Hij heet Fretzquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die Fretzl van van deweek die helemaal niets gezegd heeft de hele aflevering.
Ik las steeds Fritzl vandaar
Ja die...ik zal het wel nooit onthoudenquote:
Ik weet niet eens wie het isquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Hand omhoog als je Cody Chestnutt geen baas vindt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Hand omhoog als je Cody Chestnutt geen baas vindt.
Idem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is
Cultuurbarbaar
Als ik zo kijk vandaag ik ook wel denk ik.quote:
Altijd leukquote:
het lachende smiley is een contradictie van het bericht dat je typte.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Beaudelaire het volgende:
Gadverdamme, die stomme tafeldame weer.
Alsof het daar beter van wordtquote:
Felix ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Het is badhairday achter Mathijs geloof ik.
Nee maar ik vind Felix nietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alsof het daar beter van wordt
Een president kost nog meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
troonswisseling kost miljoenen en nu gaan ze zeiken over bezuinigingen
Bezuinigingen gaan over miljardenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
En ook weggeschoren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft dat plukje voor op z'n hoofd gelukkig wel weggescheerd.
alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Bezuinigingen gaan over miljarden
Als ze dat koningshuis nu eens zouden wegbezuinigen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
en waar is het bewijs voor dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een president kost nog meer.
Ik probeerde nog aardig voor haar te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het lachende smiley is een contradictie van het bericht dat je typte.
Ik dacht even dat je die katholieke trut bedoelde...maar die heet andersquote:
Wie zou je als presentator/rice willen hebben dan ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan gewoon kijken wanneer Mathijs afscheid neemt van DWDD
Benno Mentveldquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Wie zou je als presentator/rice willen hebben dan ?
sylvana simonsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Niemand, ze maken zelf de show.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Ja. Die deed het goed.quote:
Zo werkt het dus niet helemaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand, ze maken zelf de show.
Bram Moszkowicz wil ook graag een talkshowquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
[..]
Goeie gastquote:
Dat gaat helaas op voor de meesten daar. Of je hebt Jan Mulder die er dan doorheen gaat zitten gillen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
fidan voegt weer niks toe, zo kan iedereen tafeldame zijn...
Geen poep...... Net zo'n goede opmerking als de kaars van gister......quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
niet haten op fidanquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
hij probeert tenminste om actief iets toe te voegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat gaat helaas op voor de meesten daar. Of je hebt Jan Mulder die er dan doorheen gaat zitten gillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |