abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123489802
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is er ook weer zo eentje ja. Echt, deze dingen doen me toch wel wijzen dat Kees écht de mol is. Die aanwijzingen zijn allemaal gewoon té mooi.
Heb vanaf het begin ook al gedacht dat hij wel een potentiële mol zou kunnen zijn, maar Paulien vond ik ook zo vaak verdacht.
Zou me echt bij geen van beide verbazen :P
Wat ik vooral goed vind van Kees is als hij liegt dat je het niet ziet (op YouTube staat een stukje wie denk jij dat de mol is? Moet je eens kijken hoe die antwoord geeft, zo zou een kandidaat ook antwoorden zeg maar). Hij speelt het spel echt als een kandidaat en dat is razend knap.
pi_123489811
Die foto hierboven die ik net gepost heb is ook zoiets. Hij is de enige die precies in die foto past :P
  PR en moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 08:39:43 #153
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123489821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:37 schreef MolFan het volgende:

[..]

Wat ik vooral goed vind van Kees is als hij liegt dat je het niet ziet (op YouTube staat een stukje wie denk jij dat de mol is? Moet je eens kijken hoe die antwoord geeft, zo zou een kandidaat ook antwoorden zeg maar). Hij speelt het spel echt als een kandidaat en dat is razend knap.
En hij reageert ook zo oprecht, echt heel knap als dat allemaal nep blijkt te zijn, ja :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:38 schreef MolFan het volgende:
Die foto hierboven die ik net gepost heb is ook zoiets. Hij is de enige die precies in die foto past :P
Dat is toch van die groepsfoto die ook bovenaan de widm site staat?
Wel gek dat ze een silhouet hebben genomen wat ook daadwerkelijk van een foto van de mol is, dan :P
Fuck the EBU.
pi_123489824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

En hij reageert ook zo oprecht, echt heel knap als dat allemaal nep blijkt te zijn, ja :Y

[..]

Dat is toch van die groepsfoto die ook bovenaan de widm site staat?
Wel gek dat ze een silhouet hebben genomen wat ook daadwerkelijk van een foto van de mol is, dan :P
Ja want je denkt; Dat pakken ze heus wel slimmer aan! En dan oh fuck toch niet :P Soms is het achteraf zoooo makkelijk
  PR en moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 08:45:53 #155
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123489908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:40 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja want je denkt; Dat pakken ze heus wel slimmer aan! En dan oh fuck toch niet :P Soms is het achteraf zoooo makkelijk
Dat is zeker waar, alleen vind ik het dan weer jammer dat ik bijna alle mollenstreken die volgende week komen al herken :P
Fuck the EBU.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:04:44 #156
133369 Jivis
Critikut
pi_123490192
Ook wel verdacht dat het bedrag in de pot bij de opdracht in de bibliotheek voor het laatst in beeld kwam. Straks is de helft weg ofzo :'). Sowieso snapte ik al niet dat Kees zijn Molboekje niet terugwilde voor de pot. Een kandidaat zou dat denk ik meteen doen.

Ik ben echt teleurgesteld als het Paulien blijkt te zijn, maar dat kan gewoon niet met alle hints :P.
Amen.
pi_123490369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Jivis het volgende:
Ook wel verdacht dat het bedrag in de pot bij de opdracht in de bibliotheek voor het laatst in beeld kwam. Straks is de helft weg ofzo :'). Sowieso snapte ik al niet dat Kees zijn Molboekje niet terugwilde voor de pot. Een kandidaat zou dat denk ik meteen doen.

Ik ben echt teleurgesteld als het Paulien blijkt te zijn, maar dat kan gewoon niet met alle hints :P.
Juist slim om zijn boekje niet terug te willen. Het ging erom dat er geld UIT de pot zou gaan in ruil voor zijn boekje he.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 maart 2013 @ 09:16:14 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_123490421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef MolFan het volgende:
Kan niet met die antwoorden die Kees gaf in die trein;

1. De Mol
2. Als enige
3. Op de berg
Oeh dat vind ik wel een hele sterke! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:25:00 #159
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_123490589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

De hoogte volgens mij wel, iig kregen ze maar 250 bij een fout antwoord :P
Ze kregen allemaal 250,- voor elk antwoord.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:27:38 #160
330385 TrollenFTW
Adverteer hier vanaf ¤9.95
pi_123490636
Heb vanaf aflevering 1 Kees als mol. Alle hints en theorieën kloppen bij Kees. Daarom denk ik nu dat Paulien de mol is.
Logisch toch :')
Zo is dat.
pi_123490652
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:46 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk jammer dat de opdrachten vanaf halverwege aflevering drie tot twee weken geleden erg matig waren, anders was het misschien wel mijn favoriete seizoen geweest van WIDM.

Zuid-Afrika is een interessant land en werd dit seizoen prachtig weergegeven. Sowieso was de cinematografie ijzersterk (uitgezonderd gek genoeg de vrijstelling verdediging opdracht met Daniël in de helikopter). Ook in de trein was het erg sfeervol, terwijl de laatste afleveringen bijna altijd een beetje saai zijn. De groep was leuk en we hebben de kans op na jaren weer eens een goede en leuke Mol.
Dit. Prima seizoen met wat kritiekpuntjes. Was op een gegeven moment helemaal klaar met dat mindfucken waardoor er maar anderhalve opdracht per aflevering gespeeld werd. Maar de sfeer, de groep, de beelden; het vergoedde toen veel. En toen later de opdrachten ook weer tof werden, was het helemaal goed.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:52:58 #162
133369 Jivis
Critikut
pi_123491165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef MolFan het volgende:

[..]

Juist slim om zijn boekje niet terug te willen. Het ging erom dat er geld UIT de pot zou gaan in ruil voor zijn boekje he.
Ik snap je niet. Het was na het bibliotheekspel en volgensmij wilde Carolien het boekje teruggeven in ruil voor het penningmeesterschap.

Toen Kees dat weigerde vond ik dat juist weer pleiten voor zijn Mol-zijn.
Amen.
pi_123491260
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:52 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Het was na het bibliotheekspel en volgensmij wilde Carolien het boekje teruggeven in ruil voor het penningmeesterschap.

Toen Kees dat weigerde vond ik dat juist weer pleiten voor zijn Mol-zijn.
Nee ze wilde het boekje teruggeven voor ''wat'' geld UIT de pot en dat wilde Kees niet ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:57:18 #164
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_123491279
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:56 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nee ze wilde het boekje teruggeven voor ''wat'' geld UIT de pot en dat wilde Kees niet ;)
Ik dacht ook dat ze de pot zelf wilde hoor (dus penningmeester worden ipv Kees).
pi_123491280
Carolien op WIDM

Als je meedoet met een spelletje dan wil je dat zo goed mogelijk doen
Tenminste, ik wel
Ik heb niet gewonnen
Dat wist ik al een tijdje, nu weten jullie het ook
Maar winnen was niet het ultieme doel; het ultieme doel was het ontmaskeren van de mol, de mol op de hielen zitten, opjagen en het de mol zo moeilijk mogelijk maken.

Ik herinner me dat ik een paar dagen voor vertrek met een aardappelmesje in m`n duim sneed
Ik kocht pleisters en koos in de winkel bewust voor die met een dierenprint erop
“Dat zou nog wel eens voor verwarring kunnen zorgen”, dacht ik
Toen was het spel begonnen.

Mij zou je de rest van m`n leven in Wie is de mol kunnen stoppen
Met 9 andere mensen een whodunit spelen, met een crew eromheen die voor al het andere zorg
Eten, drinken, slapen; alles werd geregeld
Van ons werd alleen verwacht dat we het spel speelden
En ik heb het gespeeld
Met m`n ontelbare verbondjes.

Ik herinner me hoe ik de laatste weken met Paulien op een kamer sliep
Hoe we standaard om 06.00 wakker werden, nog voor de wekker, de slaap uit onze ogen wreven en begonnen aan ons ochtendritueel
Niks met make-up en badkamerdingen, nee, de eerste zin die we uitspraken was: “ok, maar stel dat…..”
En dan namen we alle theorieën, ideeën en verdenkingen weer helemaal opnieuw door.

Deze herinnering, plus Tania’s oormassages, Joep’s taartuitdeelbriefje, Ewout’s krullen, Janine’s knipoog, Tim’s vechtkunsten, Daniël’s “Fuck it”`s, Zarayda’s dancemoves, en Kees’ schaterlach zijn in m`n geheugen gegrift.

Verliezen is zuur, maar de herinnering is zoveel zoeter
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:01:24 #166
133369 Jivis
Critikut
pi_123491370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:56 schreef MolFan het volgende:

[..]

Maar dat was toen niet meer aan de orde. Art was al langsgeweest en had het verdiende geld aan Kees gegeven. Het spel was afgelopen.
Amen.
pi_123491412
Carolien zegt als ze binnen staat met Paulien; Ik wil je molboekje teruggeven in ruil voor de pot. Als Kees hier nee op antwoord kan dat verdacht zijn maar hoeft niet als hij haar verdenkt etcetera.

Wat WEL opvallend is is dat Carolien buiten tegen Kees zegt; Ik heb je boekje gevonden want het stond op een HOEK. Dat is niet waar, zijn boekje stond gewoon in een kast en niet op een hoek. Wat wel op de hoek stond was Life of the mole ;)
pi_123491428
Ja mooi he :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:57 schreef MolFan het volgende:
Carolien op WIDM

Als je meedoet met een spelletje dan wil je dat zo goed mogelijk doen
Tenminste, ik wel
Ik heb niet gewonnen
Dat wist ik al een tijdje, nu weten jullie het ook
Maar winnen was niet het ultieme doel; het ultieme doel was het ontmaskeren van de mol, de mol op de hielen zitten, opjagen en het de mol zo moeilijk mogelijk maken.

Ik herinner me dat ik een paar dagen voor vertrek met een aardappelmesje in m`n duim sneed
Ik kocht pleisters en koos in de winkel bewust voor die met een dierenprint erop
“Dat zou nog wel eens voor verwarring kunnen zorgen”, dacht ik
Toen was het spel begonnen.

Mij zou je de rest van m`n leven in Wie is de mol kunnen stoppen
Met 9 andere mensen een whodunit spelen, met een crew eromheen die voor al het andere zorg
Eten, drinken, slapen; alles werd geregeld
Van ons werd alleen verwacht dat we het spel speelden
En ik heb het gespeeld
Met m`n ontelbare verbondjes.

Ik herinner me hoe ik de laatste weken met Paulien op een kamer sliep
Hoe we standaard om 06.00 wakker werden, nog voor de wekker, de slaap uit onze ogen wreven en begonnen aan ons ochtendritueel
Niks met make-up en badkamerdingen, nee, de eerste zin die we uitspraken was: “ok, maar stel dat…..”
En dan namen we alle theorieën, ideeën en verdenkingen weer helemaal opnieuw door.

Deze herinnering, plus Tania’s oormassages, Joep’s taartuitdeelbriefje, Ewout’s krullen, Janine’s knipoog, Tim’s vechtkunsten, Daniël’s “Fuck it”`s, Zarayda’s dancemoves, en Kees’ schaterlach zijn in m`n geheugen gegrift.

Verliezen is zuur, maar de herinnering is zoveel zoeter
O+

vrijdag 1 maart 2013 @ 10:04:01 #169
133369 Jivis
Critikut
pi_123491433
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:03 schreef MolFan het volgende:
Carolien zegt als ze binnen staat met Paulien; Ik wil je molboekje teruggeven in ruil voor de pot. Als Kees hier nee op antwoord kan dat verdacht zijn maar hoeft niet als hij haar verdenkt etcetera.

Wat WEL opvallend is is dat Carolien buiten tegen Kees zegt; Ik heb je boekje gevonden want het stond op een HOEK. Dat is niet waar, zijn boekje stond gewoon in een kast en niet op een hoek. Wat wel op de hoek stond was Life of the mole ;)
Maar het belangrijkste is dat ik gelijk had :D.
Amen.
pi_123491437
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:03 schreef Smeich het volgende:

[..]

O+

[ afbeelding ]
Ik vind haar oprecht lekker :P
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:04:37 #171
12221 Tijn