Ha, die wedstrijd is aan me voorbij gegaan. Ik baseerde dat eigenlijk op wat ik nu zie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vonden we dat ook rond RG?
Ik vind hem vooral erg saai, held lijkt me een behoorlijk overstatementquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:00 schreef Norrage het volgende:
Ja, Seppi is best een held. Het is gewoon een iets completere (betere techniek) maar minder intense en vooral minder goede versie van Ferrer. Van hoger geplaatste spelers zullen ze niet vaak winnen..Maar voor Ferrer zijn dat maar 4 spelers, en voor Seppi zijn het er 20
Janowicz is een mongool, niks held.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral erg saai, held lijkt me een behoorlijk overstatement.
Dat is meer iets voor types als Dolgopolov, Fognini, Janowicz, Brown, etc.
HOW MANY TIMES?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Janowicz is een mongool, niks held.
Beetje doen alsof ie de man is omdat 1x alles meezit.
Misschien is cultheld een betere benamingquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Helden zijn dus vooral impulsieve spelers zonder hersenen?
Vind ik allemaal niks eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dat is meer iets voor types als Dolgopolov, Fognini, Janowicz, Brown, etc.
Vorig jaar in Rotterdam maakte hij het hem ook vanuit het niets opeens lastig. Zag deze foto trouwens op de ATP-site gisterenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Niet echt. Davydenko heeft zijn late 2009, begin 2010 vorm eigenlijk nooit meer echt terug gevonden en die heeft hij nodig tegen Federer.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vorig jaar in Rotterdam maakte hij het hem ook vanuit het niets opeens lastig. Zag deze foto trouwens op de ATP-site gisteren:
[ afbeelding ]
Ferrer zijn service ook niet zo bijzonder, en Ferrer zijn backhadn en forehand hebben nou niet de allerbeste tactiek. Ik blijf het altijd knap vinden dat hij uberhaupt de bal over het net krijgtquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Seppi is niet completer dan Ferrer en heeft zeker geen betere techniek. Ferrer zijn volley is niet geweldig, maar heeft geen enkele andere foutjes in zijn techniek. Seppi is een van de weinige topspelers met nog echt een gat in zijn techniek: de service.
Hij is gewoon minder in alles, eigenlijk.![]()
Heb je Ferrer zien beesten in Acapulco?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ferrer zijn service ook niet zo bijzonder, en Ferrer zijn backhadn en forehand hebben nou niet de allerbeste tactiek. Ik blijf het altijd knap vinden dat hij uberhaupt de bal over het net krijgt
Seppi daarentegen tennist echt schitterend wat mij betreft. Heeft een net wat voller slagenarsenaal dan Ferrer hoor mijns inziens
Ferrer is iets van 20 cm kleiner en heeft een betere eerste service en veel betere 2e...quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ferrer zijn service ook niet zo bijzonder, en Ferrer zijn backhadn en forehand hebben nou niet de allerbeste tactiek. Ik blijf het altijd knap vinden dat hij uberhaupt de bal over het net krijgt
Seppi daarentegen tennist echt schitterend wat mij betreft. Heeft een net wat voller slagenarsenaal dan Ferrer hoor mijns inziens
Precies, de forehand van Nadal ziet er uit het oogpunt van 'mooi' ook niet uit, maar het is technisch wel een goede slag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ferrer is iets van 20 cm kleiner en heeft een betere eerste service en veel betere 2e...
Techniek heeft niks te maken met hoe mooi je een slag vind, het gaat erom hoe effectief, krachtig en betrouwbaar een slag is. Ferrer zijn groundstrokes zijn technisch gewoon prima tot uitstekend.
Ja over de service ga ik ook niet direct discussieren. Maar ik vind Ferrer totaal geen effective of goede techniek hebben. En ik beoordeel het niet op hoe mooi het is, maar op hoe effectief. Punt dat je maakt is okee, Ferrer is gewoon veel beter, maar dat is hem gelukt door kei en keihard werken...maar hij heeft gewoon een slechte tactiek die snel kapot breekt als hij onder enorme druk staat. Seppi is tennistechnischer mijns inziens veel volmaakter, maar is een minder harde werken en mentaal minder sterk...quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ferrer is iets van 20 cm kleiner en heeft een betere eerste service en veel betere 2e...
Techniek heeft niks te maken met hoe mooi je een slag vind, het gaat erom hoe effectief, krachtig en betrouwbaar een slag is. Ferrer zijn groundstrokes zijn technisch gewoon prima tot uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |