Niet bepaald, nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Meid toch, voel je je tekort gedaan omdat er nog nooit iemand met jou heeft gehuild?
Ik een moslim? Waaruit blijkt dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef miera het volgende:
[..]
je bent een moslim, dat maakt uw verhaal al 99% ongeloofwaardiger
Dit impliceert dan ook dat de nog op te hoesten schadevergoedingen ook een factor 3 of 4 hoger zouden moeten zijn.quote:The lead editors on the project, Geoffrey Megargee and Martin Dean, estimate that 15 million to 20 million people died or were imprisoned in the sites that they have identified as part of a multivolume encyclopedia. (The Holocaust museum has published the first two, with five more planned by 2025.)
quote:The research could have legal implications as well by helping a small number of survivors document their continuing claims over unpaid insurance policies, looted property, seized land and other financial matters.
SS Concentration Camps
“HOW many claims have been rejected because the victims were in a camp that we didn’t even know about?” asked Sam Dubbin, a Florida lawyer who represents a group of survivors who are seeking to bring claims against European insurance companies.
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=2&_r=1
Interessant filmpje, kende ik nog niet.quote:
Pardon? De Palestijnen worden uit hun eigen land geflikkerd omdat die Joden zogenaamd zielig waren dit dat en in plaats van blij zijn dat ze nu een plek hebben om te wonen willen ze alleen maar meer meer meer en jassen ze nog steeds Palestijnen uit hun huizen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeft
Ondanks dat ik het een flauwe en behoorlijk respectloze opmerking/grap vind, weet ik dat het, zeker in het weekend, wel heel pijnlijk kan zijn als het bier opeens op is.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef vosss het volgende:
Maargoed, allemaal heel erg wat er toen gebeurde met die Joden en alles.
Bijna net zo erg als toen mn bier op was laatst.
Why de fuck ga je daar zo serieus op in?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een flauwe en behoorlijk respectloze opmerking/grap vind, weet ik dat het, zeker in het weekend, wel heel pijnlijk kan zijn als het bier opeens op is.
Maar laat ik het er op houden dat het gewoon twee verschillende soorten van leed zijn. Waarbij ik wel een essentieel verschil tussen de twee vormen van leed wil benadrukken: Joden waren onschuldige slachtoffers, daar waar jij zelf verantwoordelijk bent geweest voor het leed dat jou 'overkwam'.
Waarom niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Why de fuck ga je daar zo serieus op in?![]()
![]()
![]()
Dat maakt het toch niet minder erg?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
Waarbij ik wel een essentieel verschil tussen de twee vormen van leed wil benadrukken: Joden waren onschuldige slachtoffers, daar waar jij zelf verantwoordelijk bent geweest voor het leed dat jou 'overkwam'.
Erg is erg betrekkelijk. Sterker nog, dat het bier op is kan op het moment zelfs 'erger' aanvoelen. Dat is ook het interessante aan de menselijke geest. Ons gevoel op een specifiek moment, hanteert niet altijd dezelfde 'logische' indeling als ons verstand. En zelfs op basis van ons verstand is het al moeilijk leed in te delen in gradaties.quote:
Aangezien dit a) erg subjectief is en b) het volgens mij ook niet zo heel relevant is wat jij of enkele andere FOK!kers over dit soort zaken denken, lijkt mij dit, in ieder geval voor mij, geen goed argument.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien dit a) erg subjectief is en b) het volgens mij ook niet zo heel relevant is wat jij of enkele andere FOK!kers over dit soort zaken denken, lijkt mij dit, in ieder geval voor mij, geen goed argument.
Uiteraard wel, het was nog breder gedragen en uitgevoerd dan aanvankelijk gedacht, dat is toch nog steeds erg schokkend.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ehm, nog gruwelijker dan gedacht? Omdat het aantal locaties/getto's groter was? Dat maakt het toch niet gruwelijker?
Pardon? Omdat ik vind dat de Joden veel te ver gaan met hun landjepik en daarom de Palestijnen ergens wel kan begrijpen heb ik therapie nodig?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:06 schreef DeParo het volgende:
Die Vosss moet je niet serieus nemen, die jongen heeft therapie nodig en maakt wel vaker antisemitische opmerkingen, kennelijk een opvoeding of vier gemist.
DeParo moet je niet serieus nemen, die jonge heeft therapie nodig en maakt wel vaker andere mensen onnodig voor antisemiet uit. Kennelijk al erg gehersenspoeld door zionisten.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik vind dat de Joden veel te ver gaan met hun landjepik en daarom de Palestijnen ergens wel kan begrijpen heb ik therapie nodig?
Omdat je jouw 'mening' (of beter gezegd vooroordeel) over Israel, die helemaal niets met dit onderwerp te maken heeft maar waarvan jij het kennelijk toch nodig vindt die hier te uiten, misbruikt om ook kwalijke te dingen zeggen over Joden in het algemeen en wat zij ten tijden van de Holocaust hebben meegemaakt en je weet goed wat ik bedoel.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik vind dat de Joden veel te ver gaan met hun landjepik en daarom de Palestijnen ergens wel kan begrijpen heb ik therapie nodig?
Vind je het echt nodig om je onzin en getr0ll hier te posten ik vind het zielig!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
DeParo moet je niet serieus nemen, die jonge heeft therapie nodig en maakt wel vaker andere mensen onnodig voor antisemiet uit. Kennelijk al erg gehersenspoeld door zionisten.
ik zei dat je getikt bent, door die vergelijking van je met je bierquote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee. En persoonlijk vind ik dat ze veel te ver gaan, ongeacht wat voor ellende dat volk vroeger heeft moeten doorstaan.quote:en je weet goed wat ik bedoel.
Ik weet het... het is erg lastig om met mensen om te gaan die anders over dingen denken.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vind je het echt nodig om je onzin en getr0ll hier te posten ik vind het zielig!
Dat was een grapje man. Doe eens niet zo serieus; het leven is al serieus genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik zei dat je getikt bent, door die vergelijking van je met je bier
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, want op basis van wat we hiervoor wisten viel het allemaal wel mee natuurlijk.
En op welk vlak heeft Israël precies meer recht van spreken?
Ben jij een Jood of wat reageer je zo de hele tijd man?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.
Ben jij uberhaupt instaat om een discussie te voeren?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.
Haal dat "Jood" er nu niet bij. Op die manier blijft die maar doorjanken dat jij een antisemiet zou zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben jij een Jood of wat reageer je zo de hele tijd man?
Dankzij DeParo niet inderdaad.quote:
Oh, weet je het niet meer, maar ik weet nog heel goed in het onderstaande bericht stond.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee. En persoonlijk vind ik dat ze veel te ver gaan, ongeacht wat voor ellende dat volk vroeger heeft moeten doorstaan.
Wat zou jij doen als Palestijn zijnde? Ik kan die acties wel begrijpen hoor. Ik keur ze niet goed, maar die Joden zijn echt geen lieverdjes.
Die hebben een land gekregen, maar dat was niet goed genoeg.
Nou dan ben je gewoon een ondankbare hond. Of Jood in dit geval.
Maargoed, die ellende daar komt toch nooit meer goed, wat iedereen er ook van vindt.
Gelukkig heb ik nu geleerd om een boodschappenlijstje te maken, dus dat drama van laatst hoef ik in de toekomst niet meer mee te maken
Maar ingaan op je onzin over de Palestijnen lijkt me niet erg nodig, beetje onzinnig zelfs, een beetje dommig durf ik het zelfs te noemen van jouw kant om het überhaupt aan te dragen, er zo over te beginnen, raar.quote:
Het is niet relevant wat ik niet of wel ben ik vind het eerder relevant om jouw ware aard hier bloot te leggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben jij een Jood of wat reageer je zo de hele tijd man?
Ben jij überhaupt in staat om je niet achter je schuilnaampje te verbergen?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt instaat om een discussie te voeren?
Zo hoe denk jij dan over de Holocaust, zucht, man man ga toch een ander form bevuilen met je troep.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet het... het is erg lastig om met mensen om te gaan die anders over dingen denken.
Al die individuele verschillen , was iedereen maar hetzelfde !!!!
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt in staat om je niet achter je schuilnaampje te verbergen?
Ik vind de holocaust een verschikkelijke gebeurtenis, jij niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo hoe denk jij dan over de Holocaust, zucht, man man ga toch een ander form bevuilen met je troep.
Ik ben blij dat je dat vindt en dat is dan een mening die we schijnbaar delen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind de holocaust een verschikkelijke gebeurtenis, jij niet?
Ja goeie discussie man, holocaust joden palestijnen kernbom erop dit dat allesquote:
Dus wat is je probleem met mij?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat vindt en dat is dan een mening die we schijnbaar delen.
Geregistreerd 7 oktober 2012, ik heb niet eerder een discussie met je gehad, en toch probeer je allemaal dingen over mij er bij te halen die er op z'n minst doen lijken alsof je heel goed weet waar ik het over heb kennelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Schuilnaampje? Mij erachter verschuilen? Gast.... waar de fuck heb je het over?
Hij heeft geen probleem met jou; hij heeft een probleem met mij omdat ik vind dat de Joden moeten stoppen met land inpikken wat niet van hun is.quote:
Ja nou en dus?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
ik had begrepen dat fok als de politie daarom vraagt via je i.p adres en je provider je echte adres geeft, dus als je hier iets strafbaars zegt , kan je de politie aan de deur krijgen.
Nou. Jeetje. En nu?quote:
Het is allemaal een complot !quote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geregistreerd 7 oktober 2012, ik heb niet eerder een discussie met je gehad, en toch probeer je allemaal dingen over mij er bij te halen die er op z'n minst doen lijken alsof je heel goed weet waar ik het over heb kennelijk.
Beledigen met of van de slachtoffers van de Holocaust, zoals jij veelvuldig doet, kan ook worden vervolgd. Dat doen ze niet altijd want dan zouden ze bezig blijven met die idioten haha.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou en dus?
Ik zie hier niemand de holocaust ontkennen
Zowel mensen die pro palestina als pro Israel zijn zijn bekrompen/decadente mensen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij heeft geen probleem met jou; hij heeft een probleem met mij omdat ik vind dat de Joden moeten stoppen met land inpikken wat niet van hun is.
Dat kan maar ik denk dat je hier al lang rondloopt dan die 7e.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot !
Gast... jij bent geen domme jonge, maar op deze manier zet je jezelf echt voorschut.
Ik heb inderdaad al vaker iets van je gelezen. Voordat ik hier een account aanmaakte, keek ik namelijk ook wel eens op fok.
Dat kan gewoon he.
Vroeg of laat maak je weer eens een fout Vosss en dan ben ik er, je zal me misschien niet altijd spreken, maar ik ben er ga daar maar van uit voortaan.quote:
You never know..... muahahahah !quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat kan maar ik denk dat je hier al lang rondloopt dan die 7e.
Nou okay dan zeg ik er niks meer over.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Je hebt vanuit je luxe westerse leventje geen recht van spreken over zulke zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |