Waar heb jij het over?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt in staat om je niet achter je schuilnaampje te verbergen?
Ik vind de holocaust een verschikkelijke gebeurtenis, jij niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo hoe denk jij dan over de Holocaust, zucht, man man ga toch een ander form bevuilen met je troep.
Ik ben blij dat je dat vindt en dat is dan een mening die we schijnbaar delen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind de holocaust een verschikkelijke gebeurtenis, jij niet?
Ja goeie discussie man, holocaust joden palestijnen kernbom erop dit dat allesquote:
Dus wat is je probleem met mij?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat vindt en dat is dan een mening die we schijnbaar delen.
Geregistreerd 7 oktober 2012, ik heb niet eerder een discussie met je gehad, en toch probeer je allemaal dingen over mij er bij te halen die er op z'n minst doen lijken alsof je heel goed weet waar ik het over heb kennelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Schuilnaampje? Mij erachter verschuilen? Gast.... waar de fuck heb je het over?
Hij heeft geen probleem met jou; hij heeft een probleem met mij omdat ik vind dat de Joden moeten stoppen met land inpikken wat niet van hun is.quote:
Ja nou en dus?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
ik had begrepen dat fok als de politie daarom vraagt via je i.p adres en je provider je echte adres geeft, dus als je hier iets strafbaars zegt , kan je de politie aan de deur krijgen.
Nou. Jeetje. En nu?quote:
Het is allemaal een complot !quote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geregistreerd 7 oktober 2012, ik heb niet eerder een discussie met je gehad, en toch probeer je allemaal dingen over mij er bij te halen die er op z'n minst doen lijken alsof je heel goed weet waar ik het over heb kennelijk.
Beledigen met of van de slachtoffers van de Holocaust, zoals jij veelvuldig doet, kan ook worden vervolgd. Dat doen ze niet altijd want dan zouden ze bezig blijven met die idioten haha.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou en dus?
Ik zie hier niemand de holocaust ontkennen
Zowel mensen die pro palestina als pro Israel zijn zijn bekrompen/decadente mensen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij heeft geen probleem met jou; hij heeft een probleem met mij omdat ik vind dat de Joden moeten stoppen met land inpikken wat niet van hun is.
Dat kan maar ik denk dat je hier al lang rondloopt dan die 7e.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot !
Gast... jij bent geen domme jonge, maar op deze manier zet je jezelf echt voorschut.
Ik heb inderdaad al vaker iets van je gelezen. Voordat ik hier een account aanmaakte, keek ik namelijk ook wel eens op fok.
Dat kan gewoon he.
Vroeg of laat maak je weer eens een fout Vosss en dan ben ik er, je zal me misschien niet altijd spreken, maar ik ben er ga daar maar van uit voortaan.quote:
You never know..... muahahahah !quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat kan maar ik denk dat je hier al lang rondloopt dan die 7e.
Nou okay dan zeg ik er niks meer over.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Je hebt vanuit je luxe westerse leventje geen recht van spreken over zulke zaken.
Ik denk dat we inderdaad beter specifieke daden kunnen benoemen en beoordelen ipv dat we over groepen gaan zeggen dat ze goed of fout zijn. Slaat echt totaal nergens op.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zowel mensen die pro palestina als pro Israel zijn zijn bekrompen/decadente mensen.
Weer eens een fout? Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vroeg of laat maak je weer eens een fout Vosss en dan ben ik er, je zal me misschien niet altijd spreken, maar ik ben er ga daar maar van uit voortaan.
Wacht maar jonguh, hij pakt je op je fouten!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Weer eens een fout? Ik heb geen idee waar je het over hebt
Jij mag erover zeggen wat je wilt. Dat ik vind dat je als westers persoon er een neutrale houding over moet hebben, betekent niet dat je daarom er niets meer over kan zeggen.quote:
Precies.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter specifieke daden kunnen benoemen en beoordelen ipv dat we over groepen gaan zeggen dat ze goed of fout zijn. Slaat echt totaal nergens op.
Ken jij die film niet, Google maar eens. Maar die film is dus op een echt experiment gebaseerd.quote:
Zou je het grapje toch gewoon willen maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:34 schreef vosss het volgende:
Ik wou een grapje maken over een final solution en mijn bier en alles (waar ik dus gewoon echt een final solution voor heb), maar ik denk dat bepaalde niet nader te noemen users (DeParo) dan tegen het plafond springt, dus om de goede orde te bewaren doe ik dat maar niet
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou je het grapje toch gewoon willen maken?
Dat je door macht je heel anders gaat gedragen en dat je een sadist wordt. Kinderen dood maken gelijk na hun geboorte, dat kan echt niet. Tuurlijk waren er meer redenen waarom die Nazi's dat deden, maar macht was ook een belangrijke reden.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:36 schreef arjan1212 het volgende:
Maar wat heeft die film met dit topic te maken dan
Niet erger dan andere genocides.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef vosss het volgende:
Ik ben hem trouwens ook al gewoon vergeten
Hij was wel goed, dat dan weer wel.
Maargoed, terug ontopic, wat erg he; van die Joden
Nee natuurlijk niet. Ik laat me door niemand de les lezenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je laat je ook nog eens door hem de les lezen?
Ja ok, door Brennie wel somsquote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik laat me door niemand de les lezen!
Dan is het goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik laat me door niemand de les lezen!
Is het daar trouwens anno 2013 gewoon 100% veilig? Ik wil ooit nog wel eens die ruïnes bezoeken daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef arjan1212 het volgende:
Die genocide van de Kmer in Cambodja vind ik een van de ergste 30% van de bevolking afmaken in een paar maanden tijd
Het is nergens 100% veilig, maar veilig genoeg om het te bezoeken. En absoluut ook de moeite waard.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het daar trouwens anno 2013 gewoon 100% veilig? Ik wil ooit nog wel eens die ruïnes bezoeken daar.
Machtig mooi
Ben je er geweest?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is nergens 100% veilig, maar veilig genoeg om het te bezoeken. En absoluut ook de moeite waard.
Verklaar je nader?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De reacties in dit topic zijn erger dan de holocaust![]()
Fok! stelt me weer teleur.
Ok dat brengt ons tot het volgende:quote:Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De reacties in dit topic zijn erger dan de holocaust![]()
Fok! stelt me weer teleur.
Ik vind ze redelijk gelijk opgaan. De keuze is moeilijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dat brengt ons tot het volgende:
Geen bier meer >> reacties in het topic >> holocaust.
Of wil je geen bier en de reacties omdraaien?
Biertje dan maar?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vind ze redelijk gelijk opgaan. De keuze is moeilijk.
Die reacties er onderquote:
Youtube is echt een encyclopedie voor debiele commentaren.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die reacties er onder
There was no Holocaust. The concentration camps were only prisons where the prisoners worked like in any prison today.
The problem was the epidemic of Typhus that raged in Prisons and places with poor hygiene. They burned the dead bodies and used zyklon-B gas to sterilize clothes.
It's funny how no one mentions the typhus epidemic. Hitler created 6 million jobs and the Jews had to come up with the same number to neutralize the achievement of this great politician. No wonder they hated him.
READ ABOUT ACTUAL EVENTS AND THE TYPHUS EPIDEMIC DURING THE WW2 ERA. NO ONE EVER MENTIONS IT BECAUSE IT CAN OPEN EYES YOU STUPID JEWISH PROPAGANDA FED SHEEP. THOSE BODIES WERE PILED UP AND BURNED FOR THAT NOT BECAUSE SOME STUPID MADE UP STORY THAT THE NAZIS ARE ANIMALS. READ FIRST ABOUT ZYKLON-B (WHY IT WAS MADE FOR)10 mil. POLISH AND 10 mil. RUSSIAN CIVILIANS DIED DURING WW2 AND YOU DONT SEE POLISH OR RUSSIANS PLAYING THE RACE CARD. I'M TALKING ABOUT CIVILIANS ALSO. STOP THIS NONSENSE PLEASE.
Teh fuck die conspiracy theorieën
Ik zit die comments een beetje door te lezen en ik verbaas me er over dat heel veel users daar zeggen dat de joden in kampen gestorven zijn aan de tyfus en verhongering. Alsof het dan opeens minder erg is.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Youtube is echt een encyclopedie voor debiele commentaren.
Daar heb ik je vrij recentelijk nog op gewezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Weer eens een fout? Ik heb geen idee waar je het over hebt
Dat is een bericht wat een of andere overactieve mod (waarschijnlijk volkomen onterecht) verwijderd heeft. Ik heb geen idee meer wat daar stond.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar heb ik je vrij recentelijk nog op gewezen.
Oh maar ik wel en gezien het onderwerp van het topic, en dit topic aangezien ik je er hier op wijs, heb je vast nog wel een vaag vermoeden.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een bericht wat een of andere overactieve mod (waarschijnlijk volkomen onterecht) verwijderd heeft. Ik heb geen idee meer wat daar stond.
En waarom dan wel precies, Leon?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zooo, wat ben jij een misselijk mannetje, ga je schamen.
Belgie mis ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij waren er ook kampen in italie en die staan niet op de kaart
Nou het is een beetje fuzzy, er waren idd een boel doorvoer kampen (tijdelijke opslag). Maar ook daar lieten mensen het leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:19 schreef zatoichi het volgende:
Ten eerste vind ik het vreemd dat er zoveel meer kampen waren dan aanvankelijk gedacht en dat dat zo maar in één keer naar buiten komt. Je verwacht toch dat overlevenden of ex-werknemers er nog wel vanaf wisten?
Ten tweede waren er wellicht een hoop meer kampen dan gedacht, maar in hoeverre waren deze kampen vergelijkbaar met concentratiekampen. Mijn opa en oma hebben elkaar ontmoet in een werkkamp in de buurt van Berlijn. Ondanks dat ze ter werk gesteld waren en verbleven in een kamp hebben ze er, weliswaar niet vrijwillig, een goede tijd gehad. Mijn opa mocht op eigen houtje naar Berlijn rijden om er inkopen te doen (hij was timmerman) en ze zijn nota bene in het kamp getrouwd. Toen ze onlangs 60 jaar getrouwd waren zijn we met de hele familie naar het stadje gegaan waar ze getrouwd en dus in een werkkamp hebben gezeten.
Goed ik snap dat het niet overal zo ging, maar ik ben toch benieuwd of er veel vergelijkbare werkkampen zijn of dat ze toevallig een lot in de loterij hadden hier...
Het onderzoek is ook nog lang niet voltooid hè, 2025 hopen ze pas het laatste deel te publiceren. Een aantal Nederlandse kampen staan er ook nog niet op.quote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
ik had begrepen dat fok als de politie daarom vraagt via je i.p adres en je provider je echte adres geeft, dus als je hier iets strafbaars zegt , kan je de politie aan de deur krijgen.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh, weet je het niet meer, maar ik weet nog heel goed in het onderstaande bericht stond.
[..]
Maar ingaan op je onzin over de Palestijnen lijkt me niet erg nodig, beetje onzinnig zelfs, een beetje dommig durf ik het zelfs te noemen van jouw kant om het überhaupt aan te dragen, er zo over te beginnen, raar.
Zijn er écht nieuwe feiten bij, of heeft iemand eindelijk eens de moeite genomen de kampen op kaart te zetten?quote:Na dertien jaar onderzoek heeft het Amerikaanse Holocaust Memorial Museum zoveel mogelijk getto’s, werkkampen en vernietigingskampen tijdens de Tweede Wereldoorlog in kaart gebracht.
Je zou toch denken dat die allemaal al wel bekend zouden moeten zijn, vreemd.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het onderzoek is ook nog lang niet voltooid hè, 2025 hopen ze pas het laatste deel te publiceren. Een aantal Nederlandse kampen staan er ook nog niet op.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:41 schreef yvonne het volgende:
Zo, na alle nachtelijke fun, even wat vragen.
'Holocaust nog gruwelijker dan gedacht'
Fraaie titel, maar in mijn optiek is de Holocaust al zo gruwelijk dat niets wat er nog gepubliceerd wordt het nóg gruwelijker kan maken.
[..]
Zijn er écht nieuwe feiten bij, of heeft iemand eindelijk eens de moeite genomen de kampen op kaart te zetten?
Wat users hier ook al aangeven, er staan er nog een hoop niet op en is ieder grasveld een paar meter verderop ook meegerekend?
De gegevens waren in de regio's al bekend maar deze zijn nog niet eerder naast elkaar gelegd. Het bestaan was wel al bekend.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die allemaal al wel bekend zouden moeten zijn, vreemd.
De palestijnen kunnen er niets aan doen.. Geef ze maar wat terug dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Nog erger dus. Dan dringt de vraag zich op hoeveel koloniën extra andere joden daarvoor ter compensatie moeten krijgen van de Palestijnen.
Dus in feite is er weinig nieuws maar is het nu eindelijk allemaal op kaart gezet?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:53 schreef Polacco het volgende:
[..]
[..]
De gegevens waren in de regio's al bekend maar deze zijn nog niet eerder naast elkaar gelegd. Het bestaan was wel al bekend.
De omvang blijkt (nog) groter dan gedacht. Dus in die zin is het wel gruwelijker te noemen ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite is er weinig nieuws maar is het nu eindelijk allemaal op kaart gezet?
Ben ik er alleen nog niet over uit hoe dit de Holocaust nog gruwelijker kan maken.
Heeft men nu alles in kaart gebracht? Dus niet alleen Joods? Zo ja kan dat de Holocaust niet echt gruwelijker maken.
Men had niet verwacht dat de aantallen zo hoog zouden liggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite is er weinig nieuws maar is het nu eindelijk allemaal op kaart gezet?
Ben ik er alleen nog niet over uit hoe dit de Holocaust nog gruwelijker kan maken.
Heeft men nu alles in kaart gebracht? Dus niet alleen Joods? Zo ja kan dat de Holocaust niet echt gruwelijker maken.
De omvang van wát? Valt dit allemaal onder "Holocaust'? Dat is mijn vraag, wát is er allemaal op kaart gezet?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De omvang blijkt (nog) groter dan gedacht. Dus in die zin is het wel gruwelijker te noemen ja.
'The researchers have cataloged some 42,500 Nazi ghettos and camps throughout Europe, spanning German-controlled areas from France to Russia and Germany itself, during Hitler’s reign of brutality from 1933 to 1945. (...) The lead editors on the project, Geoffrey Megargee and Martin Dean, estimate that 15 million to 20 million people died or were imprisoned in the sites that they have identified as part of a multivolume encyclopedia. (...) When the research began in 2000, Dr. Megargee said he expected to find perhaps 7,000 Nazi camps and ghettos, based on postwar estimates. But the numbers kept climbing — first to 11,500, then 20,000, then 30,000, and now 42,500.'quote:Op maandag 4 maart 2013 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
De omvang van wát? Valt dit allemaal onder "Holocaust'? Dat is mijn vraag, wát is er allemaal op kaart gezet?
Technisch gesproken ja. Het blijft een moordmachine.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
De omvang van wát? Valt dit allemaal onder "Holocaust'? Dat is mijn vraag, wát is er allemaal op kaart gezet?
Wat moet je je eigenlijk precies bij die "SS-sub-kampen" in Nederland voorstellen? Ik kan ze niet direct terugvinden tussen de Joodse werkkampen in Nederland (kaartje) of de nazikampen in Nederland.quote:
Een 'SS-subkamp' (Außenlager) is een kamp die administratief direct verbonden is met een hoofdkamp (Stammlager). Meestal waren het werkkampen van de SS-WVHA. In Herzogenbusch zaten vanaf januari 1943 bijvoorbeeld diamantwerkers.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wat moet je je eigenlijk precies bij die "SS-sub-kampen" in Nederland voorstellen? Ik kan ze niet direct terugvinden tussen de Joodse werkkampen in Nederland (kaartje) of de nazikampen in Nederland.
Het is ook niet verboden serieus wetenschappelijk / historisch onderzoek te doen naar de Holocaust.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik vond het al onbegrijpelijk om het ontkennen van de holocaust te verbieden;
want zo verbied je tegelijkertijd iedere discussie daaromtrent.
En dat is juist heel erg : er moet wel over gesproken worden , opdat het niet weer gebeurt.
Maar nu dit :'nog gruwelijker dan gedacht' , dat trekt toch eveneens de geschiedschrijving in twijfel?
quote:1. "het zich in het openbaar mondeling,opzettelijk beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras, meermalen gepleegd",
2. "medeplegen van het anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving een voorwerp waarvan men wist of redelijkerwijsmoest vermoeden, dat daarin een uitlating was vervat, die voor een groep mensen wegens hun ras beledigend is, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving aan iemand, anders dan op diens verzoek, doen toekomen, meermalen gepleegd" en 3. en 4. "het anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving een voorwerp waarvan men wist of redelijkerwijs moest vermoeden, dat daarin een uitlating was vervat, die voor een groep mensen wegens hun ras beledigend is , anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving aan iemand, anders dan op diens verzoek, doen toekomen, meermalen gepleegd"
In Jip en Janneke taal: als je het puur zegt om te beledigen, en dat is een holocaustontkenning bijna altijd, dan mag het niet en is het strafbaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef eigendeegcookie het volgende:
Wat is dit slecht taalgebruik zeg!
Het is bijna onleesbaar.
Kan dit vertaald worden in Algemeen Beschaafd Nederlands?.
en dat blijft triest....quote:Op maandag 4 maart 2013 13:56 schreef Polacco het volgende:
[..]
In Jip en Janneke taal: als je het puur zegt om te beledigen, en dat is een holocaustontkenning bijna altijd, dan mag het niet en is het strafbaar.
Mwoah, is het ook triest dat het strafbaar is als ik bij al jouw buren een brief door de bus doe waarin ik aangeef dat jij een veroordeelde pedofiel bent?quote:
dus het ontkennen of te vragen stellen van een historische gebeurtenis staat gelijk aan lasterquote:Op maandag 4 maart 2013 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, is het ook triest dat het strafbaar is als ik bij al jouw buren een brief door de bus doe waarin ik aangeef dat jij een veroordeelde pedofiel bent?
Dat cijfer is voor alle slachtoffers. Hoezo klopt de tt dan niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:20 schreef Peunage het volgende:
De onderzoekers stellen dat er veel meer werkkampen en ghetto's waren, ze zeggen niet dat deze specifiek voor Joden waren bedoeld toch? Want een cijfer van 15 - 20 miljoen lijkt mij heel erg overdreven.
Dus wie heeft die topic titel bedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |