abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123603136
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De reacties in dit topic zijn erger dan de holocaust :N
Fok! stelt me weer teleur.
Verklaar je nader?
pi_123603161
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De reacties in dit topic zijn erger dan de holocaust :N
Fok! stelt me weer teleur.
Ok dat brengt ons tot het volgende:

Geen bier meer >> reacties in het topic >> holocaust.

Of wil je geen bier en de reacties omdraaien? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123603164
En dat zegt iemand die het wel oke vind dat er bij uitgaansgeweld doden en zwaargewonden vallen.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:46:32 #154
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123603182
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Ok dat brengt ons tot het volgende:

Geen bier meer >> reacties in het topic >> holocaust.

Of wil je geen bier en de reacties omdraaien? :@
Ik vind ze redelijk gelijk opgaan. De keuze is moeilijk.
pi_123603196
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik vind ze redelijk gelijk opgaan. De keuze is moeilijk.
Biertje dan maar? :9
vosss is de naam,
  maandag 4 maart 2013 @ 00:47:33 #156
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123603211
quote:
Die reacties er onder :D

There was no Holocaust. The concentration camps were only prisons where the prisoners worked like in any prison today.

The problem was the epidemic of Typhus that raged in Prisons and places with poor hygiene. They burned the dead bodies and used zyklon-B gas to sterilize clothes.

It's funny how no one mentions the typhus epidemic. Hitler created 6 million jobs and the Jews had to come up with the same number to neutralize the achievement of this great politician. No wonder they hated him.

READ ABOUT ACTUAL EVENTS AND THE TYPHUS EPIDEMIC DURING THE WW2 ERA. NO ONE EVER MENTIONS IT BECAUSE IT CAN OPEN EYES YOU STUPID JEWISH PROPAGANDA FED SHEEP. THOSE BODIES WERE PILED UP AND BURNED FOR THAT NOT BECAUSE SOME STUPID MADE UP STORY THAT THE NAZIS ARE ANIMALS. READ FIRST ABOUT ZYKLON-B (WHY IT WAS MADE FOR)10 mil. POLISH AND 10 mil. RUSSIAN CIVILIANS DIED DURING WW2 AND YOU DONT SEE POLISH OR RUSSIANS PLAYING THE RACE CARD. I'M TALKING ABOUT CIVILIANS ALSO. STOP THIS NONSENSE PLEASE.

Teh fuck die conspiracy theorieën :D
  maandag 4 maart 2013 @ 00:49:21 #157
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_123603242
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Die reacties er onder :D

There was no Holocaust. The concentration camps were only prisons where the prisoners worked like in any prison today.

The problem was the epidemic of Typhus that raged in Prisons and places with poor hygiene. They burned the dead bodies and used zyklon-B gas to sterilize clothes.

It's funny how no one mentions the typhus epidemic. Hitler created 6 million jobs and the Jews had to come up with the same number to neutralize the achievement of this great politician. No wonder they hated him.

READ ABOUT ACTUAL EVENTS AND THE TYPHUS EPIDEMIC DURING THE WW2 ERA. NO ONE EVER MENTIONS IT BECAUSE IT CAN OPEN EYES YOU STUPID JEWISH PROPAGANDA FED SHEEP. THOSE BODIES WERE PILED UP AND BURNED FOR THAT NOT BECAUSE SOME STUPID MADE UP STORY THAT THE NAZIS ARE ANIMALS. READ FIRST ABOUT ZYKLON-B (WHY IT WAS MADE FOR)10 mil. POLISH AND 10 mil. RUSSIAN CIVILIANS DIED DURING WW2 AND YOU DONT SEE POLISH OR RUSSIANS PLAYING THE RACE CARD. I'M TALKING ABOUT CIVILIANS ALSO. STOP THIS NONSENSE PLEASE.

Teh fuck die conspiracy theorieën :D
Youtube is echt een encyclopedie voor debiele commentaren.
pi_123603301
Commentaren op Telegraaf,nl, _O_.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:52:30 #159
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_123603313
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
Commentaren op Telegraaf,nl, _O_.
Maar niets verslaat nujij.nl.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:53:17 #160
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123603337
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:49 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Youtube is echt een encyclopedie voor debiele commentaren.
Ik zit die comments een beetje door te lezen en ik verbaas me er over dat heel veel users daar zeggen dat de joden in kampen gestorven zijn aan de tyfus en verhongering. Alsof het dan opeens minder erg is.
pi_123603579
Zeker weer afgelopen met posten hier nu.
pi_123603627
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Weer eens een fout? Ik heb geen idee waar je het over hebt :)
Daar heb ik je vrij recentelijk nog op gewezen.
pi_123603681
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Daar heb ik je vrij recentelijk nog op gewezen.
Dat is een bericht wat een of andere overactieve mod (waarschijnlijk volkomen onterecht) verwijderd heeft. Ik heb geen idee meer wat daar stond.

:)
vosss is de naam,
pi_123603698
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is een bericht wat een of andere overactieve mod (waarschijnlijk volkomen onterecht) verwijderd heeft. Ik heb geen idee meer wat daar stond.

:)
Oh maar ik wel en gezien het onderwerp van het topic, en dit topic aangezien ik je er hier op wijs, heb je vast nog wel een vaag vermoeden.
pi_123606502
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.
En waarom dan wel precies, Leon?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_123606790
Ten eerste vind ik het vreemd dat er zoveel meer kampen waren dan aanvankelijk gedacht en dat dat zo maar in één keer naar buiten komt. Je verwacht toch dat overlevenden of ex-werknemers er nog wel vanaf wisten?

Ten tweede waren er wellicht een hoop meer kampen dan gedacht, maar in hoeverre waren deze kampen vergelijkbaar met concentratiekampen. Mijn opa en oma hebben elkaar ontmoet in een werkkamp in de buurt van Berlijn. Ondanks dat ze ter werk gesteld waren en verbleven in een kamp hebben ze er, weliswaar niet vrijwillig, een goede tijd gehad. Mijn opa mocht op eigen houtje naar Berlijn rijden om er inkopen te doen (hij was timmerman) en ze zijn nota bene in het kamp getrouwd. Toen ze onlangs 60 jaar getrouwd waren zijn we met de hele familie naar het stadje gegaan waar ze getrouwd en dus in een werkkamp hebben gezeten.

Goed ik snap dat het niet overal zo ging, maar ik ben toch benieuwd of er veel vergelijkbare werkkampen zijn of dat ze toevallig een lot in de loterij hadden hier...
  maandag 4 maart 2013 @ 09:44:47 #167
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 4 maart 2013 @ 09:48:44 #168
89730 Drugshond
pi_123607389
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:19 schreef zatoichi het volgende:
Ten eerste vind ik het vreemd dat er zoveel meer kampen waren dan aanvankelijk gedacht en dat dat zo maar in één keer naar buiten komt. Je verwacht toch dat overlevenden of ex-werknemers er nog wel vanaf wisten?

Ten tweede waren er wellicht een hoop meer kampen dan gedacht, maar in hoeverre waren deze kampen vergelijkbaar met concentratiekampen. Mijn opa en oma hebben elkaar ontmoet in een werkkamp in de buurt van Berlijn. Ondanks dat ze ter werk gesteld waren en verbleven in een kamp hebben ze er, weliswaar niet vrijwillig, een goede tijd gehad. Mijn opa mocht op eigen houtje naar Berlijn rijden om er inkopen te doen (hij was timmerman) en ze zijn nota bene in het kamp getrouwd. Toen ze onlangs 60 jaar getrouwd waren zijn we met de hele familie naar het stadje gegaan waar ze getrouwd en dus in een werkkamp hebben gezeten.

Goed ik snap dat het niet overal zo ging, maar ik ben toch benieuwd of er veel vergelijkbare werkkampen zijn of dat ze toevallig een lot in de loterij hadden hier...
Nou het is een beetje fuzzy, er waren idd een boel doorvoer kampen (tijdelijke opslag). Maar ook daar lieten mensen het leven.
Het waren overigens niet alleen joden... ook veel polen en russen, zigeuners, politieke tegenstanders alles wat abject leek aan het nazi-dom..
  maandag 4 maart 2013 @ 09:50:34 #169
89730 Drugshond
  maandag 4 maart 2013 @ 09:51:11 #170
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_123607447
quote:
3s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Belgie mis ik ook.
Het onderzoek is ook nog lang niet voltooid hè, 2025 hopen ze pas het laatste deel te publiceren. Een aantal Nederlandse kampen staan er ook nog niet op.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nibb-it op 04-03-2013 09:58:23 ]
  Admin maandag 4 maart 2013 @ 11:33:29 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123610318
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
ik had begrepen dat fok als de politie daarom vraagt via je i.p adres en je provider je echte adres geeft, dus als je hier iets strafbaars zegt , kan je de politie aan de deur krijgen.
Waar slaat dat nou weer op _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 4 maart 2013 @ 11:36:07 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123610408
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Oh, weet je het niet meer, maar ik weet nog heel goed in het onderstaande bericht stond.

[..]

Maar ingaan op je onzin over de Palestijnen lijkt me niet erg nodig, beetje onzinnig zelfs, een beetje dommig durf ik het zelfs te noemen van jouw kant om het überhaupt aan te dragen, er zo over te beginnen, raar.
Vrijheid van meningsuiting.
Groot goed ^O^
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin maandag 4 maart 2013 @ 11:41:20 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123610589
Zo, na alle nachtelijke fun, even wat vragen.
'Holocaust nog gruwelijker dan gedacht'
Fraaie titel, maar in mijn optiek is de Holocaust al zo gruwelijk dat niets wat er nog gepubliceerd wordt het nóg gruwelijker kan maken.
quote:
Na dertien jaar onderzoek heeft het Amerikaanse Holocaust Memorial Museum zoveel mogelijk getto’s, werkkampen en vernietigingskampen tijdens de Tweede Wereldoorlog in kaart gebracht.
Zijn er écht nieuwe feiten bij, of heeft iemand eindelijk eens de moeite genomen de kampen op kaart te zetten?
Wat users hier ook al aangeven, er staan er nog een hoop niet op en is ieder grasveld een paar meter verderop ook meegerekend?

maandag 4 maart 2013 @ 11:46:15 #174
322645 Voorschrift
See if I care
pi_123610743
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:51 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het onderzoek is ook nog lang niet voltooid hè, 2025 hopen ze pas het laatste deel te publiceren. Een aantal Nederlandse kampen staan er ook nog niet op.
Je zou toch denken dat die allemaal al wel bekend zouden moeten zijn, vreemd.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_123610946
Nog erger dus. Dan dringt de vraag zich op hoeveel koloniën extra andere joden daarvoor ter compensatie moeten krijgen van de Palestijnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')