degene die ik zag ook! Ze hebben er eentje losgelaten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef MTL het volgende:
Hé, die Fyra (of een zusje er van) kwam ik gisteren ook tegen op zowel Nijmegen als Roosendaal (reed vanaf Nijmegen voor ons uit):
[ afbeelding ]
De andere kant van het ding zat onder de graffiti, toch weer een beetje jammer (even het design van die trein buiten beschouwing gelaten)
Het is een beetje raar. Vanaf september tot aan januari was het echt minimaal. Maar recent is het schering en inslag met aanrijdingen en defecte bruggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Op de Zaanlijn is het wel vaker raak zeg. Zit daar een inrichting/gesticht ofzo ?
Hmm, al die aanrijdingen zijn behalve voor de reizigers ook nog eens enorm belastend voor de machinist. Niemand wint.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is een beetje raar. Vanaf september tot aan januari was het echt minimaal. Maar recent is het schering en inslag met aanrijdingen en defecte bruggen.
En de inrichting zit verderop, die zit bij Heiloo.
Ja, de Zaanstreek is één groot gesticht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Op de Zaanlijn is het wel vaker raak zeg. Zit daar een inrichting/gesticht ofzo ?
Niet geheel onlogisch als je vlakbij die verschrikkelijke stad moet wonen die onze hoofdstad isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, de Zaanstreek is één groot gesticht.
Ik vraag me af heh. Stel je staat op schiphol en je bent er zojuist door het vertrektijdenbord van verzekerd dat voor de Fyra naar Amsterdam toch echt toeslag verplicht is. Dus je denkt: "ik ga voor de zekerheid wel even langs die paal". En een half uur later check je uit in Amsterdam. Wordt er dan toeslag afgeschreven of niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:06 schreef Bitlord het volgende:
Een Fyra-toeslagpaal. Eindelijk eens een goed idee.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet uit te checken, ergens terug had ik het principe en paal al geplaatst.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vraag me af heh. Stel je staat op schiphol en je bent er zojuist door het vertrektijdenbord van verzekerd dat voor de Fyra naar Amsterdam toch echt toeslag verplicht is. Dus je denkt: "ik ga voor de zekerheid wel even langs die paal". En een half uur later check je uit in Amsterdam. Wordt er dan toeslag afgeschreven of niet?
Voor de normale reis moet je wel in en uitcheckenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hoeft niet uit te checken, ergens terug had ik het principe en paal al geplaatst.
Wat je een goed idee noemt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:06 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig plan idd, laten we overal een aparte paal voor plaatsen want een paal per vervoerder hebben we nog niet genoeg aanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:06 schreef Bitlord het volgende:
Leuk paintklusje voor zondagmiddagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef V2 het volgende:
Een meereispaal, een weekendretourpaal, een fietsenpaal ... legio mogelijkheden voor het creeren van een mooi palenwoud!
Dieseltractie bij ACTSquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef bork het volgende:
Als je op Palenwoud zoekt via google
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook wel een leuk woord voor het treingerelateerde woordenboekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |