Jouw post inderdaad.quote:
Gewoon, ik word boos als mensen zeggen dat de holocaust niet bestond of niet zo erg wasquote:Op zondag 3 maart 2013 13:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jouw post inderdaad.
Goed, ontopic. Schuilt het nieuwe in de omvang, of waren die seksslavinnen bijvoorbeeld helemaal onbekend tot nu toe?
Blijft ziek om te lezen allemaal.
Ik ben ook wel eens boos, maar dan wil ik de mensen waar ik boos op ben niet in vernietigingskampen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef miera het volgende:
[..]
Gewoon, ik word boos als mensen zeggen dat de holocaust niet bestond of niet zo erg was
doen ze gewoon om aandacht te trekken
En?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef miera het volgende:
[..]
Gewoon, ik word boos als mensen zeggen dat de holocaust niet bestond of niet zo erg was
En toch heb je er zat tussen zitten die het goed kunnen beargumenteren. Denk dat jij in een discussie met hen zo uitgeluld bent.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef miera het volgende:
[..]
U maakt voor het eerst kennis met de Holocaust?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Dus eigenlijk toch wel terecht dat Israel zich zo gedraagt, die mensen hebben het vroeger ook erg moeilijk gehad.
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeftquote:Op zondag 3 maart 2013 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U maakt voor het eerst kennis met de Holocaust?
Mja ik vind dit dus een kul-argument. Vooral omdat de meeste mensen die het hebben overleefd nu niet meer leven.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Dus eigenlijk toch wel terecht dat Israel zich zo gedraagt, die mensen hebben het vroeger ook erg moeilijk gehad.
Waarom? De mensen die er nu wonen zullen de holocaust amper bewust hebben meegemaakt, of in ieder geval zullen ze een kleine minderheid vormen. Ik mag me ook niet gedragen als een lul omdat mijn opa dingen heeft meegemaakt die erg zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeft
Ja, want op basis van wat we hiervoor wisten viel het allemaal wel mee natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar nu het erger is dan gedacht vind ik wel dat Israel meer recht van spreken heeft
Die is ooit bedacht.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat de holocaust verzonnen is. wat denk jij hiervan ts?
Nazi's in een topic over de Holocaust. Waanzin inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Ulx het volgende:
Niet slecht, op pagina één al Israel betrekken. Benieuwd wanneer de eerste de Nazi's of Hitler erbij sleept.
ja, echt. Godwin. Doodvermoeiend. En dat Israel erbij halen ook. Nederlanders gaan toch ook niet bij elke voetbalwedstrijd of zo zaniken door duitsers gejatte fietsen of zo?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nazi's in een topic over de Holocaust. Waanzin inderdaad.
ja .. op dezelfde manier als dat de kans groter is om kinderverkrachter te worden als je zelf als kind verkracht bent .. :squote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Goede troll.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
sterke rol van John Malkovichquote:
Precies, je hebt ook Nazi's en andere gestoorden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:09 schreef YazooW het volgende:
Het is ook wel heel makkelijk om mensen die de holocaust ontkennen aandachtstrekkers te noemen, er zijn genoeg mensen die dat gewoon echt denken.
Nazi's werden er al in de OP bijgesleept. Waar gaat het heen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Ulx het volgende:
Niet slecht, op pagina één al Israel betrekken. Benieuwd wanneer de eerste de Nazi's of Hitler erbij sleept.
Precies, hetzelfde geldt natuurlijk voor de actie van de Jong in de verloren WK finale gezien hetgeen die Spanjaarden ons in de tachtigjarige oorlog hebben aangedaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Het bestaan van de kampen en ghetto's was in de regio wel bekend maar de data was nog niet eerder naast elkaar gelegd. Het bestaan van gedwongen prostituees is in ieder geval niet nieuw.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jouw post inderdaad.
Goed, ontopic. Schuilt het nieuwe in de omvang, of waren die seksslavinnen bijvoorbeeld helemaal onbekend tot nu toe?
Blijft ziek om te lezen allemaal.
Gebeurde dat vanuit een zieke ideologie waarbij mensen op haast industriële wijze werden vermoord? Holocaust is niet alleen de aantallen maar ook de wijze hoe en waarom.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef BlueRoom het volgende:
- Toen Dzjenghis Kahn China binnenviel zijn er veel meer doden gevallen
- vele miljoenen indianen zijn gedood door de invasie van de Spanjaarden
gezeik over de holocaust elke keer
Maar de Engelsen waren nog erger.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef BlueRoom het volgende:
- Toen Dzjenghis Kahn China binnenviel zijn er veel meer doden gevallen
- vele miljoenen indianen zijn gedood door de invasie van de Spanjaarden
gezeik over de holocaust elke keer
Dat dus, en vooral in zo'n kleine periode. Jozef Stalin vond ik ook een schoft en een dictator die de mensenrechten schond, maar welke mensenrechtenschenders dan ook vind ik niet op het niveau van de nazi's. Ongekend in de geschiedenis. Alhoewel mensen als Pol Pot aardig in de buurt kwamen. Maar alsnog, die extreme obsessie met bevolkingsgroepen willen wegruimen op die schaal..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:02 schreef Polacco het volgende:
[..]
Gebeurde dat vanuit een zieke ideologie waarbij mensen op haast industriële wijze werden vermoord? Holocaust is niet alleen de aantallen maar ook de wijze hoe en waarom.
Ja en nee. Ja, omdat ik begrijp dat ze zichzelf heel erg willen verdedigen en dat ze willen dat het joods volk blijft bestaan. Want tja, altijd in geschiedenis werden joden vervolgd maar tijdens WOII maakten ze zich wel heel erg zorgen over hun voortbestaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
Dzjenghis Kahn? Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:02 schreef Polacco het volgende:
[..]
Gebeurde dat vanuit een zieke ideologie waarbij mensen op haast industriële wijze werden vermoord? Holocaust is niet alleen de aantallen maar ook de wijze hoe en waarom.
Nee, hoor.quote:
Wat het industriële aspect betreft, dan. Dzjenghis Khan geloofde ook niet dat de Mongolen superieur waren aan andere volkeren.quote:
Dat is geen stelling, maar een vraag, en een vraag die hier niet van belang is, als 'ie al ergens van belang is.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals een klasgenoot van mij al stelde. Waarom is de dood van één persoon zoveel minder belangrijk dan 6 miljoen.
Nou en?quote:Tevens zijn er waarschijnlijk meer slaven omgekomen.
Wat leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals een klasgenoot van mij al stelde. Waarom is de dood van één persoon zoveel minder belangrijk dan 6 miljoen. Tevens zijn er waarschijnlijk meer slaven omgekomen.
Daarvoor moet je het studie lezen.quote:
Nee, niet op industriële wijze en niet op basis van een rassenleer.quote:
Nee, de aantal is goed, wou je zeggen?quote:
Maar ik ben beter van u gewend.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, de aantal is goed, wou je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |