Ken jij die film niet, Google maar eens. Maar die film is dus op een echt experiment gebaseerd.quote:
Zou je het grapje toch gewoon willen maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:34 schreef vosss het volgende:
Ik wou een grapje maken over een final solution en mijn bier en alles (waar ik dus gewoon echt een final solution voor heb), maar ik denk dat bepaalde niet nader te noemen users (DeParo) dan tegen het plafond springt, dus om de goede orde te bewaren doe ik dat maar niet
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou je het grapje toch gewoon willen maken?
Dat je door macht je heel anders gaat gedragen en dat je een sadist wordt. Kinderen dood maken gelijk na hun geboorte, dat kan echt niet. Tuurlijk waren er meer redenen waarom die Nazi's dat deden, maar macht was ook een belangrijke reden.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:36 schreef arjan1212 het volgende:
Maar wat heeft die film met dit topic te maken dan
Niet erger dan andere genocides.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef vosss het volgende:
Ik ben hem trouwens ook al gewoon vergeten
Hij was wel goed, dat dan weer wel.
Maargoed, terug ontopic, wat erg he; van die Joden
Nee natuurlijk niet. Ik laat me door niemand de les lezenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je laat je ook nog eens door hem de les lezen?
Ja ok, door Brennie wel somsquote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik laat me door niemand de les lezen!
Dan is het goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik laat me door niemand de les lezen!
Is het daar trouwens anno 2013 gewoon 100% veilig? Ik wil ooit nog wel eens die ruïnes bezoeken daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef arjan1212 het volgende:
Die genocide van de Kmer in Cambodja vind ik een van de ergste 30% van de bevolking afmaken in een paar maanden tijd
Het is nergens 100% veilig, maar veilig genoeg om het te bezoeken. En absoluut ook de moeite waard.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het daar trouwens anno 2013 gewoon 100% veilig? Ik wil ooit nog wel eens die ruïnes bezoeken daar.
Machtig mooi
Ben je er geweest?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is nergens 100% veilig, maar veilig genoeg om het te bezoeken. En absoluut ook de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |