Mooi, zijn toch vaak feestjes die je bijblijven. Ik heb ook hele toffe bruiloften meegemaakt, en natuurlijk ook van die tenenkrommende waar je jaren later nog over lachtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het afgelopen jaar 3 bruiloften gehad en die waren allemaal heel verschillend en echt het ding van de bruidsparen. Echt leuk. En volgende week weer een
Heb ik ook wel bewondering voor, het was ook niet bepaald zo dat hij niet anders kon krijgen. Populair mannetje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Netjes, zo'n ouderwetse schoolliefde.
Nog niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Kentoet het volgende:
De guidance, ben jij uitgehuwelijkt?
Of je bent gewoon een Turk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef Kentoet het volgende:
Als je heel lelijk bent of sociaal beperkt, dan kan zoiets natuurlijk best handig zijn.
Meer op een neger.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef Kentoet het volgende:
Met een beetje fantasie lijk ik ook wel wat op een Turk.
Als je je ogen bijna dichtknijpt en door je wimpers kijkt.quote:
KFC emmer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar een echte neger dan had ik een..
Hele grotequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar een echte neger dan had ik een..
Sommigen hebben daar een hekel aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:A name of Scandinavian origin. Meaning "pure"&"loved".Karina is outgoing,charming,funny,Sweet, sexy & loves music. She likes to party and have fun with friends. Karina's take relationships seriously. She is smiley,smart, genuine, has lots of friends, accepts most people & is EXTREMELY good at keeping secrets. She tends to likes dogs & likes to have fun.Karina tends to trust people quickly. She is shy and yet crazy . Inoncent at sight but an Exotic Sex Goddess on the down low. A passionate kisser.Men and Women love Karina because she is the most amazing friend you can possibly have. Very understanding and unselfish as well as courageous.
Misschien wel ik weet het alleen niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Wat hebben honden jou gedaan?
Gebeten toen je klein was?
Nee, dat was natuurlijk ook in 1821.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel ik weet het alleen niet meer.
En nu ben je bang voor hommels? Serieuze vraag trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ik weet wel dat ik rond mijn vierde gestoken ben door een hommel. Was mijn eigen schuld. /nohomo
En dat dat 10x meer pijn deed dan een wesp.
Nee, alleen voor wespen. Hommels kun je zelfs aaien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu ben je bang voor hommels? Serieuze vraag trouwens.
Kon me zo voorstellen omdat je erdoor geprikt was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, alleen voor wespen. Hommels kun je zelfs aaien.
Bijen en hommels steken alleen ter verdediging.
Wespen zijn roofdieren, kunnen blijven steken omdat het kankerbeesten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |