Of je gaat terug in de tijd om je opa te dodenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Beetje hetzelfde principe dat als je iemand doodt, ook zijn nageslacht doodt, en de vooruitgang die dat had kunnen brengen
Dus je punt is dat als je vader met een andere vrouw getrouwd was jij nooit was geboren, vet.quote:
toffe tumblrquote:
Ja en dat er dan geen ''nodig'' bestond op dit forum.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je punt is dat als je vader met een andere vrouw getrouwd was jij nooit was geboren, vet.
Vind ik ook leuk om te doenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. En zo kun je extreem ver weg met dit soort verhalen.
Nee als je terug in de tijd zou willen gaan om je opa te doden zal je nooit een tijdmachine mee maken omdat je dan niet had bestaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of je gaat terug in de tijd om je opa te doden
Verdwijn je dan?
Ja dus dan hadden we een ander forum gehad!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en dat er dan geen ''nodig'' bestond op dit forum.
Dat is niet aan mij om voor een ander te bepalenquote:
Of je schuift dan op naar een andere tijdlijn waar je opa gedood is nadat jij al was geboren in de oorspronkelijke tijdlijnquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee als je terug in de tijd zou willen gaan om je opa te doden zal je nooit een tijdmachine mee maken omdat je dan niet had bestaan.
Maar jij vindt van wel?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om voor een ander te bepalen
Mag ik je tumblr ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb allemaal domme volgers man2.4k van die 13 jarigen met 1d posts
hoeveel followers heb je!?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb allemaal domme volgers man2.4k van die 13 jarigen met 1d posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |