Naar een forumquote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Er was geen vraag naar het internet toen niemand nog wist dat het mogelijk was
Ik heb hier zo geen zin inquote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dit forum er ook zonder de tweede wereldoorlog was geweest? In dezelfde vorm? Met dezelfde mensen?
Hoeft ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zou leuk zijn als je het artikel voortaan eerst zelf zou lezen, dan hoef ik niet alles te screenshotten voor je
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_internet
quote:
quote:
Het is natuurlijk een kwestie van wereldbeeld jaquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dit forum er ook zonder de tweede wereldoorlog was geweest? In dezelfde vorm? Met dezelfde mensen?
Doe eens normaal grafmongoolquote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef nodig het volgende:
Er zijn zoveel factoren wat NU heeft/kan beinvloeden. Stel mijn papa was met een andere vrouw getrouwd was ik dan nooit geboren? Stel jou moeder was de condoom niet vergeten was ze ook veel gelukkiger geweest.
[..]
Maar zo kun je veel verder gaan. Een duidelijker voorbeeld is dat dit forum er nooit zou zijn geweest zonder Big Brother. Althans, niet in deze hoedanigheid. En dat is wel een redelijk vaststaand feitquote:Op zondag 3 maart 2013 15:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een kwestie van wereldbeeld ja
Valt moeilijk over te discussiëren, tenminste, we zullen het nooit weten
Ja dat geloof ik, wat is je punt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef nodig het volgende:
Er zijn zoveel factoren wat NU heeft/kan beinvloeden. Stel mijn papa was met een andere vrouw getrouwd was ik dan nooit geboren? Stel jou moeder was de condoom niet vergeten was ze ook veel gelukkiger geweest.
[..]
Dan was je misschien gereïncarneerd als eend ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:
Staat in mijn post.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, wat is je punt?
Inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zo kun je veel verder gaan. Een duidelijker voorbeeld is dat dit forum er nooit zou zijn geweest zonder Big Brother. Althans, niet in deze hoedanigheid. En dat is wel een redelijk vaststaand feit
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja Nodig neemt alles heel serieus, maar dat moet hij zelf weten.
ja johquote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat er andere ontwikkelingen zouden geweest, misschien had Danny's moeder dan wel een andere man getrouwd die nu in WW2 omgekomen is, dan zou dit forum er niet zijn geweest.
Dat is waar. En zo kun je extreem ver weg met dit soort verhalen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Beetje hetzelfde principe dat als je iemand doodt, ook zijn nageslacht doodt, en de vooruitgang die dat had kunnen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |