maart 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdag is hij een hele normale jongen, maar s`nachts wordt het een agressieve crimineel #Jambers-stem
Kom klappen dan, met je grote bek!quote:Op zondag 3 maart 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik word wel boos enzo maar ik sla eigenlijk nooit iemand. Maar ik loop ook voor niemand weg en scheld je zeker verrot. Het boeit me niet hoe groot iemand is. Als je op me afloopt loop ik ook zeker op jou af
Ik vind het altijd leuk als mensen uitstappen en op me aflopen. Geen idee eigenlijk waaromquote:Op zondag 3 maart 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom klappen dan, met je grote bek!
het lijkt me wel grappig om te zien jaquote:Op zondag 3 maart 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, zo spannend was het niet eigenlijk
joloquote:Op zondag 3 maart 2013 02:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou vroeg slapen en vroeg wakker worden.
Fuck that shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |