SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog 2,5 uur en dan weten we nog niet wie de mol isquote:
Misschien welquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nog 2,5 uur en dan weten we nog niet wie de mol is
Owh, misschien zullen er mensen zijn die DENKEN dat ze het na aflevering 9 wetenquote:
In een seizoen was het toch zo dat de mol wel bekend werd gemaakt in de finale?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, misschien zullen er mensen zijn die DENKEN dat ze het na aflevering 9 weten
Klopt! Eén keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In een seizoen was het toch zo dat de mol wel bekend werd gemaakt in de finale?
Staat mij ook bij, maar ik zou zo niet kunnen zeggen welk seizoen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In een seizoen was het toch zo dat de mol wel bekend werd gemaakt in de finale?
Ik kijk via YT en je ziet de mensen al ...quote:
Ah, ok.. Ik via de "originele" link (live.avro.nl)quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kijk via YT en je ziet de mensen al ...
3quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
hoeveel kandidaten zijn er nu nog? 4? 3?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
2.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Precies dat weten we de volgende week pas dat het Kees is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nog 2,5 uur en dan weten we nog niet wie de mol is
kees is de verliezer..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Precies dat weten we de volgende week pas dat het Kees is.
Maar wellicht weten we na vanavond wel de verliezer
In het derde seizoen, het eerste met euro's, was de pot zelfs ¤ 42300quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef jcdragon het volgende:
Had Frits 22.000 euro gewonnen? Wat een verschil met de huidige pot!
Natuurlijk niet, eerst nog reclame's dit is wel het duurste reclameblok van de week denk ik.quote:
quote:
Je bent snel tevreden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
pizza, fok! & widm.. leven kan niet beter worden dan dit
Zaten gewoon op een stoel net hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Carolien en Paulien zitten beide op Kees toch?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is het livetopic?
Tot nu toe alleen maar in het algemen topic gereageerd.
Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is het livetopic?
Hi-Ha-Ho!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zaten gewoon op een stoel net hoor.
Elke aflevering heeft een eigen live topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is het livetopic?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind ik niet zo raar in de finale..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Het is wel heel makkelijk besloten dat ze de eigen molboekjes wel meenemen.
Oeh slimquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Alfabetische volgorde... zodat het duurste boekje als laatste aan de beurt is... de Z van Zarayda
Dat je dat uiteindelijk besluit wel ja. Maar dat dat het eerste is wat er gezegd wordt is weer wat anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar in de finale..
"Beide"quote:
Oh dat zou ik ook als eerste zeggen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je dat uiteindelijk besluit wel ja. Maar dat dat het eerste is wat er gezegd wordt is weer wat anders.
Dit ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Als Mol is het vreemd dat Kees zijn eigen boekje niet vindt.
Heeft hij ook niet per se nodig hè.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Kees is niet de Molquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Mooi excuus om verder niets bij te dragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Kees zoekt lekker naar zijn eigen boekje
Cees Geel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef themole het volgende:
Leuk dat het boekje van Cees weg is.
Precies... en hij doet ook geen moeite om geld te verdienen doordat hij alleen maar naar zijn eigen boekje zoektquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet per se nodig hè.
Durf er wel een fles wijn op te zetten dat zij het is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef alors het volgende:
Ik neig steeds meer naar Carolien de laatste afleveringen.
Precies. Even verstoppen zou niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Carolien is echt de mol niet hoor... die pakt het duurste boek nu
Omdat Kees en Paulien bijna tot niets binnen haalden..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Maar het geld krijgen ze toch voor de boekjes die blijven staan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Fucking with the mindquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar dan laat je dat boek toch ook gewoon staanquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat Kees en Paulien bijna tot niets binnen haalden..
Wel handig om te zien wat de mol met de pot heeft uitgevreten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
Carolien wat een slecht idee, meest domme excuus die je kan bedenken
Dat is toch juist goed? Laat de andere kandidaat je maar lekker verdenken toch? Terwijl het toch geen geld kost.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
Carolien wat een slecht idee, meest domme excuus die je kan bedenken
Zeg dan niet dat je hem net hebt gevondenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wel handig om te zien wat de mol met de pot heeft uitgevreten.
In principe kan ie zich het hele seizoen uitsloven als kandidaat en dan de hele pot gewoon ergens achterlaten. Maar dat zal wel niet mogenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Het zou tof zijn als Kees nog wat geld uit de pot jat
Zal nog wel een opdracht komen denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
Dus we hebben een opdracht van tien minuten en krijgen nu de finale test van 45 minuten?
Er zijn nog meer opdrachten hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
Dus we hebben een opdracht van tien minuten en krijgen nu de finale test van 45 minuten?
Jaaaaaaaaa dat ze daar niet opkomen hequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
waarom doen ze niet wat cryptischer schrijven in het mol boekje, of een geheimtaal.. ze weten dat ze serie gaat kloten met de boekjes
Georgequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
In principe kan ie zich het hele seizoen uitsloven als kandidaat en dan de hele pot gewoon ergens achterlaten. Maar dat zal wel niet mogen
Dat weet je maar nooit. Laatste seizoenen hadden ze wel een enorm vermoeiende lange laatste test, waar ze uit voorwerpen moesten kiezen en dat soort toestanden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer opdrachten hoor
Of een hamsterquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Paulien is in haar vorige leven zeker een konijn geweest.
Trein.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit. Laatste seizoenen hadden ze wel een enorm vermoeiende lange laatste test, waar ze uit voorwerpen moesten kiezen en dat soort toestanden.
Als ik zelf mee zou doen, zou ik alleen maar schrijven wie welke opdracht wat deed. Wie waar sliep en van iedereen zijn hobby's etc. Dat is lastiger om te onthouden. En je kunt makkelijker switchen naar een andere Mol (omdat je toch al de informatie hebt).quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
waarom doen ze niet wat cryptischer schrijven in het mol boekje, of een geheimtaal.. ze weten dat ze serie gaat kloten met de boekjes
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Pietepietje het volgende:
Ik wil het nog een keer gezegd hebben: Carolien![]()
![]()
sarcasme?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa dat ze daar niet opkomen hebriljant idee!!!!!
Zij staat zeker in mijn top 3 van leukste kandidaten ooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Pietepietje het volgende:
Ik wil het nog een keer gezegd hebben: Carolien![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer opdrachten hoor
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal nog wel een opdracht komen denk ik
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Kees heeft die kleding van de pot betaald... en die van Carolien
O ja, die zat wel in de preview ja. Dat zou dan dus anders dan zijn dan voorgaande jaren met één opdracht en een lange finale test.quote:
Of een vraag in iedere wagon.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
O ja, die zat wel in de preview ja. Dat zou dan dus anders dan zijn dan voorgaande jaren met één opdracht en een lange finale test.
Nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou nog kunnen ja. Gezien wat ze nu allemaal laten zien, lijkt mij dat hierna alleen maar nog een lange test kan komen.quote:
Ja had niet gehoevenquote:
Die wordt achteloos in het vuur gegooid om te stokenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat de mol op het laatste moment de hele pot leegmaakt
Hoop hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat dit dan de vette slotopdracht worden?
Ze mogen kolen scheppenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat dit dan de vette slotopdracht worden?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Een motherfucker van een trein zeg, echt vet tof, vet kicken!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef patat het volgende:
Fucking vette trein, overigens.
Daniël ©
En Paulien had al een jurk bij, dus ook voorkennis?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Kees kwam toch met het idee van de kleding? Subtiele manier om zijn voorkennis te tonen
Iedereen weet toch dat ik=ekquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:06 schreef Redefine het volgende:
Dit klinkt echt heel ongeloofwaardig zoals Paulien dit zegt
Dan is Kees vast niet de mol. Of toch weer welquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef Maartel het volgende:
Nou, nu spellen ze zo'n beetje 'Kees vond een koker maar heeft een andere zoek gemaakt'
Ja, het is Daniël Bond. Ik wil een compilatie gaan maken van al zijn beste uitspraken, niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Daniël is toch ook wel een beetje de held van dit seizoen hoor
Ja doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, het is Daniël Bond. Ik wil een compilatie gaan maken van al zijn beste uitspraken, niet zo heel moeilijk.
Legt zo 2 pillen op tafelquote:
Daniël had in die trein moeten zitten. Hoeveel modderfokking opdrachten hebben we niet gehaald?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Daniël is toch ook wel een beetje de held van dit seizoen hoor
Gewoon doen :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, het is Daniël Bond. Ik wil een compilatie gaan maken van al zijn beste uitspraken, niet zo heel moeilijk.
Hij vond het vast vet tof, vet kicken, gaaf, leuk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daniël had in die trein moeten zitten. Hoeveel modderfokking opdrachten hebben we niet gehaald?
Mwah.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Vanuit mijn tunnel wijst echt alles naar Kees... als het nu toch Paulien is heeft ze het briljant gespeeld
Of hij heeft de helft achterover gedruktquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Maartel het volgende:
Dus er zat 3000 in de Kees envelop.
En zo heeft iedereen zijn eigen molquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Vanuit mijn tunnel wijst echt alles naar Kees... als het nu toch Paulien is heeft ze het briljant gespeeld
Kees is ook de mol. Durf er 1000 euro op in te zettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
even quoten ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kees is ook de mol. Durf er 1000 euro op in te zetten
Volgens mij zitten er twee op Kees. En volgens mij weten ze dat onuitgesproken alle drie wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd op wie ze alledrie zitten. Degene die door twee mensen wordt verdacht is de Mol (of er moet toch nog iemand fout zitten natuurlijk).
Die quote ik maar even voor de zekerheidquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kees is ook de mol. Durf er 1000 euro op in te zetten
Hoezo is Carolien slechts de helft dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Carolien is de mol, zag je zonet duidelijk. Really? Niks really, dat wist ze al.
C is the mole. Carolien is de mol.
Te toevallig dat ze dit aan Carolien vragen. Dat stukje komt zo in de slotaflevering.
Idd easyquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
Zo, even allemaal die cijfers onthouden
2 mollen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef kort het volgende:
[..]
Hoezo is Carolien slechts de helft dan?
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:14 schreef kort het volgende:
'1500 is the half', carolien levert 1500 op > GEEN MOL
Omdat ze petite is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef kort het volgende:
[..]
Hoezo is Carolien slechts de helft dan?
Spelen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die opluchting speelde hij wel briljant
Als hij de mol isquote:
Een van de hoogtepuntenquote:
En als je geen gelijk hebt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wel even nog een keer quoten als ik gelijk heb he!
Nee Kees heeft 1500 euro meegenomen maar er zat 3000 inquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Carolien is de enige.
Echt er slaat een beetje te veel op haar nu.
Sweet Carolineeeeeeeeeee lalalalalaaaaaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
HET IS CAROLIEN NIET CAROLINE.Roep je naam gewoon in het Nederlands...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |