Verklaar je nader?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De reacties in dit topic zijn erger dan de holocaust![]()
Fok! stelt me weer teleur.
Ok dat brengt ons tot het volgende:quote:Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De reacties in dit topic zijn erger dan de holocaust![]()
Fok! stelt me weer teleur.
Ik vind ze redelijk gelijk opgaan. De keuze is moeilijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dat brengt ons tot het volgende:
Geen bier meer >> reacties in het topic >> holocaust.
Of wil je geen bier en de reacties omdraaien?
Biertje dan maar?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vind ze redelijk gelijk opgaan. De keuze is moeilijk.
Die reacties er onderquote:
Youtube is echt een encyclopedie voor debiele commentaren.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die reacties er onder
There was no Holocaust. The concentration camps were only prisons where the prisoners worked like in any prison today.
The problem was the epidemic of Typhus that raged in Prisons and places with poor hygiene. They burned the dead bodies and used zyklon-B gas to sterilize clothes.
It's funny how no one mentions the typhus epidemic. Hitler created 6 million jobs and the Jews had to come up with the same number to neutralize the achievement of this great politician. No wonder they hated him.
READ ABOUT ACTUAL EVENTS AND THE TYPHUS EPIDEMIC DURING THE WW2 ERA. NO ONE EVER MENTIONS IT BECAUSE IT CAN OPEN EYES YOU STUPID JEWISH PROPAGANDA FED SHEEP. THOSE BODIES WERE PILED UP AND BURNED FOR THAT NOT BECAUSE SOME STUPID MADE UP STORY THAT THE NAZIS ARE ANIMALS. READ FIRST ABOUT ZYKLON-B (WHY IT WAS MADE FOR)10 mil. POLISH AND 10 mil. RUSSIAN CIVILIANS DIED DURING WW2 AND YOU DONT SEE POLISH OR RUSSIANS PLAYING THE RACE CARD. I'M TALKING ABOUT CIVILIANS ALSO. STOP THIS NONSENSE PLEASE.
Teh fuck die conspiracy theorieën
Ik zit die comments een beetje door te lezen en ik verbaas me er over dat heel veel users daar zeggen dat de joden in kampen gestorven zijn aan de tyfus en verhongering. Alsof het dan opeens minder erg is.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Youtube is echt een encyclopedie voor debiele commentaren.
Daar heb ik je vrij recentelijk nog op gewezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Weer eens een fout? Ik heb geen idee waar je het over hebt
Dat is een bericht wat een of andere overactieve mod (waarschijnlijk volkomen onterecht) verwijderd heeft. Ik heb geen idee meer wat daar stond.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar heb ik je vrij recentelijk nog op gewezen.
Oh maar ik wel en gezien het onderwerp van het topic, en dit topic aangezien ik je er hier op wijs, heb je vast nog wel een vaag vermoeden.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een bericht wat een of andere overactieve mod (waarschijnlijk volkomen onterecht) verwijderd heeft. Ik heb geen idee meer wat daar stond.
En waarom dan wel precies, Leon?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.
Belgie mis ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij waren er ook kampen in italie en die staan niet op de kaart
Nou het is een beetje fuzzy, er waren idd een boel doorvoer kampen (tijdelijke opslag). Maar ook daar lieten mensen het leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:19 schreef zatoichi het volgende:
Ten eerste vind ik het vreemd dat er zoveel meer kampen waren dan aanvankelijk gedacht en dat dat zo maar in één keer naar buiten komt. Je verwacht toch dat overlevenden of ex-werknemers er nog wel vanaf wisten?
Ten tweede waren er wellicht een hoop meer kampen dan gedacht, maar in hoeverre waren deze kampen vergelijkbaar met concentratiekampen. Mijn opa en oma hebben elkaar ontmoet in een werkkamp in de buurt van Berlijn. Ondanks dat ze ter werk gesteld waren en verbleven in een kamp hebben ze er, weliswaar niet vrijwillig, een goede tijd gehad. Mijn opa mocht op eigen houtje naar Berlijn rijden om er inkopen te doen (hij was timmerman) en ze zijn nota bene in het kamp getrouwd. Toen ze onlangs 60 jaar getrouwd waren zijn we met de hele familie naar het stadje gegaan waar ze getrouwd en dus in een werkkamp hebben gezeten.
Goed ik snap dat het niet overal zo ging, maar ik ben toch benieuwd of er veel vergelijkbare werkkampen zijn of dat ze toevallig een lot in de loterij hadden hier...
Het onderzoek is ook nog lang niet voltooid hè, 2025 hopen ze pas het laatste deel te publiceren. Een aantal Nederlandse kampen staan er ook nog niet op.quote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
ik had begrepen dat fok als de politie daarom vraagt via je i.p adres en je provider je echte adres geeft, dus als je hier iets strafbaars zegt , kan je de politie aan de deur krijgen.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh, weet je het niet meer, maar ik weet nog heel goed in het onderstaande bericht stond.
[..]
Maar ingaan op je onzin over de Palestijnen lijkt me niet erg nodig, beetje onzinnig zelfs, een beetje dommig durf ik het zelfs te noemen van jouw kant om het überhaupt aan te dragen, er zo over te beginnen, raar.
Zijn er écht nieuwe feiten bij, of heeft iemand eindelijk eens de moeite genomen de kampen op kaart te zetten?quote:Na dertien jaar onderzoek heeft het Amerikaanse Holocaust Memorial Museum zoveel mogelijk getto’s, werkkampen en vernietigingskampen tijdens de Tweede Wereldoorlog in kaart gebracht.
Je zou toch denken dat die allemaal al wel bekend zouden moeten zijn, vreemd.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het onderzoek is ook nog lang niet voltooid hè, 2025 hopen ze pas het laatste deel te publiceren. Een aantal Nederlandse kampen staan er ook nog niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |