quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er iemand niet de mol is, is zij het wel.
Zou goed eens kunnen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef VeX- het volgende:
Carolien is het niet. Twijfel tussen Kees en Paulien.
Denk Paulien.
Nee man, het is Kees.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef kort het volgende:
Enorm teleurgesteld. Het is blijkbaar dus wel Paulien, was veels te duidelijk
Inderdaad. En blijkbaar was de 1500 euro op de berg maar de helft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Het verhaal van de priester zei alles, Kees dus.
Als je het uiteindelijk goed hebt, is het geen tunnelvisiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Lemming22 het volgende:
100% Kees, alle hints in de trein slaan op hem. Kan niet anders meer. Tunnelvisie of niet
Ik zat inderdaad foutquote:
Ik denk dat dat weer een staaltje "We kúnnen de verkeerde naam laten zien" is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad fout
Dan denk ik Kees, aangezien Carolien een vraag fout had en ze dus de verkeerde naam te zien kreeg in die trein...
Ik dacht na de treinopdracht maar dan hetzelfde met Carolien. Ik denk dat je tunnelvisie hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Lemming22 het volgende:
100% Kees, alle hints in de trein slaan op hem. Kan niet anders meer. Tunnelvisie of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |