Mooi, zijn toch vaak feestjes die je bijblijven. Ik heb ook hele toffe bruiloften meegemaakt, en natuurlijk ook van die tenenkrommende waar je jaren later nog over lachtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het afgelopen jaar 3 bruiloften gehad en die waren allemaal heel verschillend en echt het ding van de bruidsparen. Echt leuk. En volgende week weer een
Heb ik ook wel bewondering voor, het was ook niet bepaald zo dat hij niet anders kon krijgen. Populair mannetje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Netjes, zo'n ouderwetse schoolliefde.
Nog niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Kentoet het volgende:
De guidance, ben jij uitgehuwelijkt?
Of je bent gewoon een Turk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef Kentoet het volgende:
Als je heel lelijk bent of sociaal beperkt, dan kan zoiets natuurlijk best handig zijn.
Meer op een neger.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef Kentoet het volgende:
Met een beetje fantasie lijk ik ook wel wat op een Turk.
Als je je ogen bijna dichtknijpt en door je wimpers kijkt.quote:
KFC emmer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar een echte neger dan had ik een..
Hele grotequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar een echte neger dan had ik een..
Sommigen hebben daar een hekel aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:A name of Scandinavian origin. Meaning "pure"&"loved".Karina is outgoing,charming,funny,Sweet, sexy & loves music. She likes to party and have fun with friends. Karina's take relationships seriously. She is smiley,smart, genuine, has lots of friends, accepts most people & is EXTREMELY good at keeping secrets. She tends to likes dogs & likes to have fun.Karina tends to trust people quickly. She is shy and yet crazy . Inoncent at sight but an Exotic Sex Goddess on the down low. A passionate kisser.Men and Women love Karina because she is the most amazing friend you can possibly have. Very understanding and unselfish as well as courageous.
Misschien wel ik weet het alleen niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Wat hebben honden jou gedaan?
Gebeten toen je klein was?
Nee, dat was natuurlijk ook in 1821.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel ik weet het alleen niet meer.
En nu ben je bang voor hommels? Serieuze vraag trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ik weet wel dat ik rond mijn vierde gestoken ben door een hommel. Was mijn eigen schuld. /nohomo
En dat dat 10x meer pijn deed dan een wesp.
Nee, alleen voor wespen. Hommels kun je zelfs aaien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu ben je bang voor hommels? Serieuze vraag trouwens.
Kon me zo voorstellen omdat je erdoor geprikt was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, alleen voor wespen. Hommels kun je zelfs aaien.
Bijen en hommels steken alleen ter verdediging.
Wespen zijn roofdieren, kunnen blijven steken omdat het kankerbeesten zijn.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer dat er nog geen doelpunten zijn gevallen.
iboodhunt he? Dit is nog niks, ik heb vroeger nog wel meer gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is deze?
Nu kan sjoppe wel gezellig zijn, maar toch.
Wat heb je gedaan dan? 500 dingen gekocht tijdens die hunt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Karina het volgende:
[..]
iboodhunt he? Dit is nog niks, ik heb vroeger nog wel meer gehad
Ik heb niks gekochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? 500 dingen gekocht tijdens die hunt?
Ok, ik schrok al. Ik kan niet eens 20 dingen bedenken die ik wil kopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks gekochtJa een box overgenomen van iemand anders. Het is een beetje: kijke kijke nie kope
Ik zit te wachten op een Sponge Bob tosti-ijzerquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ok, ik schrok al. Ik kan niet eens 20 dingen bedenken die ik wil kopen.
Oh, is het nog bezig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een Sponge Bob tosti-ijzer
Tot die tijd: een barbapapa-paraplu....quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een Sponge Bob tosti-ijzer
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Tot die tijd: een barbapapa-paraplu....
[ afbeelding ]
In welk subforum kan dat wel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja verkeerde adres hier voor het N woord.
Niveau bedoelde ik he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
In welk subforum kan dat wel?
ESF?
Het rijmt op keukenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:34 schreef Specularium het volgende:
Ja, over welk N-woord moet het dan gaan?
Noldface?
Mag wel, voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Moet ik weer een zonnetje posten? Nee toch he?
OKquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag wel, voor de gezelligheid.
Ik zet er een goede fles chardonnay op dat jij deze ook kent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Weet hij vast wel, ik ken alleen Wayne Kretzky. En die is het iig niet.
Als je de naam noemt vast welquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zet er een goede fles chardonnay op dat jij deze ook kent.
er bestaat niet zoiets als een spits in het ijshockeyquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien weet Sp3c wie deze superspits in het ijshockey is...
Had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
er bestaat niet zoiets als een spits in het ijshockey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Gretzkyquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Weet hij vast wel, ik ken alleen Wayne Kretzky. En die is het iig niet.
vanBasten ken ik wel hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nou Karina, ben ik een fles chardonnay kwijt?
Nee zo even uit mijn hoofd niet geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Inclusief het Berlusconi feitje?
Ach, dat is alsof je eerst aan een vrouw vraagt of zij weet wat buitenspel is en als ze ja zegt dat je dan vraagt of ze dat ook even uitlegt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo even uit mijn hoofd niet geloof ik.
Nou kom maar op dan met je Berlusconi feitje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ach, dat is alsof je eerst aan een vrouw vraagt of zij weet wat buitenspel is en als ze ja zegt dat je dan vraagt of ze dat ook even uitlegt.
Het is je vergeven.
Dat zou een belediging naar San Marco zijn geweest. Met wat hij toentertijd gekost heeft kan je nu nog heel wat Ruby's kopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh was dat het! Ik zat aan iets heel anders te denkenMet een vrouw of zo.
Omdat dat er al stond dacht ik: er is nog iets andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zou een belediging naar San Marco zijn geweest. Met wat hij toentertijd gekost heeft kan je nu nog heel wat Ruby's kopen
Amerikanenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
ONZ / neger verboden in Amerika
Zoals de rest van FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om nog naar buiten te gaan
Nee daar heb ik het geduld niet meer voor. Alleen de eerste van deze serie gekeken, daarna al weer afgehaakt.quote:
Dit is meer iets voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik word er niet opgewonden van of verdrietig.
Sjef van Oekel befsnor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n lekker prikkende semisnor.
Lik jij wel eens aan zijn snor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, hij is mijn beste vriend.
Is zo'n ohm teken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Heeft hij nou een swastika op zijn voorhoofd?
Ja een kleine ergens kan mooi zijn, let wel, kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel mooi, maar dit niet. Veel te veel en in zijn nek ook
Bob.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Rond je anus is wel een beetje vies.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar niet op je hoofd.
Heb jij een tattoo op je hoofd?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Onder je haar zie je het niet he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja ik vind tattoos vies, behalve op mijn hoofd.
IB4 Turkengrap.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder je haar zie je het niet he.
Omdat je hommeltje bent?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
Little miss sunshine muziekje.
Waarom weet ik dit..
Het hoort er helaas bij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik kan hier niet zo goed tegenWat een ellende.
Ik weet het. Kutzooi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hoort er helaas bij.
Kankerzooi.
Nice.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Kentoet het volgende:
Volvo 740 station. Als jochie was ik al van plan om er "later" een te kopen, 6 jaar geleden ook gedaan.
Hij rijdt echt super, en verrassend makkelijk.quote:
Thanksquote:
Iedereen wil hem lenen om even wat spullen te vervoeren.quote:
Zal wel een hoop benzine zuipen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Iedereen wil hem lenen om even wat spullen te vervoeren.
Niet zuinig (1 op 10), duur in belasting, maar dat heb ik er voor over.quote:
In de wereld van de verkeersveiligheid bestaat er een term die het "Volvo-syndroom" heet. Het gaat om mensen die onveilig weggedrag vertonen, omdat ze zich veilig wanen in hun Volvo.quote:
Met een kaarthouder op het stuur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:02 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft Elfletterig ook een Sparta Met.
Baas!quote:
Ik houd wel van James Bond films, dus ik wil hem wel even checken. Al vind ik Craig niet echt een Bond. Hij is geen "gentleman".quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
Skyfall is slecht, The Hobbit wil ik niet eens kijken.
Net als de rest van LOTR en ook Harry Potter.
Ik moet altijd gniffelen als ik langs zo'n auto rijd, lui met zo'n auto snappen Volvo niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:11 schreef Tem het volgende:
De echt nieuwe modellen zijn niet om aan te gluren, zoals de v40 en v60.
Ik sta versteld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:29 schreef Specularium het volgende:
Nee, maar ik hou ook van jou.
Met je fles wijn.
Precies, een Volvo hoort vierkant te zijn en je moet er een tweezitsbank in kunnen vervoeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik moet altijd gniffelen als ik langs zo'n auto rijd, lui met zo'n auto snappen Volvo niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |