Mooi, zijn toch vaak feestjes die je bijblijven. Ik heb ook hele toffe bruiloften meegemaakt, en natuurlijk ook van die tenenkrommende waar je jaren later nog over lachtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het afgelopen jaar 3 bruiloften gehad en die waren allemaal heel verschillend en echt het ding van de bruidsparen. Echt leuk. En volgende week weer een
Heb ik ook wel bewondering voor, het was ook niet bepaald zo dat hij niet anders kon krijgen. Populair mannetje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Netjes, zo'n ouderwetse schoolliefde.
Nog niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Kentoet het volgende:
De guidance, ben jij uitgehuwelijkt?
Of je bent gewoon een Turk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef Kentoet het volgende:
Als je heel lelijk bent of sociaal beperkt, dan kan zoiets natuurlijk best handig zijn.
Meer op een neger.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef Kentoet het volgende:
Met een beetje fantasie lijk ik ook wel wat op een Turk.
Als je je ogen bijna dichtknijpt en door je wimpers kijkt.quote:
KFC emmer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar een echte neger dan had ik een..
Hele grotequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar een echte neger dan had ik een..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |