Waar heb jij het over?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt in staat om je niet achter je schuilnaampje te verbergen?
Ik vind de holocaust een verschikkelijke gebeurtenis, jij niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo hoe denk jij dan over de Holocaust, zucht, man man ga toch een ander form bevuilen met je troep.
Ik ben blij dat je dat vindt en dat is dan een mening die we schijnbaar delen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind de holocaust een verschikkelijke gebeurtenis, jij niet?
Ja goeie discussie man, holocaust joden palestijnen kernbom erop dit dat allesquote:
Dus wat is je probleem met mij?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat vindt en dat is dan een mening die we schijnbaar delen.
Geregistreerd 7 oktober 2012, ik heb niet eerder een discussie met je gehad, en toch probeer je allemaal dingen over mij er bij te halen die er op z'n minst doen lijken alsof je heel goed weet waar ik het over heb kennelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Schuilnaampje? Mij erachter verschuilen? Gast.... waar de fuck heb je het over?
Hij heeft geen probleem met jou; hij heeft een probleem met mij omdat ik vind dat de Joden moeten stoppen met land inpikken wat niet van hun is.quote:
Ja nou en dus?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
ik had begrepen dat fok als de politie daarom vraagt via je i.p adres en je provider je echte adres geeft, dus als je hier iets strafbaars zegt , kan je de politie aan de deur krijgen.
Nou. Jeetje. En nu?quote:
Het is allemaal een complot !quote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geregistreerd 7 oktober 2012, ik heb niet eerder een discussie met je gehad, en toch probeer je allemaal dingen over mij er bij te halen die er op z'n minst doen lijken alsof je heel goed weet waar ik het over heb kennelijk.
Beledigen met of van de slachtoffers van de Holocaust, zoals jij veelvuldig doet, kan ook worden vervolgd. Dat doen ze niet altijd want dan zouden ze bezig blijven met die idioten haha.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou en dus?
Ik zie hier niemand de holocaust ontkennen
Zowel mensen die pro palestina als pro Israel zijn zijn bekrompen/decadente mensen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij heeft geen probleem met jou; hij heeft een probleem met mij omdat ik vind dat de Joden moeten stoppen met land inpikken wat niet van hun is.
Dat kan maar ik denk dat je hier al lang rondloopt dan die 7e.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot !
Gast... jij bent geen domme jonge, maar op deze manier zet je jezelf echt voorschut.
Ik heb inderdaad al vaker iets van je gelezen. Voordat ik hier een account aanmaakte, keek ik namelijk ook wel eens op fok.
Dat kan gewoon he.
Vroeg of laat maak je weer eens een fout Vosss en dan ben ik er, je zal me misschien niet altijd spreken, maar ik ben er ga daar maar van uit voortaan.quote:
You never know..... muahahahah !quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat kan maar ik denk dat je hier al lang rondloopt dan die 7e.
Nou okay dan zeg ik er niks meer over.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Je hebt vanuit je luxe westerse leventje geen recht van spreken over zulke zaken.
Ik denk dat we inderdaad beter specifieke daden kunnen benoemen en beoordelen ipv dat we over groepen gaan zeggen dat ze goed of fout zijn. Slaat echt totaal nergens op.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zowel mensen die pro palestina als pro Israel zijn zijn bekrompen/decadente mensen.
Weer eens een fout? Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vroeg of laat maak je weer eens een fout Vosss en dan ben ik er, je zal me misschien niet altijd spreken, maar ik ben er ga daar maar van uit voortaan.
Wacht maar jonguh, hij pakt je op je fouten!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Weer eens een fout? Ik heb geen idee waar je het over hebt
Jij mag erover zeggen wat je wilt. Dat ik vind dat je als westers persoon er een neutrale houding over moet hebben, betekent niet dat je daarom er niets meer over kan zeggen.quote:
Precies.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter specifieke daden kunnen benoemen en beoordelen ipv dat we over groepen gaan zeggen dat ze goed of fout zijn. Slaat echt totaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |