Hij heet Fretzquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die Fretzl van van deweek die helemaal niets gezegd heeft de hele aflevering.
Ik las steeds Fritzl vandaar
Ja die...ik zal het wel nooit onthoudenquote:
Ik weet niet eens wie het isquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Hand omhoog als je Cody Chestnutt geen baas vindt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Hand omhoog als je Cody Chestnutt geen baas vindt.
Idem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is
Cultuurbarbaar
Als ik zo kijk vandaag ik ook wel denk ik.quote:
Altijd leukquote:
het lachende smiley is een contradictie van het bericht dat je typte.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Beaudelaire het volgende:
Gadverdamme, die stomme tafeldame weer.
Alsof het daar beter van wordtquote:
Felix ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Het is badhairday achter Mathijs geloof ik.
Nee maar ik vind Felix nietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alsof het daar beter van wordt
Een president kost nog meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
troonswisseling kost miljoenen en nu gaan ze zeiken over bezuinigingen
Bezuinigingen gaan over miljardenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
En ook weggeschoren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft dat plukje voor op z'n hoofd gelukkig wel weggescheerd.
alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Bezuinigingen gaan over miljarden
Als ze dat koningshuis nu eens zouden wegbezuinigen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
en waar is het bewijs voor dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een president kost nog meer.
Ik probeerde nog aardig voor haar te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het lachende smiley is een contradictie van het bericht dat je typte.
Ik dacht even dat je die katholieke trut bedoelde...maar die heet andersquote:
Wie zou je als presentator/rice willen hebben dan ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan gewoon kijken wanneer Mathijs afscheid neemt van DWDD
Benno Mentveldquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Wie zou je als presentator/rice willen hebben dan ?
sylvana simonsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Niemand, ze maken zelf de show.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Ja. Die deed het goed.quote:
Zo werkt het dus niet helemaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand, ze maken zelf de show.
Bram Moszkowicz wil ook graag een talkshowquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Goeie gastquote:
Dat gaat helaas op voor de meesten daar. Of je hebt Jan Mulder die er dan doorheen gaat zitten gillen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
fidan voegt weer niks toe, zo kan iedereen tafeldame zijn...
Geen poep...... Net zo'n goede opmerking als de kaars van gister......quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
niet haten op fidanquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
hij probeert tenminste om actief iets toe te voegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat gaat helaas op voor de meesten daar. Of je hebt Jan Mulder die er dan doorheen gaat zitten gillen.
Dingen uit die tijd zijn wel oud. Haast antiek.quote:
Geweldig dingquote:
idd, en later gaan klagen dat je niet van je pensioen kan rondkomen omdat je niks extras gespaard hebtquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Inderdaad gewoon lekker consumeren in plaats van alleen maar alles oppotten.
Toen lag ik in mijn wiegje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen vloog ik al met een helikopter over Vietnam.
Past mooi bij de gouden koets.quote:
Over een paar maand in my gipsy weddingquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Over een paar maand in my gipsy wedding
Zou wel precies passen jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Over een paar maand in my gipsy wedding
Ricardo, Sjonnie en Rikkerd al vloekend aan de riemenquote:
Pak dan pakjesboot 12quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:49 schreef alors het volgende:
Die andere boot is wel extreem sfeer en statusloos ja
Nee dat is een fashionstatementquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
is dat een hoofddoek op het hoofd van die vrouw achter de manvrouw?
Nee een space shuttle.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Schelvechio.
Ohneee, iemand wijkt een beetje af van de standaard!?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind het sowieso een mooie vrouw, en die doek in haar haar kan ze prima hebben. Liepen meer Nederlanders er maar wat kleurrijker bij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze heeft wel mooie, volle lippen die hoofddoekvrouw
Met een soort opblaasballetje geloof dat dat je in moet knijpen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
hoe werkt zo'n nep piemel eigenlijk? werkt die wel? O.o
ik heb een carnavals pet liggen uit het begin van de jaren 90 die dezelfde kleuren heeftquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohneee, iemand wijkt een beetje af van de standaard!?![]()
![]()
![]()
Ik zou moeten lachenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Met een soort opblaasballetje geloof dat dat je in moet knijpen.
sowieso mooi meisjequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze heeft wel mooie, volle lippen die hoofddoekvrouw
Hoe minder vrouwen zonder doek hoe beter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een mooie vrouw, en die doek in haar haar kan ze prima hebben. Liepen meer Nederlanders er maar wat kleurrijker bij.
Tof wijf inderdaadquote:
Dat dit kan in Nederland idd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Oh jee! Een vrouw met een kleurrijke doek om haar haar!!!
Dat is waar, ik heb ooit een documentaire gezien en die man zag er ECHT uit als een man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Qua gezicht slagen vrouw-man veranderingen meer dan andersom is mijn ervaring.
Gemiep om niks inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Andries knevelquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Die stem doet me aan iemand anders denken. Maar ik kom er even niet op wie.
het lijkt op een klederdracht pet ding, alleen met meer kleurenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Die stapt dadelijk op haar bakfiets naar haar voormalige kraakpand.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er niet opkomen, dammit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andries knevel
jeroen pauw
paul witteman
Hans Wiegel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
En dadelijk nog een neger op het podium.quote:
Die NOS correspondente in Duitsland?quote:
Het gaat ook een beetje richting Adriaan van Dis soms.quote:
Margriet Brandsmaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die NOS correspondente in Duitsland?
Margriet van der Linden( van de OPzij)??quote:
godsamme wat ben jij toch dom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iemand gelooft in multi culti onzin
Aldus het azijnvrouwtje van het topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Turken jatten jassenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef snellejelle het volgende:
Er zijn weinig mannen die haar jas aan trekken?
Hehe nee wel een man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Margriet van der Linden( van de OPzij)??
Oh hahahaquote:
quote:
Van Dis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
In de jaren 50-60 droeg geen enkele vrouw in Nederland een tulband/hoofddoekquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alsof die doek in haar haar iets met multi culti te maken heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
als jij zo slim bent, dan leg eens uit waarom ik dan dom ben, volgens jou..
Ik vind Van Dis wel wat verwijfder klinken dan dezequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd net ook al genoemd inderdaad. Zou kunnen.
Kaakspieren wellichtquote:
Die is ook overdreven netjes en gearticuleerd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Van Dis wel wat verwijfder klinken dan deze
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
alsof die doek in haar haar iets met multi culti te maken heeft.
Ja. Lijkt me ook dan hoewel ik op die foto weinig verschil zie.quote:
Ja, hexje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef StephanL het volgende:
Zag er niet eens vermand uit als vrouw
Ja. Ook idd.quote:
ze heeft wel schattige appel wangetjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
gaat erover dat het een afschuwelijk lelijk ding is..... ze had beter haar haren log kunnen hangen ofzo
Samen met Pieters.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Rickazio het volgende:
sowieso lens in de top 5 ergernissen
Herman de Sperman zeiden ze tegen mijquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef STING het volgende:
Die jongen met bril nu linksachter Matthijs
Wel de beste manier. Je moet er gewoon even doorheenquote:
en dan iets teveel naar rechts zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Karina er ook vanaf duwen.
ja daar zie ik je wel voor aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
Die springt vast zelf wel, als ze met jouw op een berg staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
Als je dat maar laat...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
Mijn condoléances aan de nabestaanden van ga.quote:
haha of ik geef hem een zetje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Die springt vast zelf wel, als ze met jouw op een berg staat
Gebeurt niet vaak:quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn condoléances aan de nabestaanden van ga.
quote:
quote:
Fashion statement, net als die doek.quote:
Voor alle gevallen Belgen zonder helmquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
probeert hij een statement te maken met die helm?
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij is op de brommer, zou Gijp zeggen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik dacht er komt wel een grapje over een keeper of zo
Sommige. Hebben ook een helm, dat is de link denk ik.quote:
laat de humor maar weer aan mannen overquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Sommige. Hebben ook een helm, dat is de link denk ik.
Het Engels van Matthijs is nogal beroerd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Moet Matthijs 'm niet even interviewen en zet'm op zeggen ?
Keeper van Chelseaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Sommige. Hebben ook een helm, dat is de link denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |