Verkochtquote:
Nee bahquote:Op zondag 3 maart 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo ziek ja, daar zouden ze een horrorfilm over moeten maken.
Dat is een goede, denk dat ik die ga kijken.
Sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hou nou eens op, we weten dat je 19 bent man
Ik bied ¤5 om ze terug te halenquote:
Oké ¤5 staat genoteerdquote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik bied ¤5 om ze terug te halen
Stiekem wil je dat gewoon zien
En ik ga nu nog niet weg
Oké jij krijgt van mij ooit eens ¤5quote:Op zondag 3 maart 2013 14:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ¤5 staat genoteerd
Uh nee bedankt, piemels zien er raar uit
Oké dan niet
Ik twijfel tussen deze of the possession wat hh gisteren zeiquote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf niet gezien, maar is dit iets?
The Poughkeepsie Tapes (2007) - IMDb
Die ziet er ook leuk uit, wil je geesten of seriemoordenaars?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen deze of the possession wat hh gisteren zei
Nee hoor, ik heb niets weggehaaldquote:
Eng, maar niet extreem.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is sinister trouwens engig of echt extreem eng?
quote:
Dan kan ik het wel aanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eng, maar niet extreem.
En ik kan niet kiezen tussen moordenaars of demonen
het kleine bruine meisje heeft toegeslagenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niets weggehaald
Ik zou zeggen kijk in welke OP hij niet meer stond en die TS heeft het waarschijnlijk gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |