oh ken ik maar ik dacht dat je net iets had gepaint wat ik had gemistquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als reactie op VA zijn creatie in de OP.
Vind je het mooi?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh ken ik maar ik dacht dat je net iets had gepaint wat ik had gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet, soms zit ik alleen thuis, dan hoor/zie ik soms wel enge dingen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel aan
Ik heb zelf altijd dat is geesten veel minder eng vind, omdat ik er simpelweg niet in geloof, wee niet hoe dat bij jou zit?
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je het mooi?
ik vond het grappig maar dit is toch niet echt een half uur paintwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je het mooi?
gewoon nee seggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Altijd regel x4 gebruiken hihahoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik vond het grappig maar dit is toch niet echt een half uur paintwerk
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
hihihih hij zei ja toen jij nee segt hihi
Pandorum (2009) - IMDbquote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, soms zit ik alleen thuis, dan hoor/zie ik soms wel enge dingen.
Nah, buitenaardse wezens enzo vind ik niet leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pandorum (2009) - IMDb
Dit is dan wel echt een aanrader, zo goede film.
Hoezo zie je trouwens enge dingen?
quote:
Het zijn ook niet echt buitenaardse wezens, het is echt een geweldig verhaal imo, maarjaquote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, buitenaardse wezens enzo vind ik niet leuk.
Gewoon, schaduwen
Gewoon vergeten, ik adoreer iedereen hier hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in je adoreer plaatje?
ANTWOORDEN WIL IK
Ik voel me buitengesloten, wie heeft er nog een link naar het kindertelefoon forum ik ga hulp soekequote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon vergeten, ik adoreer iedereen hier hoor
sletjequote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon vergeten, ik adoreer iedereen hier hoor
misschien kan je aysha hulp vragen ze heeft al veel meegemaaktquote:Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, wie heeft er nog een link naar het kindertelefoon forum ik ga hulp soeke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |