SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog 2,5 uur en dan weten we nog niet wie de mol isquote:
Misschien welquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nog 2,5 uur en dan weten we nog niet wie de mol is
Owh, misschien zullen er mensen zijn die DENKEN dat ze het na aflevering 9 wetenquote:
In een seizoen was het toch zo dat de mol wel bekend werd gemaakt in de finale?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, misschien zullen er mensen zijn die DENKEN dat ze het na aflevering 9 weten
Klopt! Eén keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In een seizoen was het toch zo dat de mol wel bekend werd gemaakt in de finale?
Staat mij ook bij, maar ik zou zo niet kunnen zeggen welk seizoen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In een seizoen was het toch zo dat de mol wel bekend werd gemaakt in de finale?
Ik kijk via YT en je ziet de mensen al ...quote:
Ah, ok.. Ik via de "originele" link (live.avro.nl)quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kijk via YT en je ziet de mensen al ...
3quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
hoeveel kandidaten zijn er nu nog? 4? 3?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
2.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Precies dat weten we de volgende week pas dat het Kees is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nog 2,5 uur en dan weten we nog niet wie de mol is
kees is de verliezer..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Precies dat weten we de volgende week pas dat het Kees is.
Maar wellicht weten we na vanavond wel de verliezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |