quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Naakt pics uitgelekt van Pizza? NSFWGVD AJ HEEFT ZE WEL VERTUURDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Oooohquote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
het kleine bruine meisje heeft toegeslagen
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Naakt pics uitgelekt van Pizza? NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
het kleine bruine meisje heeft toegeslagen
Klaag ze aan bij de JNG rechterquote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Potverdikkeme.
IK BEN BOOS OP VA EN LB HET IS EEN COMPLOT!!!!!!1111
Wat heb ik er nou mee te maken?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Potverdikkeme.
IK BEN BOOS OP VA EN LB HET IS EEN COMPLOT!!!!!!1111
Dat ben jij toch?quote:
Jij adoreert mijn niet en dat kan mijn autisme niet aanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou mee te maken?
quote:
Het was lelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom heb je het gedaan![]()
IK BEN BOOS
PLUK EEN ROOS
ZET HEM OP JE HOED
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEMquote:
wat was er? wat had je gemaakt?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEM
hahahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |