Tim mocht terugkomen doordat Janine ongelukkig en onverwacht was afgevallen. Als Janine niet gewond was geraakt, had Tim gewoon naar huis gemoeten. De aflevering erna was de traditionele 'niemand gaat naar huis' aflevering, waardoor ze een extra aflevering kunnen uitzenden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik vond het een hele rare regie-actie, ook dat Tim erna ineens weer terug mocht komen. Alsof er iets mis is gegaan binnen het spel, en de regie dat op zo'n vage manier snel weer op probeert te lappen ofzo.
Zie niet in wat ze er verder mee winnen en wie hier verder zijn voordeel uit kan trekken (de mol/kandidaten/kijkers)
Bedoel je dat kandidaten van vorige seizoenen weten wie de Mol is? Of dat kandidaten die dit seizoen afgevallen zijn weten wie de Mol is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef RenRen- het volgende:
Gekke vraagiemand in mijn omgeving was er heilig van overtuigd dat oude molkandidaten altijd al wisten wie de mol was, in de eerdere seizoenen. Nou neem ik haar niet zo serieus, maar hoe de fuck kan ze dat idee hebben gekregen?
Ik denk eerder dat het juist een spel in een spel was omdat zij niet de mol was in WIDM, maar de mol in een spel binnen WIDM. (aan de andere kant was dat dus amper een hint voor haar)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef wolferl het volgende:
Ik zit met een aantal aanwijzingen.
Paulien was de mol, in dat kampvuur spel. Het was een spel in een spel.
Dus het kan zijn dat de mol, de mol speelde.
Waarom wilde Kees zijn boekje niet terug, inruil voor de pot?
Wilde hij juist dat Carolien op de verkeerde mol zou zitten?
Want zij was om, zij ging volledig voor Kees tijdens de vragen.
Kees wist dit wel, en kon freewheelend op Paulien zitten, als mol verdachte.
Daarom blijf ik bij Kees als mol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het juist een spel in een spel was omdat zij niet de mol was in WIDM, maar de mol in een spel binnen WIDM.
Als ik de mol was zou ik de pot ook niet meer af willen geven. Het is meer verbazend dat hij als kandidaat niet alles voor zijn boekje over zou hebben.
Misschien hebben die mensen in de trein wel verkeerde antwoorden gegeven. Trust Nobodyquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Croongetuige het volgende:
Of Art liegt...en iedereen stinkt er met beide benen in...want wie 'lacht er het allerlaatst...'...?
"Trust Nobody...."
Ah, natuurlijk Art is nu wél de mol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Croongetuige het volgende:
Of Art liegt...en iedereen stinkt er met beide benen in...want wie 'lacht er het allerlaatst...'...?
"Trust Nobody...."
Ja hoor! Heb de aflevering vanavond toch nog gezien, en mijn gevoel van de vorige aflevering en filmpjes die ik stoned keek wordt versterkt door het stoned kijken van de aflevering van vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
Ik denk/hoop nu dat Paulien de mol is, Kees de winnaar, en Carolien de 'verliezer'.
Maar any other way zou me ook niet ernstig verbazen
Ik ben nu stoned en kijk meer naar hun gedrag en reacties enzo dus daarom zeg ik dit nu
Ditquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Of Kees is wel de mol (want Paulien zat ook op Kees), en heeft Paulien gewoon meer antwoorden goed dan Carolien
Omdat hij, mol zijnde, niks aan dat boekje heeft, maar des te meer aan de pot.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef wolferl het volgende:
Waarom wilde Kees zijn boekje niet terug, inruil voor de pot?
Ik weet het niet, ik weet het niet. Kan nog steeds beide kanten opgaan, want tussen deze 2 twijfel ik al een hele tijd het meest.quote:
Ik denk dat hij dat dan niet zo openlijk zou uitspreken. Maar who knowsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat hij, mol zijnde, niks aan dat boekje heeft, maar des te meer aan de pot.
Hij had toch niks te verliezen, hij wist dat zowel Paulien als Carolien hem door hadden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat dan niet zo openlijk zou uitspreken. Maar who knows
Zou kunnen, maar ben benieuwd volgende weekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij had toch niks te verliezen, hij wist dat zowel Paulien als Carolien hem door hadden.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
......
We zijn eruit!!
Hmm... Hierdoor begin ik toch weer een beetje te twijfelen, want dit zijn wel echt typische WIDM aanwijzingen. Net als het overduidelijke spiegelbeeld van Kees in de zonnebril van Tania in de aflevering 'spiegelbeeld', en Kees die in '82 is geboren en dat zo overduidelijk in beeld kwam in aflevering 1.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
Ik weiger te geloven dat Paulien niet de mol is, maar als die priester in aflevering 1 het antwoord al heeft gegeven en de montage heeft de juiste uitspraak bij de juiste persoon laten zien, dan noemde hij het woord 'onruststoker' bij Kees.
Ja dat dus, daarom, Kees is de Mol.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat hij, mol zijnde, niks aan dat boekje heeft, maar des te meer aan de pot.
Dat laatste is ook waarom ik hem wel een leuke Mol zou vinden (ondanks dat ik dus meer op Paulien zat/zit). Paulien laat nooit emoties zien. Is bij elke executie vrij stoïcijns.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Hmm... Hierdoor begin ik toch weer een beetje te twijfelen, want dit zijn wel echt typische WIDM aanwijzingen. Net als het overduidelijke spiegelbeeld van Kees in de zonnebril van Tania in de aflevering 'spiegelbeeld', en Kees die in '82 is geboren en dat zo overduidelijk in beeld kwam in aflevering 1.
Die laatste 2 zijn ook dingen waardoor ik hem de hele tijd al in mijn achterhoofd hou als potentiële mol, maar dan kan hij écht gewéldig acteren, want hij reageert soms zo oprecht en menselijk en kandidaterig!
Echt, geen van beide zou me verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |