Of je gaat terug in de tijd om je opa te dodenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Beetje hetzelfde principe dat als je iemand doodt, ook zijn nageslacht doodt, en de vooruitgang die dat had kunnen brengen
Dus je punt is dat als je vader met een andere vrouw getrouwd was jij nooit was geboren, vet.quote:
toffe tumblrquote:
Ja en dat er dan geen ''nodig'' bestond op dit forum.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je punt is dat als je vader met een andere vrouw getrouwd was jij nooit was geboren, vet.
Vind ik ook leuk om te doenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. En zo kun je extreem ver weg met dit soort verhalen.
Nee als je terug in de tijd zou willen gaan om je opa te doden zal je nooit een tijdmachine mee maken omdat je dan niet had bestaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of je gaat terug in de tijd om je opa te doden
Verdwijn je dan?
Ja dus dan hadden we een ander forum gehad!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en dat er dan geen ''nodig'' bestond op dit forum.
Dat is niet aan mij om voor een ander te bepalenquote:
Of je schuift dan op naar een andere tijdlijn waar je opa gedood is nadat jij al was geboren in de oorspronkelijke tijdlijnquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee als je terug in de tijd zou willen gaan om je opa te doden zal je nooit een tijdmachine mee maken omdat je dan niet had bestaan.
Maar jij vindt van wel?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om voor een ander te bepalen
Mag ik je tumblr ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb allemaal domme volgers man2.4k van die 13 jarigen met 1d posts
hoeveel followers heb je!?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb allemaal domme volgers man2.4k van die 13 jarigen met 1d posts
Dat ligt eraan wat je onderwerp is. Als je een soort actie/reactie uitleg bespreekt kan het naar voren worden gebracht. Ikzelf heb er echter niet zoveel meequote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar jij vindt van wel?
Snap ik wel hoor.
Ik heb gister ook geblowdquote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
pappa ik heb iets ergs gedaan ik heb geblowd
Filmpje is zo oud als het internetquote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
"godverdomme stomme trut" zegt die vader
ik heb er 1,7kquote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2.4k ongeveer (2400 dus), maar het worden er elke dag ong 25 minder
ik volg er 40
ohquote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Filmpje is zo oud als het internet![]()
ik volgde er eerst 3000 en had 3000 followers maar de 1d posts etc werden me een beetje te veelquote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik volg er 2000 maar heb maar 200 followers
ik follow je welquote:
link naar je tumblr dan follow ik :Squote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2.4k ongeveer (2400 dus), maar het worden er elke dag ong 25 minder
ik volg er 40
jeetje, staat gewoon op last.fm allesquote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
link naar je tumblr dan follow ik :S
waar danquote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jeetje, staat gewoon op last.fm alles
quote:Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY HIGH
ohquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben subscriber dus ik kan zien wie er op mijn profiel komt
silum.tumblr.comquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
jordy mag ik een link naar je tumblr
pizza wat is joun tumblir dan :$quote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
jordy mag ik een link naar je tumblr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |