Er zijn mensen die daar serieus voorstander van zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef V2 het volgende:
Een meereispaal, een weekendretourpaal, een fietsenpaal ... legio mogelijkheden voor het creeren van een mooi palenwoud!
Uiteindelijk was het ACTS element eerder ter ziele dan de dieseltractiequote:
Wordt net als het 112 verkeer geherrouteerd, is redundant uitgevoerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Het GSM-r netwerk gaat toch via KPN meen ik?
Nu met die storing van KPN rond Amsterdam, vraag ik me af of het treinverkeer hier ook last van ondervind!
Ik heb geleerd dat wanneer het GSM-r netwerk weg valt en een "vervanging" wordt toegepast dat men als machinist rekening moet houden met:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt net als het 112 verkeer geherrouteerd, is redundant uitgevoerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dit is vooral hinderlijk als je vlakbij de deur zit op een druk moment van de dag. Open... en dicht en dan zie je alweer volk aan komen lopen en dan zitten ze weer met hun tengeltjes aan die knop precies bij de deur waar jij zit. Gaat ie weer open... en dichtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:45 schreef arkkey het volgende:
Ik neem aan dat dit wel bekend is, maar zoniet: dit is het geweldige geluid dat die Arriva Spurt dingetjes maken. Tis in het echt erger dan hoe het op video overkomt moet ik zeggen. Maar probeer je maar eens in te denken dat je daar 5 a 10 minuten op vertrek in zit te wachten met mensen die continue aankomen lopen...
Staat niet in Goes. Er staan er 3 in Amersfoort (zijn van LOCON) maar niet rijvaardig en er is er 1 van LOCON diep in Duitsland verstopt voor motorrevisie en inbouw radiografische besturing. Er schijnen alleen wat problemen met de loc te zijn en dus nog niet retour komen ....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef b2py het volgende:
Ik zag die dieselloc laatst staan, volgens mij in Goes.
Is dat die rangeerloc die bij Apeldoorn toen een Mercedes heeft geraakt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:09 schreef greavy het volgende:
Oh, nog meer nieuws: Op het Badslipperexpres-forum wordt gemeld dat de RRF5 in huur bij LOCON in LOCON-kleurstelling wordt gebracht. Het lijkt erop dat LOCON die loc heeft gekocht.
mooi he? Wen er maar aan, want het schijnen de nieuwe regels te zijn ...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:45 schreef arkkey het volgende:
Ik neem aan dat dit wel bekend is, maar zoniet: dit is het geweldige geluid dat die Arriva Spurt dingetjes maken. Tis in het echt erger dan hoe het op video overkomt moet ik zeggen. Maar probeer je maar eens in te denken dat je daar 5 a 10 minuten op vertrek in zit te wachten met mensen die continue aankomen lopen...
Hebben hem inderdaad nooit meer gezien hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we trouwens ooit nog iets van RubenK vernomen? Had zich aangemeld voor het nieuwjaarsrondje, kwam niet opdagen, nooit meer gezien
Was die niet redelijk recentelijk onder handen genomen al?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
volgende stationsproject: Assen
http://blog.prorail.nl/ve(...)-nieuw-station-assen
neen. Er zijn wel plannen van de gemeente Assen om ook het gebied rond het station een forse opknapbeurt te gevenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was die niet redelijk recentelijk onder handen genomen al?
Dan zou ik die regels wel eens willen lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mooi he? Wen er maar aan, want het schijnen de nieuwe regels te zijn ...
Stel je voor dat er minder mensen zelfmoord plegen, minder mensen een geliefde verliezen en dat het treinverkeer niet stilgelegd hoeft te worden.. Dat zou wel slecht zijn want dan kunnen we minder goede foto's maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef greavy het volgende:
Arcadis is momenteel bezig met een rapportage te maken over de situatie rond overwegen(Landelijk!) waar al meerdere zelfdodingen geweest zijn. Bij elke overweg met deze status wordt er door Arcadis foto's en/of tekeningen gemaakt, de situatie van geplaatste hekken bekeken en daarop worden uiteindelijk adviezen aan ProRail gegeven om de veiligheid te verbeteren en zelfdodingen op het spoor in te perken.
Ja, dit kan als gevolg hebben dat de status "HekkenGekken" nog meer groeit bij ProRail ....
Uit onderzoek blijkt dat een groot gedeelte van de zelfdodingen in een impulsieve bui gebeurt. Als je het die mensen moeilijk maakt dan kan dat die bui breken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk ook niet dat het plaatsen van hekken het aantal zelfdodingen zal doen afnemen. Maar een onderzoek kan geen kwaad.
Als een mens toch wel een eind wilt maken, zijn die hekken imo te laag om zo iemand tegen te houden. Je klimt zo over die dingen heen joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat een groot gedeelte van de zelfdodingen in een impulsieve bui gebeurt. Als je het die mensen moeilijk maakt dan kan dat die bui breken.
Bij een flink gedeelte van de potentiële "kandidaten" kan een hek voldoende zijn om de trance te doorbreken blijkt uit divers onderzoek. Het dient dus zeker een doel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Als een mens toch wel een eind wilt maken, zijn die hekken imo te laag om zo iemand tegen te houden. Je klimt zo over die dingen heen joh.
Denk je nou echt dat GSM-R netwerk van KPN verweven is met het "commerciële" GSM/UMTS/LTE netwerk?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Het GSM-r netwerk gaat toch via KPN meen ik?
Nu met die storing van KPN rond Amsterdam, vraag ik me af of het treinverkeer hier ook last van ondervind!
Oh, nevermindquote:http://nos.nl/artikel/479863-kpnstoring-amsterdam-voorbij.html
Door de storing bij KPN lag ook het interne communicatienetwerk van de hulpdiensten rond Amsterdam een paar uur plat.
Ja, dat ding heeft regelmatig vertraging. De dienst op België is nog niet betrouwbaar, en er zijn maar een beperkt aantal treinstellen die naar België mogen, net zoals met Nederland. Dan wordt er ergens voor de grens gewisseld van treinstel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:53 schreef James1988 het volgende:
En daarnaast, die ProRail-hekken vallen ontzettend mee vergeleken met Network Rail's hekwerk.
De ICE tussen Brussel en Keulen/Frankfurt schijnt niet heel erg betrouwbaar te zijn. Ik volg iemand op Twitter die die trein dit jaar 6x heeft genomen, en bij alle ritten een flinke vertraging heeft opgelopen door ETCS-problemen.
Hij zit nu in ICE 10 (Keulen -> Brussel) en heeft in Düren van treinstel moeten wisselen. Reizigers in de ICE 19 Brussel -> Frankfurt hebben eveneens moeten overstappen.
Er is ook structureel te weinig reserve in de ICE 3-pool geloof ik. Dat is niet echt handig als je onderhoud wilt plegen en fouten wilt opsporen en oplossen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat ding heeft regelmatig vertraging. De dienst op België is nog niet betrouwbaar, en er zijn maar een beperkt aantal treinstellen die naar België mogen, net zoals met Nederland. Dan wordt er ergens voor de grens gewisseld van treinstel.
Dat gaat je nog tegenvallen. Ik moest laatst tussen Zevenaar en Didam bij een relaiskast zijn, maar trof zo'n hek onderweg. Ik kon mooi een paar honderd meter omlopen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Als een mens toch wel een eind wilt maken, zijn die hekken imo te laag om zo iemand tegen te houden. Je klimt zo over die dingen heen joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
volgende stationsproject: Assen
http://blog.prorail.nl/ve(...)-nieuw-station-assen
Doen ze vrij rap dan, ding is in 1 maand voorzien van ETCS en getest.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef James1988 het volgende:
De eerste SLT met ETCS is vandaag gepresenteerd, voor de spotters: het is de 2611.
denk je dat het echt iemand zal tegenhouden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Stel je voor dat er minder mensen zelfmoord plegen, minder mensen een geliefde verliezen en dat het treinverkeer niet stilgelegd hoeft te worden.. Dat zou wel slecht zijn want dan kunnen we minder goede foto's maken.
Doe ff normaal man!
Als die piep echt in al het materieel verplicht wordt, moeten we tijdig actie ondernemen om dat te voorkomen. Echt een ramp. Als er zo nodig geluid moet worden gemaakt bij het openen/sluiten van de deuren, doe dan tenminste niet zo'n oorverdovende pieptoon. Wat dat betreft heeft SGMm nog mijn voorkeur, en dat van SLT kan ook nog wel door de beugel, maar da's wel de grens als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef James1988 het volgende:
Ah, de irritante klotepiep zit ook in buitenlands materieel:
Ik vind het ook zwaar overdreven. Dit dient geen enkel doel. En als de aanbestedende overheden blijkbaar een piepje extra belangrijker vinden dan een toilet, dan moeten we de aanbestedende overheden ook als incapabel beschouwen en als belastingbetalers ZELF het heft in handen nemen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Als die piep echt in al het materieel verplicht wordt, moeten we tijdig actie ondernemen om dat te voorkomen. Echt een ramp. Als er zo nodig geluid moet worden gemaakt bij het openen/sluiten van de deuren, doe dan tenminste niet zo'n oorverdovende pieptoon. Wat dat betreft heeft SGMm nog mijn voorkeur, en dat van SLT kan ook nog wel door de beugel, maar da's wel de grens als je het mij vraagt...
Is dat hekken gezeik nu klaar of moet ik me er ook nog even tegenaan komen bemoeien?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
denk je dat het echt iemand zal tegenhouden?
Maar wordt het nu echt een verplichting in al het nieuwe materieel of is dit vooralsnog een uitzondering? En zo ja, is het dan ook echt zo'n irritant piepgeluid of mag het ook een wat vriendelijker geluid zijn (zoals SGMm/SLT)? Ik weet dat niet precies namelijk. Ik hoop het laatste.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook zwaar overdreven. Dit dient geen enkel doel. En als de aanbestedende overheden blijkbaar een piepje extra belangrijker vinden dan een toilet, dan moeten we de aanbestedende overheden ook als incapabel beschouwen en als belastingbetalers ZELF het heft in handen nemen.
Zelfs al zou dat zo zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:32 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Maar wordt het nu echt een verplichting in al het nieuwe materieel of is dit vooralsnog een uitzondering? En zo ja, is het dan ook echt zo'n irritant piepgeluid of mag het ook een wat vriendelijker geluid zijn (zoals SGMm/SLT)? Ik weet dat niet precies namelijk. Ik hoop het laatste.
Dat is vast hier ergens terug te vinden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:32 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Maar wordt het nu echt een verplichting in al het nieuwe materieel of is dit vooralsnog een uitzondering? En zo ja, is het dan ook echt zo'n irritant piepgeluid of mag het ook een wat vriendelijker geluid zijn (zoals SGMm/SLT)? Ik weet dat niet precies namelijk. Ik hoop het laatste.
Bij de Post T Simulatie Hengelo zit een pdf met daarop alle bovenleidings-secties ingetekend op het sporenplan: http://www.spoornieuws.nl/temp/secties_bovenleiding.pdfquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat trouwens te zoeken hoe groot de stukken bovenleiding zijn waar ze de spanning van kunnen regelen. Soms moet er een stuk bovenleiding spanningsloos worden gemaakt wegens ontsporing, of andere problemen...Stel dat er bij Gouda een probleem is, met dan van het hele deel Utrecht - Den Haag de spanning eraf? En is dat aan beide rijkanten of kunnen ze het ook nog per kant regelen?
Tussen Utrecht en Den Haag zitten natuurlijk meerdere onderstations, je kunt altijd van onderstation naar onderstation (of schakelstation) per spoor afschakelen. Soms zitten er nog scheidingen tussendoor in verband met wissels. Met het huidige net zou je kunnen zeggen dat je minstens elke 5 à 6 km een scheiding hebt. Op emplacementen kun je vaak nog per spoor of sporenbundel de boel spanningsloos schakelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat trouwens te zoeken hoe groot de stukken bovenleiding zijn waar ze de spanning van kunnen regelen. Soms moet er een stuk bovenleiding spanningsloos worden gemaakt wegens ontsporing, of andere problemen...Stel dat er bij Gouda een probleem is, met dan van het hele deel Utrecht - Den Haag de spanning eraf? En is dat aan beide rijkanten of kunnen ze het ook nog per kant regelen?
Dat is echt al minstens tien jaar de norm en er wordt niet erg veel over gepiept. Dus of hij is in de praktijk flexibeler, of iedereen weet dat die termijn zinnig is.quote:Wat schetst mijn verbazing: "Afhankelijk van het baanvak, spoor of emplacement waar de werkzaamheden uitgevoerd gaan worden moet men 13 tot 26 weken vooraf, een verzoek indienen bij Prorail voor een buitendienst en spanningsloosstelling." [site]
Pardon? 3 tot 6 maanden vantevoren aanvragen? Wat voor bureaucratie is dit?
Ja makkelijk lullen he als je er niks vanaf weet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat schetst mijn verbazing: "Afhankelijk van het baanvak, spoor of emplacement waar de werkzaamheden uitgevoerd gaan worden moet men 13 tot 26 weken vooraf, een verzoek indienen bij Prorail voor een buitendienst en spanningsloosstelling." [site]
Pardon? 3 tot 6 maanden vantevoren aanvragen? Wat voor bureaucratie is dit?
Voor mensen die onbekend zijn met de materie komt het toch ook over als een achterlijke termijn? Ik bedoel: toen laatst die spoorstaaf bij Rotterdam versleten was, kon het wel stante pede buiten dienst.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja makkelijk lullen he als je er niks vanaf weet?
Klopt ben ik met je eens. Maar dat moest blijkbaar met spoed gerepareerd worden. Dan wegen de baten hoger dan de kosten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor mensen die onbekend zijn met de materie komt het toch ook over als een achterlijke termijn? Ik bedoel: toen laatst die spoorstaaf bij Rotterdam versleten was, kon het wel stante pede buiten dienst.
Beetje dooddoener niet? Dan vind je er vast ook niks van als je 6 maanden op een kapvergunning moet wachten als je een boompje in je tuin om wil choppen. Duurt te lang? Makkelijk lullen als je er niks vanaf weet!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja makkelijk lullen he als je er niks vanaf weet?
Exact. En denk ook aan Gemeenten die eventueel wegen moeten afsluiten etc.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:33 schreef Duvel het volgende:
En de veiligheid moet geregeld zijn, en eventueel alternatief vervoer voor reizigers, omleidingen voor goederentreinen, etc etc etc...
Geen idee hoe dat in elkaar steektquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:33 schreef arkkey het volgende:
[..]
Beetje dooddoener niet? Dan vind je er vast ook niks van als je 6 maanden op een kapvergunning moet wachten als je een boompje in je tuin om wil choppen. Duurt te lang? Makkelijk lullen als je er niks vanaf weet!
gewoon een stukje vd-draad tussen de bovenleiding en .... waar maak je kortsluiting mee?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:25 schreef Duvel het volgende:
Voor een 52-urige (= lang weekend) buitendienststelling is de termijn een jaar. Dus als een groot project door een of andere reden zo'n buitendienststelling mist, hebben ze een enorm probleem.
Een VD-draad (zelfs 6mm2) ontploft als je er een kortsluiting mee maakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon een stukje vd-draad tussen de bovenleiding en .... waar maak je kortsluiting mee?
precies, daarom stel ik het ook voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een VD-draad (zelfs 6mm2) ontploft als je er een kortsluiting mee maakt.
Hier zie je wat 6 mm2 doet als je er een kortsluitstroom doorheen jaagt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies, daarom stel ik het ook voor.
Dat is de kleinste zaak, personeelsplanningen van zowel aannemer, vervoerder als busmaatschappij moeten aangepast worden. Daardoor loopt het ver vooruit. Verder worden alle aanvragen beoordeelt door de vervoerder op haalbaarheid en beschikbaarheid dienstregeling voor uitvoering treintjes rijden. Het is wel leuk om keertje rond te lopen bij het ProRail Planbureau hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:33 schreef Duvel het volgende:
En de veiligheid moet geregeld zijn, en eventueel alternatief vervoer voor reizigers, omleidingen voor goederentreinen, etc etc etc...
De aannemer regelt de verkeersregelaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Exact. En denk ook aan Gemeenten die eventueel wegen moeten afsluiten etc.
Eh... Bedankt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is vast hier ergens terug te vinden.
Succes
edit: in dit document kan ik in ieder geval niks vinden aan eisen over geluidssignalen bij openende en sluitende deuren, maar er zijn meer documenten.
Ja. Ik denk dat het ook wel goed zou zijn als ze eens een achter de schermen bij Prorail uitzending zouden doen, om mensen te laten zien wat voor logistieke toestand het eigenlijk is en dat het makkelijk klagen is over vertraging terwijl er op dat moment flinke uitdagingen gaande zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:10 schreef b2py het volgende:
Het is wel leuk om keertje rond te lopen bij het ProRail Planbureau hoor.
Op een zijspoor: bij ons zijn wel eens wegopbrekingen geweest waarbij de ene omleidingroute je precies de richting van de andere wegopbrekingen stuurde. Gevalletje Jammer.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:22 schreef dennistd het volgende:
Maar het is wel handig dat een gemeente weet dat een overweg het hele weekend afgesloten is, zodat ze niet net zelf gaan klussen aan de weg bij de volgende overweg
Het proces is te complex om uit te leggen aan iemand zonder inhoudelijke kennis. Er zijn teveel aspecten en facetten om tot een eenduidig antwoord te komen. De verschillen tussen een spoedje, 13 wekelijkse aanvraag, 26 wekelijkse aanvraag en 40 wekelijkse aanvraag zijn zo groot dat je dit niet even kan samenvatten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat het ook wel goed zou zijn als ze eens een achter de schermen bij Prorail uitzending zouden doen, om mensen te laten zien wat voor logistieke toestand het eigenlijk is en dat het makkelijk klagen is over vertraging terwijl er op dat moment flinke uitdagingen gaande zijn.
Bij SBS6 hebben ze een tijdje terug een 'in het spoor van' serie gehad. Staan op YouTube nog wel filmpjes van.
Kun je niet even op en neer naar Ètampes?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Groeten. Vanaf station Angerville waar ik al uren wacht op een trein. Nee geen chaos op het spoor. 5 treinen per dag + pech = Kutdag![]()
Was ik maar in etampes... Daar hebben ze nog een klein stadsbusnetwerkje. Dr gaan 3 bussen op zaterdag naar etampes vanaf hierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:10 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Kun je niet even op en neer naar Ètampes?
Nee. Dat zat hem in het niet eerder kunnen huren van de TRAXX locs door de NMBS.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien is het wel te complex. Of te complex gemaakt.
Is het ook de reden dat het zo lang duurt voor er een regulier rijdend Fyra-vervangend IC ingescheduled is? Ik dacht dat je zoiets wel in pakweg een week kon regelen, afgezien van het niet tijdig landelijk kunnen communiceren misschien....
Aha. Kijk, als Wilma dat soort zaken nu gewoon vertelt, dan snappen de mensen tenminste waarom het zolang duurt en waar ze aan toe zijn, en dat er tenminste aan gewerkt wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee. Dat zat hem in het niet eerder kunnen huren van de TRAXX locs door de NMBS.
Mooi land.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar de trein van 13.18 komt zo hopenlijk. Ze moeten nog wel het station openmaken, wanr dat gaat tussentijds dicht
Dat vergeten ze altijd te vertellen wanneer er een nieuwe HSL wordt geopendquote:
Dat heeft Wilma verteld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Kijk, als Wilma dat soort zaken nu gewoon vertelt, dan snappen de mensen tenminste waarom het zolang duurt en waar ze aan toe zijn, en dat er tenminste aan gewerkt wordt.
Toepasselijke naam welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Groeten. Vanaf station Angerville waar ik al uren wacht op een trein. Nee geen chaos op het spoor. 5 treinen per dag + pech = Kutdag![]()
Oef, dan heb ik niet goed opgelet.quote:
Hoezo?quote:
Nee, helaas. Die rijden nu voor 100% op lijn H, had begrepen dat ze op lijn P begonnen zijn met de instroom.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef James1988 het volgende:
Dan heb je als het goed is één van de nieuwe LSD-treinen? (Francilien / Spacium 3.O6)
http://www.dichtbij.nl/za(...)eest-en-zaandam.aspxquote:Message zaterdag 2 maart 2013, 14:17 :
Reason: onverwachte werkzaamheden
Tussen Uitgeest en Zaandam rijden geen treinen door onverwachte werkzaamheden.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting 03 maart rond 14:00 uur verholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |