Tim mocht terugkomen doordat Janine ongelukkig en onverwacht was afgevallen. Als Janine niet gewond was geraakt, had Tim gewoon naar huis gemoeten. De aflevering erna was de traditionele 'niemand gaat naar huis' aflevering, waardoor ze een extra aflevering kunnen uitzenden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik vond het een hele rare regie-actie, ook dat Tim erna ineens weer terug mocht komen. Alsof er iets mis is gegaan binnen het spel, en de regie dat op zo'n vage manier snel weer op probeert te lappen ofzo.
Zie niet in wat ze er verder mee winnen en wie hier verder zijn voordeel uit kan trekken (de mol/kandidaten/kijkers)
Bedoel je dat kandidaten van vorige seizoenen weten wie de Mol is? Of dat kandidaten die dit seizoen afgevallen zijn weten wie de Mol is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef RenRen- het volgende:
Gekke vraagiemand in mijn omgeving was er heilig van overtuigd dat oude molkandidaten altijd al wisten wie de mol was, in de eerdere seizoenen. Nou neem ik haar niet zo serieus, maar hoe de fuck kan ze dat idee hebben gekregen?
Ik denk eerder dat het juist een spel in een spel was omdat zij niet de mol was in WIDM, maar de mol in een spel binnen WIDM. (aan de andere kant was dat dus amper een hint voor haar)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef wolferl het volgende:
Ik zit met een aantal aanwijzingen.
Paulien was de mol, in dat kampvuur spel. Het was een spel in een spel.
Dus het kan zijn dat de mol, de mol speelde.
Waarom wilde Kees zijn boekje niet terug, inruil voor de pot?
Wilde hij juist dat Carolien op de verkeerde mol zou zitten?
Want zij was om, zij ging volledig voor Kees tijdens de vragen.
Kees wist dit wel, en kon freewheelend op Paulien zitten, als mol verdachte.
Daarom blijf ik bij Kees als mol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het juist een spel in een spel was omdat zij niet de mol was in WIDM, maar de mol in een spel binnen WIDM.
Als ik de mol was zou ik de pot ook niet meer af willen geven. Het is meer verbazend dat hij als kandidaat niet alles voor zijn boekje over zou hebben.
Misschien hebben die mensen in de trein wel verkeerde antwoorden gegeven. Trust Nobodyquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Croongetuige het volgende:
Of Art liegt...en iedereen stinkt er met beide benen in...want wie 'lacht er het allerlaatst...'...?
"Trust Nobody...."
Ah, natuurlijk Art is nu wél de mol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Croongetuige het volgende:
Of Art liegt...en iedereen stinkt er met beide benen in...want wie 'lacht er het allerlaatst...'...?
"Trust Nobody...."
Ja hoor! Heb de aflevering vanavond toch nog gezien, en mijn gevoel van de vorige aflevering en filmpjes die ik stoned keek wordt versterkt door het stoned kijken van de aflevering van vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
Ik denk/hoop nu dat Paulien de mol is, Kees de winnaar, en Carolien de 'verliezer'.
Maar any other way zou me ook niet ernstig verbazen
Ik ben nu stoned en kijk meer naar hun gedrag en reacties enzo dus daarom zeg ik dit nu
Ditquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Of Kees is wel de mol (want Paulien zat ook op Kees), en heeft Paulien gewoon meer antwoorden goed dan Carolien
Omdat hij, mol zijnde, niks aan dat boekje heeft, maar des te meer aan de pot.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef wolferl het volgende:
Waarom wilde Kees zijn boekje niet terug, inruil voor de pot?
Ik weet het niet, ik weet het niet. Kan nog steeds beide kanten opgaan, want tussen deze 2 twijfel ik al een hele tijd het meest.quote:
Ik denk dat hij dat dan niet zo openlijk zou uitspreken. Maar who knowsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat hij, mol zijnde, niks aan dat boekje heeft, maar des te meer aan de pot.
Hij had toch niks te verliezen, hij wist dat zowel Paulien als Carolien hem door hadden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat dan niet zo openlijk zou uitspreken. Maar who knows
Zou kunnen, maar ben benieuwd volgende weekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij had toch niks te verliezen, hij wist dat zowel Paulien als Carolien hem door hadden.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
......
We zijn eruit!!
Hmm... Hierdoor begin ik toch weer een beetje te twijfelen, want dit zijn wel echt typische WIDM aanwijzingen. Net als het overduidelijke spiegelbeeld van Kees in de zonnebril van Tania in de aflevering 'spiegelbeeld', en Kees die in '82 is geboren en dat zo overduidelijk in beeld kwam in aflevering 1.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
Ik weiger te geloven dat Paulien niet de mol is, maar als die priester in aflevering 1 het antwoord al heeft gegeven en de montage heeft de juiste uitspraak bij de juiste persoon laten zien, dan noemde hij het woord 'onruststoker' bij Kees.
Ja dat dus, daarom, Kees is de Mol.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat hij, mol zijnde, niks aan dat boekje heeft, maar des te meer aan de pot.
Dat laatste is ook waarom ik hem wel een leuke Mol zou vinden (ondanks dat ik dus meer op Paulien zat/zit). Paulien laat nooit emoties zien. Is bij elke executie vrij stoïcijns.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Hmm... Hierdoor begin ik toch weer een beetje te twijfelen, want dit zijn wel echt typische WIDM aanwijzingen. Net als het overduidelijke spiegelbeeld van Kees in de zonnebril van Tania in de aflevering 'spiegelbeeld', en Kees die in '82 is geboren en dat zo overduidelijk in beeld kwam in aflevering 1.
Die laatste 2 zijn ook dingen waardoor ik hem de hele tijd al in mijn achterhoofd hou als potentiële mol, maar dan kan hij écht gewéldig acteren, want hij reageert soms zo oprecht en menselijk en kandidaterig!
Echt, geen van beide zou me verbazen.
Ik weet niet waar ze het precies vandaan had, ze zei een forum waar oude molkandidaten meepostten en zeiden dat alles van te voren al bekend was. Ik geloof haar niet, maar vroeg me wel af waar ze het vandaan had zodat ik ook lekker kon lezen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedoel je dat kandidaten van vorige seizoenen weten wie de Mol is? Of dat kandidaten die dit seizoen afgevallen zijn weten wie de Mol is?
In het eerste geval is het antwoord nee, waarom zouden ze. En wordt nog eens versterkt door de oud kandidaten die langskomen bij Mol talk.
In het tweede geval, ook nee. De afgevallen kandidaten weten pas wie de Mol is na de reünie aflevering en die was twee weken geleden.
Als Kees de mol is is hij inderdaad écht een geweldige mol. Genoeg leuke dingen waarom je hem zou kunnen verdenken, maar ook genoeg leuke dingen waarom je hem juist gewoon als kandidaat zou zien. En dan heeft hij ook mooie mollenstreken uitgehaald, gezien én ongezienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is ook waarom ik hem wel een leuke Mol zou vinden (ondanks dat ik dus meer op Paulien zat/zit). Paulien laat nooit emoties zien. Is bij elke executie vrij stoïcijns.
Zo vaak! Of dat iemand de pot had en dat de mol die dan uit de penningmeester's tas jatte en het kwijtraaktequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
Is er wel eens een mol geweest die de pot had ? En kan die deze alsnog kwijt raken?
Damn, als Kees de mol is blijkt dat mijn heldin mol Paulien echt een hele saaie doos te zijn. Nee toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is ook waarom ik hem wel een leuke Mol zou vinden (ondanks dat ik dus meer op Paulien zat/zit). Paulien laat nooit emoties zien. Is bij elke executie vrij stoïcijns.
Dat zullen dan waarschijnlijk mensen zijn geweest die deden alsof ze die molkandidaten waren. Want bijna niemand weet wie de Mol is. Logisch ook, want des te meer mensen het weten, des te meer risico op versprekingen of lekken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze het precies vandaan had, ze zei een forum waar oude molkandidaten meepostten en zeiden dat alles van te voren al bekend was. Ik geloof haar niet, maar vroeg me wel af waar ze het vandaan had zodat ik ook lekker kon lezen.
Ja precies, dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:32 schreef Poeke het volgende:
[..]
Damn, als Kees de mol is blijkt dat mijn heldin mol Paulien echt een hele saaie doos te zijn. Nee toch?
Waarschijnlijk wel ja. Al kan het altijd nog zijn dat Joep een fout gemaakt heeft bij het tellen of een van de gewone kandidaten een fout heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:33 schreef Moira. het volgende:
Bij die opdracht dat ze door zo'n veld moesten rennen voor geld en dat ze 'afgeschoten' werden door een quad met paintballers, daar miste toch ook geld wat in die groene envelopjes opgehaald was?
Weet zeker dat dat volgende week wel tussen de 'mollenstreken' zit, zo van "Ik heb daar gewoon voor jullie ogen geld gepikt en er werd geen enkel groot punt van gemaakt!!1!11"
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik dus ookMaar zou zomaar kunnen
Haha kneuzenkermis is het soms ook, hebben ze geen mol voor nodigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Al kan het altijd nog zijn dat Joep een fout gemaakt heeft bij het tellen of een van de gewone kandidaten een fout heeft gemaakt.
Zo is er twee seizoenen geleden bij de aflevering waarbij Anna moest vertrekken, ook geld verdwenen. Maar dit is nooit verklaard. De Mol was het iig niet.
Ik weet het niet meeeeeerquote:
Ik zeg dit als iemand die er zelf ook wel wat van heeft, maar volgens mij is Paulien een vrij klassieke normaalbegaafde autist. Kan helemaal opgaan in dingen die haar uitermate aanspreken (taal), of dingen die ze met logica of een helder systeem aan kan pakken, maar wanneer dingen wat rommeliger en chaotischer worden tuned ze uit. Dat geacteerde zit 'm volgens mij meer in het feit dat emotioneel en sociaal gedrag minder van nature komt en meer is aangeleerd, waardoor het allemaal wat gekunsteld, onhandig en onbeholpen overkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
Als Paulien de mol is is ze inderdaad een wat slechtere mol, omdat ze soms heel geacteerd over kom en dat is dus ook waarom ik juist weer naar haar neig. Maar een goede mol zou dat eigenlijk idd niet moeten hebben
Maar nooit op zo'n manier dat uiteindelijk de winnaar zonder geld overbleef. Dat vroeg ik me ook net af. Stel dat Kees inderdaad de mol is; waarom zou hij dan niet 'per ongeluk' de pot in de trein laten liggen, of zo? Is dat toch een soort ongeschreven regel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo vaak! Of dat iemand de pot had en dat de mol die dan uit de penningmeester's tas jatte en het kwijtraakte
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Carolien denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:30 schreef Steve het volgende:
Ik had Carolien het wel gegund te winnen, wat een leuke kandidaat..
Óf ze is de molquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zeg dit als iemand die er zelf ook wel wat van heeft, maar volgens mij is Paulien een vrij klassieke normaalbegaafde autist. Kan helemaal opgaan in dingen die haar uitermate aanspreken (taal), of dingen die ze met logica of een helder systeem aan kan pakken, maar wanneer dingen wat rommeliger en chaotischer worden tuned ze uit. Dat geacteerde zit 'm volgens mij meer in het feit dat emotioneel en sociaal gedrag minder van nature komt en meer is aangeleerd, waardoor het allemaal wat gekunsteld, onhandig en onbeholpen overkomt.
Vond de aanwijzingen richting Zarayda al die tijd veel sterker. Kees is zo slim in het bespelen van mensen en ook dat expres zoeken naar zijn eigen boekje (wat een normale reactie is die wil je veiligstellen) is zo slim gedaan waardoor iedereen denkt; Ah die Kees leuke vent maar geen mol. Daarin is hij wel erg slim geweest ja en Paulien is inderdaad een autist eerste klasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Óf ze is de mol
Maar er zijn toch wel echt van die typische kijkersaanwijzingen naar Kees. Hoewel het ook weer zonde zou zijn als Kees écht de mol was, dat die kijkersaanwijzingen al vanaf het begin zo op Kees slaan. Dan was het al die tijd al zó duidelijk, dat zou toch haast ook niet de bedoeling geweest zijn van de regie?
En toch zou het me nog steeds niks verbazen als zij wél de mol blijkt te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vond de aanwijzingen richting Zarayda al die tijd veel sterker. Kees is zo slim in het bespelen van mensen en ook dat expres zoeken naar zijn eigen boekje (wat een normale reactie is die wil je veiligstellen) is zo slim gedaan waardoor iedereen denkt; Ah die Kees leuke vent maar geen mol. Daarin is hij wel erg slim geweest ja en Paulien is inderdaad een autist eerste klasPDD Nos ofzo heeft ze wel.
De hoogte volgens mij wel, iig kregen ze maar 250 bij een fout antwoordquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:27 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat geld van de barman had er duidelijk niks mee te maken of een antwoord goed of fout was.
Kan niet met die antwoorden die Kees gaf in die trein;quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch zou het me nog steeds niks verbazen als zij wél de mol blijkt te zijn
Dat is er ook weer zo eentje ja. Echt, deze dingen doen me toch wel wijzen dat Kees écht de mol is. Die aanwijzingen zijn allemaal gewoon té mooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan niet met die antwoorden die Kees gaf in die trein;
1. De Mol
2. Als enige
3. Op de berg
Wat ik vooral goed vind van Kees is als hij liegt dat je het niet ziet (op YouTube staat een stukje wie denk jij dat de mol is? Moet je eens kijken hoe die antwoord geeft, zo zou een kandidaat ook antwoorden zeg maar). Hij speelt het spel echt als een kandidaat en dat is razend knap.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is er ook weer zo eentje ja. Echt, deze dingen doen me toch wel wijzen dat Kees écht de mol is. Die aanwijzingen zijn allemaal gewoon té mooi.
Heb vanaf het begin ook al gedacht dat hij wel een potentiële mol zou kunnen zijn, maar Paulien vond ik ook zo vaak verdacht.
Zou me echt bij geen van beide verbazen
En hij reageert ook zo oprecht, echt heel knap als dat allemaal nep blijkt te zijn, jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat ik vooral goed vind van Kees is als hij liegt dat je het niet ziet (op YouTube staat een stukje wie denk jij dat de mol is? Moet je eens kijken hoe die antwoord geeft, zo zou een kandidaat ook antwoorden zeg maar). Hij speelt het spel echt als een kandidaat en dat is razend knap.
Dat is toch van die groepsfoto die ook bovenaan de widm site staat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:38 schreef MolFan het volgende:
Die foto hierboven die ik net gepost heb is ook zoiets. Hij is de enige die precies in die foto past
Ja want je denkt; Dat pakken ze heus wel slimmer aan! En dan oh fuck toch nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
En hij reageert ook zo oprecht, echt heel knap als dat allemaal nep blijkt te zijn, ja
[..]
Dat is toch van die groepsfoto die ook bovenaan de widm site staat?
Wel gek dat ze een silhouet hebben genomen wat ook daadwerkelijk van een foto van de mol is, dan
Dat is zeker waar, alleen vind ik het dan weer jammer dat ik bijna alle mollenstreken die volgende week komen al herkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja want je denkt; Dat pakken ze heus wel slimmer aan! En dan oh fuck toch nietSoms is het achteraf zoooo makkelijk
Juist slim om zijn boekje niet terug te willen. Het ging erom dat er geld UIT de pot zou gaan in ruil voor zijn boekje he.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Jivis het volgende:
Ook wel verdacht dat het bedrag in de pot bij de opdracht in de bibliotheek voor het laatst in beeld kwam. Straks is de helft weg ofzo. Sowieso snapte ik al niet dat Kees zijn Molboekje niet terugwilde voor de pot. Een kandidaat zou dat denk ik meteen doen.
Ik ben echt teleurgesteld als het Paulien blijkt te zijn, maar dat kan gewoon niet met alle hints.
Oeh dat vind ik wel een hele sterke!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef MolFan het volgende:
Kan niet met die antwoorden die Kees gaf in die trein;
1. De Mol
2. Als enige
3. Op de berg
Ze kregen allemaal 250,- voor elk antwoord.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
De hoogte volgens mij wel, iig kregen ze maar 250 bij een fout antwoord
Dit. Prima seizoen met wat kritiekpuntjes. Was op een gegeven moment helemaal klaar met dat mindfucken waardoor er maar anderhalve opdracht per aflevering gespeeld werd. Maar de sfeer, de groep, de beelden; het vergoedde toen veel. En toen later de opdrachten ook weer tof werden, was het helemaal goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:46 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk jammer dat de opdrachten vanaf halverwege aflevering drie tot twee weken geleden erg matig waren, anders was het misschien wel mijn favoriete seizoen geweest van WIDM.
Zuid-Afrika is een interessant land en werd dit seizoen prachtig weergegeven. Sowieso was de cinematografie ijzersterk (uitgezonderd gek genoeg de vrijstelling verdediging opdracht met Daniël in de helikopter). Ook in de trein was het erg sfeervol, terwijl de laatste afleveringen bijna altijd een beetje saai zijn. De groep was leuk en we hebben de kans op na jaren weer eens een goede en leuke Mol.
Ik snap je niet. Het was na het bibliotheekspel en volgensmij wilde Carolien het boekje teruggeven in ruil voor het penningmeesterschap.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Juist slim om zijn boekje niet terug te willen. Het ging erom dat er geld UIT de pot zou gaan in ruil voor zijn boekje he.
Nee ze wilde het boekje teruggeven voor ''wat'' geld UIT de pot en dat wilde Kees nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Het was na het bibliotheekspel en volgensmij wilde Carolien het boekje teruggeven in ruil voor het penningmeesterschap.
Toen Kees dat weigerde vond ik dat juist weer pleiten voor zijn Mol-zijn.
Ik dacht ook dat ze de pot zelf wilde hoor (dus penningmeester worden ipv Kees).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee ze wilde het boekje teruggeven voor ''wat'' geld UIT de pot en dat wilde Kees niet
Maar dat was toen niet meer aan de orde. Art was al langsgeweest en had het verdiende geld aan Kees gegeven. Het spel was afgelopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee ze wilde het boekje teruggeven voor ''wat'' geld UIT de pot en dat wilde Kees niet
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:57 schreef MolFan het volgende:
Carolien op WIDM
Als je meedoet met een spelletje dan wil je dat zo goed mogelijk doen
Tenminste, ik wel
Ik heb niet gewonnen
Dat wist ik al een tijdje, nu weten jullie het ook
Maar winnen was niet het ultieme doel; het ultieme doel was het ontmaskeren van de mol, de mol op de hielen zitten, opjagen en het de mol zo moeilijk mogelijk maken.
Ik herinner me dat ik een paar dagen voor vertrek met een aardappelmesje in m`n duim sneed
Ik kocht pleisters en koos in de winkel bewust voor die met een dierenprint erop
“Dat zou nog wel eens voor verwarring kunnen zorgen”, dacht ik
Toen was het spel begonnen.
Mij zou je de rest van m`n leven in Wie is de mol kunnen stoppen
Met 9 andere mensen een whodunit spelen, met een crew eromheen die voor al het andere zorg
Eten, drinken, slapen; alles werd geregeld
Van ons werd alleen verwacht dat we het spel speelden
En ik heb het gespeeld
Met m`n ontelbare verbondjes.
Ik herinner me hoe ik de laatste weken met Paulien op een kamer sliep
Hoe we standaard om 06.00 wakker werden, nog voor de wekker, de slaap uit onze ogen wreven en begonnen aan ons ochtendritueel
Niks met make-up en badkamerdingen, nee, de eerste zin die we uitspraken was: “ok, maar stel dat…..”
En dan namen we alle theorieën, ideeën en verdenkingen weer helemaal opnieuw door.
Deze herinnering, plus Tania’s oormassages, Joep’s taartuitdeelbriefje, Ewout’s krullen, Janine’s knipoog, Tim’s vechtkunsten, Daniël’s “Fuck it”`s, Zarayda’s dancemoves, en Kees’ schaterlach zijn in m`n geheugen gegrift.
Verliezen is zuur, maar de herinnering is zoveel zoeter
Maar het belangrijkste is dat ik gelijk hadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:03 schreef MolFan het volgende:
Carolien zegt als ze binnen staat met Paulien; Ik wil je molboekje teruggeven in ruil voor de pot. Als Kees hier nee op antwoord kan dat verdacht zijn maar hoeft niet als hij haar verdenkt etcetera.
Wat WEL opvallend is is dat Carolien buiten tegen Kees zegt; Ik heb je boekje gevonden want het stond op een HOEK. Dat is niet waar, zijn boekje stond gewoon in een kast en niet op een hoek. Wat wel op de hoek stond was Life of the mole
Ja thanks voor je laatste reply zo was het idd. Het deed er ansich niet meer toe maar opzich is zijn antwoord niet raar of verdacht ofzo. Ligt eraan hoe je het wil zien denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste is dat ik gelijk had.
Val je op mannen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef Tijn het volgende:
Ik haat Carolien en geniet ervan dat ze heeft verloren
Als ik een echte kandidaat zou zijn zou ik er flink van balen (net als Paulien en Carolien dat al uitten) als ik geen Molboekje had tijdens de laatste test. Daar zou ik echt het penningmeesterschap wel voor opgeven. Dus ja, ik vind het zeker verdacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja thanks voor je laatste reply zo was het idd. Het deed er ansich niet meer toe maar opzich is zijn antwoord niet raar of verdacht ofzo. Ligt eraan hoe je het wil zien denk ik.
Kan MAAR stel hij is de mol niet(waar ik wel vanuit ga) dan is het logisch dat je de pot niet afgeeft om zo zelf verdacht te zijn + je wilt niet dat de pot in handen komt van jou mol, snap je.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als ik een echte kandidaat zou zijn zou ik er flink van balen (net als Paulien en Carolien dat al uitten) als ik geen Molboekje had tijdens de laatste test. Daar zou ik echt het penningmeesterschap wel voor opgeven. Dus ja, ik vind het zeker verdacht.
Maar Kees stemde op Paulien, Carolien was dus niet zijn molquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan MAAR stel hij is de mol niet(waar ik wel vanuit ga) dan is het logisch dat je de pot niet afgeeft om zo zelf verdacht te zijn + je wilt niet dat de pot in handen komt van jou mol, snap je.
Dat kwam daarna pas hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar Kees stemde op Paulien, Carolien was dus niet zijn mol.
Dit is inderdaad ook mijn gedachte ja. Ik vond het slim gespeeld van Kees.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan MAAR stel hij is de mol niet(waar ik wel vanuit ga) dan is het logisch dat je de pot niet afgeeft om zo zelf verdacht te zijn + je wilt niet dat de pot in handen komt van jou mol, snap je.
Vind hem sowieso erg slim als mol hoor. Meer van die naaistreken geleverd afgelopen seizoen zo blijkt dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:10 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook mijn gedachte ja. Ik vond het slim gespeeld van Kees.
Misschien zijn ze NA WIDM vrienden geworden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het ook vrij raar dat hij de pot niet wou opgeven voor het molboekje. Zoals er al werd gezegd..zonder molboekje kun je een test niet fatsoenlijk maken, laat staan de finale waar veel vanaf hangt. Behalve als hij wist dat hij zijn boekje niet nodig had...= hij is de mol. Te veel hints momenteel die naar hem verwijzen. Enige wat ik nog raar vind...is dat er bij de drive in werd verteld door de mol dat Janine een goede vriendin aan het worden was. Kees en Janine waren toch niet echt close? Janine zat bij het verbondje van Paulien en Carolien.
Huh?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan MAAR stel hij is de mol niet (waar ik wel vanuit ga) dan is het logisch dat je de pot niet afgeeft om zo zelf verdacht te zijn + je wilt niet dat de pot in handen komt van jou mol, snap je.
Nee, dat staat er niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik denk dus dat hij de mol is dat staat er toch
Er staat dat je er wel vanuit gaat dat hij niet de mol isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik denk dus dat hij de mol is dat staat er toch
De stem van de mol klonk tijdens die aflevering. Dus die was zelfs al voor die aflevering opgenomen, dus het kan niet zijn dat ze het hebben over NA die tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Misschien zijn ze NA WIDM vrienden geworden?
Molboekje heb je ook niet nodig als je 100% zeker bent van je zaak en alles bijvoorbeeld dubbel hebt opgeschreven (dat doen meer kandidaten namelijk ivm kwijtraken boekje etc). dus je kan zijn antwoord op meerdere manieren interpreteren.
Ik denk dat Paulien daarmee gewoon geluk had. Daarnaast komt ze niet erg dom over. Daarom wint ze ook. Slimmer dan we denken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:16 schreef Smeich het volgende:
hahaha
en inderdaad, het staat een beetje raar daar tussen die haakjes.
En toch blijf ik het curieus vinden dat Paulien vantevoren die leesopdracht wist te "bedenken" en gepaste kleding haalt voor de treinreis (wellicht met geld uit de pot?). Ik vind dat nog steeds erg ERG vreemd.
Klopt ja. Misschien waren ze wanneer de camera's uit waren close ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De stem van de mol klonk tijdens die aflevering. Dus die was zelfs al voor die aflevering opgenomen, dus het kan niet zijn dat ze het hebben over NA die tijd.
Nee hoor, maar ik vind Carolien gewoon irritant in haar doen en laten. Veel te fanatiek en daardoor meedogenloos en onsympathiek.quote:
Op zijn 18de ofzo wel vrij vroeg maar hij is gewoon een normale gast waarmee je een hele leuke avond kan hebben lijkt mij, echt een goed type voor een goede mol.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind Carolien gewoon irritant in haar doen en laten. Veel te fanatiek en daardoor meedogenloos en onsympathiek.
Maar, over vallen op mannen gesproken: het is misschien not-done, maar ik denk eigenlijk dat Kees misschien zo'n goede leugenaar is (als hij de mol is) omdat hij als homo er veel ervaring mee heeft om te liegenIk neem ten minste aan dat-ie niet op z'n 12e uit de kast is gekomen of wel? (Ik weet het niet hoor, ik ken hem verder niet en weet niks van hem af.)
Hoezo is ze irritant? Ze is bloedmooi en geilquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind Carolien gewoon irritant in haar doen en laten. Veel te fanatiek en daardoor meedogenloos en onsympathiek.
Maar, over vallen op mannen gesproken: het is misschien not-done, maar ik denk eigenlijk dat Kees misschien zo'n goede leugenaar is (als hij de mol is) omdat hij als homo er veel ervaring mee heeft om te liegenIk neem ten minste aan dat-ie niet op z'n 12e uit de kast is gekomen of wel? (Ik weet het niet hoor, ik ken hem verder niet en weet niks van hem af.)
Dat Paulien de opdracht raadde is juist iets dat tegen haar spreekt. Als je de mol bent, probeer je natuurlijk niet de aandacht op je trekken door de opdrachten te gaan lopen voorspellen. Bovendien deed ze wel 10 voorspellingen. Alsnog toevallig dat de opdracht daar dan min of meer net tussen zit, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:16 schreef Smeich het volgende:
En toch blijf ik het curieus vinden dat Paulien vantevoren die leesopdracht wist te "bedenken" en gepaste kleding haalt voor de treinreis (wellicht met geld uit de pot?). Ik vind dat nog steeds erg ERG vreemd.
Dit vind ik wel engquote:Ik herinner me dat ik een paar dagen voor vertrek met een aardappelmesje in m`n duim sneed
Ik kocht pleisters en koos in de winkel bewust voor die met een dierenprint erop
“Dat zou nog wel eens voor verwarring kunnen zorgen”, dacht ik
Toen was het spel begonnen.
Hoezo eng? Vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:22 schreef jcdragon het volgende:
Dagboek Carolien http://avro.nl/wieisdemol(...)_verliezer_afl9.aspx
[..]
Dit vind ik wel eng![]()
Maar voor de rest vind ik haar wel leuk.
Expres in je duim snijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |