Jouw post inderdaad.quote:
Gewoon, ik word boos als mensen zeggen dat de holocaust niet bestond of niet zo erg wasquote:Op zondag 3 maart 2013 13:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jouw post inderdaad.
Goed, ontopic. Schuilt het nieuwe in de omvang, of waren die seksslavinnen bijvoorbeeld helemaal onbekend tot nu toe?
Blijft ziek om te lezen allemaal.
Ik ben ook wel eens boos, maar dan wil ik de mensen waar ik boos op ben niet in vernietigingskampen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef miera het volgende:
[..]
Gewoon, ik word boos als mensen zeggen dat de holocaust niet bestond of niet zo erg was
doen ze gewoon om aandacht te trekken
En?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef miera het volgende:
[..]
Gewoon, ik word boos als mensen zeggen dat de holocaust niet bestond of niet zo erg was
En toch heb je er zat tussen zitten die het goed kunnen beargumenteren. Denk dat jij in een discussie met hen zo uitgeluld bent.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef miera het volgende:
[..]
U maakt voor het eerst kennis met de Holocaust?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Dus eigenlijk toch wel terecht dat Israel zich zo gedraagt, die mensen hebben het vroeger ook erg moeilijk gehad.
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeftquote:Op zondag 3 maart 2013 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U maakt voor het eerst kennis met de Holocaust?
Mja ik vind dit dus een kul-argument. Vooral omdat de meeste mensen die het hebben overleefd nu niet meer leven.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Dus eigenlijk toch wel terecht dat Israel zich zo gedraagt, die mensen hebben het vroeger ook erg moeilijk gehad.
Waarom? De mensen die er nu wonen zullen de holocaust amper bewust hebben meegemaakt, of in ieder geval zullen ze een kleine minderheid vormen. Ik mag me ook niet gedragen als een lul omdat mijn opa dingen heeft meegemaakt die erg zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeft
Ja, want op basis van wat we hiervoor wisten viel het allemaal wel mee natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeft
Die is ooit bedacht.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat de holocaust verzonnen is. wat denk jij hiervan ts?
Nazi's in een topic over de Holocaust. Waanzin inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Ulx het volgende:
Niet slecht, op pagina één al Israel betrekken. Benieuwd wanneer de eerste de Nazi's of Hitler erbij sleept.
ja, echt. Godwin. Doodvermoeiend. En dat Israel erbij halen ook. Nederlanders gaan toch ook niet bij elke voetbalwedstrijd of zo zaniken door duitsers gejatte fietsen of zo?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nazi's in een topic over de Holocaust. Waanzin inderdaad.
ja .. op dezelfde manier als dat de kans groter is om kinderverkrachter te worden als je zelf als kind verkracht bent .. :squote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Goede troll.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
sterke rol van John Malkovichquote:
Precies, je hebt ook Nazi's en andere gestoorden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:09 schreef YazooW het volgende:
Het is ook wel heel makkelijk om mensen die de holocaust ontkennen aandachtstrekkers te noemen, er zijn genoeg mensen die dat gewoon echt denken.
Nazi's werden er al in de OP bijgesleept. Waar gaat het heen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Ulx het volgende:
Niet slecht, op pagina één al Israel betrekken. Benieuwd wanneer de eerste de Nazi's of Hitler erbij sleept.
Precies, hetzelfde geldt natuurlijk voor de actie van de Jong in de verloren WK finale gezien hetgeen die Spanjaarden ons in de tachtigjarige oorlog hebben aangedaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Het bestaan van de kampen en ghetto's was in de regio wel bekend maar de data was nog niet eerder naast elkaar gelegd. Het bestaan van gedwongen prostituees is in ieder geval niet nieuw.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jouw post inderdaad.
Goed, ontopic. Schuilt het nieuwe in de omvang, of waren die seksslavinnen bijvoorbeeld helemaal onbekend tot nu toe?
Blijft ziek om te lezen allemaal.
Gebeurde dat vanuit een zieke ideologie waarbij mensen op haast industriële wijze werden vermoord? Holocaust is niet alleen de aantallen maar ook de wijze hoe en waarom.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef BlueRoom het volgende:
- Toen Dzjenghis Kahn China binnenviel zijn er veel meer doden gevallen
- vele miljoenen indianen zijn gedood door de invasie van de Spanjaarden
gezeik over de holocaust elke keer
Maar de Engelsen waren nog erger.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef BlueRoom het volgende:
- Toen Dzjenghis Kahn China binnenviel zijn er veel meer doden gevallen
- vele miljoenen indianen zijn gedood door de invasie van de Spanjaarden
gezeik over de holocaust elke keer
Dat dus, en vooral in zo'n kleine periode. Jozef Stalin vond ik ook een schoft en een dictator die de mensenrechten schond, maar welke mensenrechtenschenders dan ook vind ik niet op het niveau van de nazi's. Ongekend in de geschiedenis. Alhoewel mensen als Pol Pot aardig in de buurt kwamen. Maar alsnog, die extreme obsessie met bevolkingsgroepen willen wegruimen op die schaal..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:02 schreef Polacco het volgende:
[..]
Gebeurde dat vanuit een zieke ideologie waarbij mensen op haast industriële wijze werden vermoord? Holocaust is niet alleen de aantallen maar ook de wijze hoe en waarom.
Ja en nee. Ja, omdat ik begrijp dat ze zichzelf heel erg willen verdedigen en dat ze willen dat het joods volk blijft bestaan. Want tja, altijd in geschiedenis werden joden vervolgd maar tijdens WOII maakten ze zich wel heel erg zorgen over hun voortbestaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Dzjenghis Kahn? Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:02 schreef Polacco het volgende:
[..]
Gebeurde dat vanuit een zieke ideologie waarbij mensen op haast industriële wijze werden vermoord? Holocaust is niet alleen de aantallen maar ook de wijze hoe en waarom.
Nee, hoor.quote:
Wat het industriële aspect betreft, dan. Dzjenghis Khan geloofde ook niet dat de Mongolen superieur waren aan andere volkeren.quote:
Dat is geen stelling, maar een vraag, en een vraag die hier niet van belang is, als 'ie al ergens van belang is.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals een klasgenoot van mij al stelde. Waarom is de dood van één persoon zoveel minder belangrijk dan 6 miljoen.
Nou en?quote:Tevens zijn er waarschijnlijk meer slaven omgekomen.
Wat leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals een klasgenoot van mij al stelde. Waarom is de dood van één persoon zoveel minder belangrijk dan 6 miljoen. Tevens zijn er waarschijnlijk meer slaven omgekomen.
Daarvoor moet je het studie lezen.quote:
Nee, niet op industriële wijze en niet op basis van een rassenleer.quote:
Nee, de aantal is goed, wou je zeggen?quote:
Maar ik ben beter van u gewend.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, de aantal is goed, wou je zeggen?
Die vacature bij De Speld is zo te zien snel vervuld.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voorstellen voor nieuwe tt:
Holocaust had ook wel negatieve kanten
Holocaust was niet voor iedereen geen pretje
Meid toch, voel je je tekort gedaan omdat er nog nooit iemand met jou heeft gehuild?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal even huilen om de holocaust.
Ik moest een klein beetje lachen maar voelde mij wel schuldig erna.quote:
Niet bepaald, nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Meid toch, voel je je tekort gedaan omdat er nog nooit iemand met jou heeft gehuild?
Ik een moslim? Waaruit blijkt dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef miera het volgende:
[..]
je bent een moslim, dat maakt uw verhaal al 99% ongeloofwaardiger
Dit impliceert dan ook dat de nog op te hoesten schadevergoedingen ook een factor 3 of 4 hoger zouden moeten zijn.quote:The lead editors on the project, Geoffrey Megargee and Martin Dean, estimate that 15 million to 20 million people died or were imprisoned in the sites that they have identified as part of a multivolume encyclopedia. (The Holocaust museum has published the first two, with five more planned by 2025.)
quote:The research could have legal implications as well by helping a small number of survivors document their continuing claims over unpaid insurance policies, looted property, seized land and other financial matters.
SS Concentration Camps
“HOW many claims have been rejected because the victims were in a camp that we didn’t even know about?” asked Sam Dubbin, a Florida lawyer who represents a group of survivors who are seeking to bring claims against European insurance companies.
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=2&_r=1
Interessant filmpje, kende ik nog niet.quote:
Pardon? De Palestijnen worden uit hun eigen land geflikkerd omdat die Joden zogenaamd zielig waren dit dat en in plaats van blij zijn dat ze nu een plek hebben om te wonen willen ze alleen maar meer meer meer en jassen ze nog steeds Palestijnen uit hun huizen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een flauwe en behoorlijk respectloze opmerking/grap vind, weet ik dat het, zeker in het weekend, wel heel pijnlijk kan zijn als het bier opeens op is.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef vosss het volgende:
Maargoed, allemaal heel erg wat er toen gebeurde met die Joden en alles.
Bijna net zo erg als toen mn bier op was laatst.
Why de fuck ga je daar zo serieus op in?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een flauwe en behoorlijk respectloze opmerking/grap vind, weet ik dat het, zeker in het weekend, wel heel pijnlijk kan zijn als het bier opeens op is.
Maar laat ik het er op houden dat het gewoon twee verschillende soorten van leed zijn. Waarbij ik wel een essentieel verschil tussen de twee vormen van leed wil benadrukken: Joden waren onschuldige slachtoffers, daar waar jij zelf verantwoordelijk bent geweest voor het leed dat jou 'overkwam'.
Waarom niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Why de fuck ga je daar zo serieus op in?![]()
![]()
![]()
Dat maakt het toch niet minder erg?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
Waarbij ik wel een essentieel verschil tussen de twee vormen van leed wil benadrukken: Joden waren onschuldige slachtoffers, daar waar jij zelf verantwoordelijk bent geweest voor het leed dat jou 'overkwam'.
Erg is erg betrekkelijk. Sterker nog, dat het bier op is kan op het moment zelfs 'erger' aanvoelen. Dat is ook het interessante aan de menselijke geest. Ons gevoel op een specifiek moment, hanteert niet altijd dezelfde 'logische' indeling als ons verstand. En zelfs op basis van ons verstand is het al moeilijk leed in te delen in gradaties.quote:
Aangezien dit a) erg subjectief is en b) het volgens mij ook niet zo heel relevant is wat jij of enkele andere FOK!kers over dit soort zaken denken, lijkt mij dit, in ieder geval voor mij, geen goed argument.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien dit a) erg subjectief is en b) het volgens mij ook niet zo heel relevant is wat jij of enkele andere FOK!kers over dit soort zaken denken, lijkt mij dit, in ieder geval voor mij, geen goed argument.
Uiteraard wel, het was nog breder gedragen en uitgevoerd dan aanvankelijk gedacht, dat is toch nog steeds erg schokkend.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ehm, nog gruwelijker dan gedacht? Omdat het aantal locaties/getto's groter was? Dat maakt het toch niet gruwelijker?
Pardon? Omdat ik vind dat de Joden veel te ver gaan met hun landjepik en daarom de Palestijnen ergens wel kan begrijpen heb ik therapie nodig?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:06 schreef DeParo het volgende:
Die Vosss moet je niet serieus nemen, die jongen heeft therapie nodig en maakt wel vaker antisemitische opmerkingen, kennelijk een opvoeding of vier gemist.
DeParo moet je niet serieus nemen, die jonge heeft therapie nodig en maakt wel vaker andere mensen onnodig voor antisemiet uit. Kennelijk al erg gehersenspoeld door zionisten.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik vind dat de Joden veel te ver gaan met hun landjepik en daarom de Palestijnen ergens wel kan begrijpen heb ik therapie nodig?
Omdat je jouw 'mening' (of beter gezegd vooroordeel) over Israel, die helemaal niets met dit onderwerp te maken heeft maar waarvan jij het kennelijk toch nodig vindt die hier te uiten, misbruikt om ook kwalijke te dingen zeggen over Joden in het algemeen en wat zij ten tijden van de Holocaust hebben meegemaakt en je weet goed wat ik bedoel.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik vind dat de Joden veel te ver gaan met hun landjepik en daarom de Palestijnen ergens wel kan begrijpen heb ik therapie nodig?
Vind je het echt nodig om je onzin en getr0ll hier te posten ik vind het zielig!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
DeParo moet je niet serieus nemen, die jonge heeft therapie nodig en maakt wel vaker andere mensen onnodig voor antisemiet uit. Kennelijk al erg gehersenspoeld door zionisten.
ik zei dat je getikt bent, door die vergelijking van je met je bierquote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee. En persoonlijk vind ik dat ze veel te ver gaan, ongeacht wat voor ellende dat volk vroeger heeft moeten doorstaan.quote:en je weet goed wat ik bedoel.
Ik weet het... het is erg lastig om met mensen om te gaan die anders over dingen denken.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vind je het echt nodig om je onzin en getr0ll hier te posten ik vind het zielig!
Dat was een grapje man. Doe eens niet zo serieus; het leven is al serieus genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik zei dat je getikt bent, door die vergelijking van je met je bier
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, want op basis van wat we hiervoor wisten viel het allemaal wel mee natuurlijk.
En op welk vlak heeft Israël precies meer recht van spreken?
Ben jij een Jood of wat reageer je zo de hele tijd man?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.
Ben jij uberhaupt instaat om een discussie te voeren?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.
Haal dat "Jood" er nu niet bij. Op die manier blijft die maar doorjanken dat jij een antisemiet zou zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben jij een Jood of wat reageer je zo de hele tijd man?
Dankzij DeParo niet inderdaad.quote:
Oh, weet je het niet meer, maar ik weet nog heel goed in het onderstaande bericht stond.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee. En persoonlijk vind ik dat ze veel te ver gaan, ongeacht wat voor ellende dat volk vroeger heeft moeten doorstaan.
Wat zou jij doen als Palestijn zijnde? Ik kan die acties wel begrijpen hoor. Ik keur ze niet goed, maar die Joden zijn echt geen lieverdjes.
Die hebben een land gekregen, maar dat was niet goed genoeg.
Nou dan ben je gewoon een ondankbare hond. Of Jood in dit geval.
Maargoed, die ellende daar komt toch nooit meer goed, wat iedereen er ook van vindt.
Gelukkig heb ik nu geleerd om een boodschappenlijstje te maken, dus dat drama van laatst hoef ik in de toekomst niet meer mee te maken
Maar ingaan op je onzin over de Palestijnen lijkt me niet erg nodig, beetje onzinnig zelfs, een beetje dommig durf ik het zelfs te noemen van jouw kant om het überhaupt aan te dragen, er zo over te beginnen, raar.quote:
Het is niet relevant wat ik niet of wel ben ik vind het eerder relevant om jouw ware aard hier bloot te leggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben jij een Jood of wat reageer je zo de hele tijd man?
Ben jij überhaupt in staat om je niet achter je schuilnaampje te verbergen?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt instaat om een discussie te voeren?
Zo hoe denk jij dan over de Holocaust, zucht, man man ga toch een ander form bevuilen met je troep.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet het... het is erg lastig om met mensen om te gaan die anders over dingen denken.
Al die individuele verschillen , was iedereen maar hetzelfde !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |