Moet je aansprekenquote:
Wordt hoog tijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh nee he... De wereld leert Nederlands straks.
Oh zo...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik besef dat het een kutprogramma is.
Dat is nu eenmaal zijn trucje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Altijd die overacting van Jan
Wat?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze geen clusterbon richting Groningen sturen ?
De zakken vanzelf wel de bodem in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze geen clusterbon richting Groningen sturen ?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vertel eens Jan, hoeveel kreeg jij voor die reclames van de Postbank?
Veel geld, maar dat is de kracht van de Postbank.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld, alleen het stukje waar Jan woont !quote:
Whehe Jan kan wel door de grond zakkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
[..]
De zakken vanzelf wel de bodem in.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Winschoten.. Daar woon ik dichtbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, alleen het stukje waar Jan woont !
O ja, dat was ook nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik dacht Stadskanoal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Winschoten.. Daar woon ik dichtbij
dichtbij genoeg om in de brievenbus van jan te zeiken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn broer ook, dus moet wel een precisie bombardement zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Drone'tje doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mijn broer ook, dus moet wel een precisie bombardement zijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dichtbij genoeg om in de brievenbus van jan te zeiken?
Dat was de Mosquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Dat stukje van de PVV: is het nou eurolinks, camilometer of toch treurlings
Dat zijn de dingen die er toe doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
een persconferentie over de kleur schoenen?
Nee, over het gehele aftreden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
een persconferentie over de kleur schoenen?
Wie is de mol.quote:
Ik niet hoorquote:
Ik kan me daar zo aan irriteren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Beseft hij zich dat wel?
Joh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wel. http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/bedoening-bedoeling
Toch ben je de enige die hapte.quote:
Tuurlijk, joh. Je wist het gewoon niet, en nu doe je alsof je mensen wilde laten happen. As old as the internet.quote:
Moet ik je nou ook de grap nog gaan uitleggen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tuurlijk, joh. Je wist het gewoon niet, en nu doe je alsof je mensen wilde laten happen. As old as the internet.
Het was de beste uitzending van het jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
DWDD gemist, maar eigenlijk ook weer niet.
Daar kijk ik voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ownee, toch niet, gewoon min of meer dezelfde bagger als altijd.
Elke dag weer.quote:
quote:Media-uitzending: Jelle Brandt Corstius
Op 1 februari werd de SNS Bank genationaliseerd, de zoveelste bank die bezweek onder de torenhoge eigen ambities. Topman Sjoerd van Keulen, verantwoordelijk voor de fatale vastgoedbeleggingen, mocht echter zijn bonussen houden. Jelle Brandt Corstius maakte zich daar boos over en riep op om Van Keulen net zo lang lastig te vallen totdat hij zijn bonus zou teruggeven. Het werd breed uitgemeten in de media en Brandt Corstius kreeg het verwijt een volksgericht te hebben afgeroepen over de, inmiddels ondergedoken, ex-topman.
-Paul Witteman bespreekt de documentaire Chopin saved my life. Over hoe de ballade nr. 1, opus 23 van Frédéric Chopin een belangrijke rol kan spelen in iemands leven.
Media-uitzending: The Kik
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts
quote:Media-uitzending: Patty Brard
Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans is de nieuwste telg in een reeks programma’s waarin BN’ers levensgevaarlijke stunts uithalen. De show scoort goed met meer dan één miljoen kijkers. Patty Brard is nu jurylid bij Vliegende Hollanders, maar nam zelf deel aan Sterren Springen. Haar duik leverde een gescheurde lip op, maar zorgde wel voor internationale aandacht voor het programma.
Heb je nog meer van dit soort geniale grappen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal even Hayashi naar de Westergasfabriek toesturen,
Ik heb een antwoord: nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort geniale grappen?
Beetje suggestieve vraag.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef bloodymary1 het volgende:
En je moet nog wel een uur wachten, hoe ga je dat trekken?
Toch maar wel he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga de schans wel weer meepikken denk ik.
Mwa, Ik geef de voorkeur aan Boskamp.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga de schans wel weer meepikken denk ik.
MP4, lekker 's nachts terugkijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, Ik geef de voorkeur aan Boskamp.
Laatste half uurtje pikken we natuurlijk wel mee.
Is natuurlijk ook een optie. VI is ook zonder live-topic leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
MP4, lekker 's nachts terugkijken.
Maar schansspringen is MET live topic leuker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een optie. VI is ook zonder live-topic leuk.
Sterker nog, zonder live-topic is er geen reet aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar schansspringen is MET live topic leuker.
Ja dat eigenlijk, dan zou ik het niet eens kijken, hooguit opnemen en effe snel doorspoelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder live-topic is er geen reet aan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien niet. Hij staat niet aangekondigd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien niet. Hij staat niet aangekondigd.
Nederland is helemaal Oranjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben De Föhn!
En deze ook alquote:
De vara = diepgangquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:32 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom heeft die man een 3d bril op?
Sylvana Simonis zit in Rome.quote:
Nee, orthodontist.quote:
mokequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind de Kik prima eigenlijk.
Wat moet je dan? Borsato? Meeuwis?
Hij is inderdaad bijna aan gene zijde.quote:
Dat was 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond Jay Leno altijd leuk toen je het nog op Skychannel kon kijken.
Ook oud dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog, kun je nagaan.
Dat zouden nu paarden geweest zijn.quote:
quote:
Hij heeft toch gelijk, of mis ik iets?quote:
hij moet zich beseffen dat de meeste mensen niet zelf kunnen denken en dat hij als publiek persoon niet dat soort oproepen moet doen.quote:
Die bankier betaalt een héle kleine prijs voor jarenlang wan-presteren en zakkenvullen. Ik kan er niet mee zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij moet zich beseffen dat de meeste mensen niet zelf kunnen denken en dat hij als publiek persoon niet dat soort oproepen moet doen.
Patty láát het inbrengen.quote:
Hoi Stadskanoal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Paul
Alsof je verplicht bent om over iets te spreken.
Terwijl ik hem altijd netjes begroet. Geen manieren meer die gastjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stadskanoal begint boos te worden.
Ik post dan nooit omdat mijn briljante bericht dan waarschijnlijk niet gequote gaat worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |