Die vacature bij De Speld is zo te zien snel vervuld.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voorstellen voor nieuwe tt:
Holocaust had ook wel negatieve kanten
Holocaust was niet voor iedereen geen pretje
Meid toch, voel je je tekort gedaan omdat er nog nooit iemand met jou heeft gehuild?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal even huilen om de holocaust.
Ik moest een klein beetje lachen maar voelde mij wel schuldig erna.quote:
Niet bepaald, nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Meid toch, voel je je tekort gedaan omdat er nog nooit iemand met jou heeft gehuild?
Ik een moslim? Waaruit blijkt dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef miera het volgende:
[..]
je bent een moslim, dat maakt uw verhaal al 99% ongeloofwaardiger
Dit impliceert dan ook dat de nog op te hoesten schadevergoedingen ook een factor 3 of 4 hoger zouden moeten zijn.quote:The lead editors on the project, Geoffrey Megargee and Martin Dean, estimate that 15 million to 20 million people died or were imprisoned in the sites that they have identified as part of a multivolume encyclopedia. (The Holocaust museum has published the first two, with five more planned by 2025.)
quote:The research could have legal implications as well by helping a small number of survivors document their continuing claims over unpaid insurance policies, looted property, seized land and other financial matters.
SS Concentration Camps
“HOW many claims have been rejected because the victims were in a camp that we didn’t even know about?” asked Sam Dubbin, a Florida lawyer who represents a group of survivors who are seeking to bring claims against European insurance companies.
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=2&_r=1
Interessant filmpje, kende ik nog niet.quote:
Pardon? De Palestijnen worden uit hun eigen land geflikkerd omdat die Joden zogenaamd zielig waren dit dat en in plaats van blij zijn dat ze nu een plek hebben om te wonen willen ze alleen maar meer meer meer en jassen ze nog steeds Palestijnen uit hun huizen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeft
Ondanks dat ik het een flauwe en behoorlijk respectloze opmerking/grap vind, weet ik dat het, zeker in het weekend, wel heel pijnlijk kan zijn als het bier opeens op is.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef vosss het volgende:
Maargoed, allemaal heel erg wat er toen gebeurde met die Joden en alles.
Bijna net zo erg als toen mn bier op was laatst.
Why de fuck ga je daar zo serieus op in?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een flauwe en behoorlijk respectloze opmerking/grap vind, weet ik dat het, zeker in het weekend, wel heel pijnlijk kan zijn als het bier opeens op is.
Maar laat ik het er op houden dat het gewoon twee verschillende soorten van leed zijn. Waarbij ik wel een essentieel verschil tussen de twee vormen van leed wil benadrukken: Joden waren onschuldige slachtoffers, daar waar jij zelf verantwoordelijk bent geweest voor het leed dat jou 'overkwam'.
Waarom niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Why de fuck ga je daar zo serieus op in?![]()
![]()
![]()
Dat maakt het toch niet minder erg?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
Waarbij ik wel een essentieel verschil tussen de twee vormen van leed wil benadrukken: Joden waren onschuldige slachtoffers, daar waar jij zelf verantwoordelijk bent geweest voor het leed dat jou 'overkwam'.
Erg is erg betrekkelijk. Sterker nog, dat het bier op is kan op het moment zelfs 'erger' aanvoelen. Dat is ook het interessante aan de menselijke geest. Ons gevoel op een specifiek moment, hanteert niet altijd dezelfde 'logische' indeling als ons verstand. En zelfs op basis van ons verstand is het al moeilijk leed in te delen in gradaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |