Kaas, salami, hagelslag, jam, boterhamworst.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef Thomas4641 het volgende:
haha wat kan ik dan nog meer op mijn brood doen ?
Jezus wat ben jij een ezel zeg. net alsof iedereen alleen maar pindakaas eetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef Thomas4641 het volgende:
haha wat kan ik dan nog meer op mijn brood doen ?
dat kunnen we niet zien in onze glazen bol.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:05 schreef Thomas4641 het volgende:
okee dan ga ik dat veranderen en als ik dan gevarieerd eet en veel sport hoelang duurt het dan voor dat ik eigenlijk een platte buik heb ? en gaat dat lukken voor juli ?
Jongen.. hoe de fock moet iemand dat hier weten, je hebt niet eens een gewicht vermeld en weet ik veel wel niet allemaal watquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:05 schreef Thomas4641 het volgende:
okee dan ga ik dat veranderen en als ik dan gevarieerd eet en veel sport hoelang duurt het dan voor dat ik eigenlijk een platte buik heb ? en gaat dat lukken voor juli ?
lopen zwemmen en rauwkost, fruit&groentenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Thomas4641 het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb mijn voedingschema een beetje aangepast dit gaat als volgt
7 uur : 4 of 2 broodjes met pindakaas en een bak rooibos thee
9:45 : eerste pauze 2 broodjes met pindakaas en water
11:30 : tweede pauze 2 broodjes met pindakaas en water
13:20 : derde pauze 2 broodjes pindakaas en water
als ik dan thuis kom van school neem ik meestal 2 stuks fruit sinasappel of appel
en dan savonds avond eten wat de pot schaft
rond 19:00 nog een bak yoghurt of vla
en soms savonds nog een bakje thee
als ik dit vol houd en daarbij nog 4x per week zwem en nog hardlopen wanneer het uitkomt.
en elke dag 5 min kettlebell na hoeveel maanden zou ik dan een platte buik hebben ?
zijn er misschien verder nog tips om een platte buik te krijgen (wasbordje) wil graag voor de zomervakantie goed uit zien voor mn vriendin
MVG,
Thomas
Dit. Hier kan natuurlijk niemand wat mee gast.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jongen.. hoe de fock moet iemand dat hier weten, je hebt niet eens een gewicht vermeld en weet ik veel wel niet allemaal wat
Als je hem koopt in de supermarkt ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef nattermann het volgende:
Morgenmiddag om half 4 heb je een sixpack.
reppedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:48 schreef 16meter het volgende:
ok serieus
20% onder TDEE eten
wat cardio doen
je krijgt een 'platte buik'
reps plz
Mag ik vragen wat je leeftijd is?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef Thomas4641 het volgende:
Ik heb 24% buikvet die moet als eerst weg kan iemand een goed voedingsschema geven voor de dag en een trainingsschema ?
notenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
De tering, wat eet jij veel brood. Beter zoek je naar voeding waar je wel 'vol' van zit.
Mjah om nou noten te eten tot je vol zit lijkt me ook niet echt verstandig als je wil afvallen.quote:
Je raakt er wel vol vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mjah om nou noten te eten tot je vol zit lijkt me ook niet echt verstandig als je wil afvallen.
HA, wasbordje gaat je niet redden, misschien zomer 2014quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Thomas4641 het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb mijn voedingschema een beetje aangepast dit gaat als volgt
7 uur : 4 of 2 broodjes met pindakaas en een bak rooibos thee
9:45 : eerste pauze 2 broodjes met pindakaas en water
11:30 : tweede pauze 2 broodjes met pindakaas en water
13:20 : derde pauze 2 broodjes pindakaas en water
als ik dan thuis kom van school neem ik meestal 2 stuks fruit sinasappel of appel
en dan savonds avond eten wat de pot schaft
rond 19:00 nog een bak yoghurt of vla
en soms savonds nog een bakje thee
als ik dit vol houd en daarbij nog 4x per week zwem en nog hardlopen wanneer het uitkomt.
en elke dag 5 min kettlebell na hoeveel maanden zou ik dan een platte buik hebben ?
zijn er misschien verder nog tips om een platte buik te krijgen (wasbordje) wil graag voor de zomervakantie goed uit zien voor mn vriendin
MVG,
Thomas
meer etenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kaas, salami, hagelslag, jam, boterhamworst.
Belangrijke is gevarieerd eten en voldoende lichaamsbeweging.en een stukje aanleg
ik eet wat ik wil, fiets 1x per week 50km en zit tijdens werktijd achter een computer en kom 0,0kg aan.. heerlijk die aanleg
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef karton2 het volgende:
zit tijdens werktijd achter een computer
Nee doe zelf eens wat moeite. Met deze instelling blijf je gewoon een dikkerd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:07 schreef Thomas4641 het volgende:
kan iemand voor mij dan een goed voedingsschema maken dan kies ik de beste eruit en dan ga ik die volgen
Ontbijt: kom brintaquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:07 schreef Thomas4641 het volgende:
kan iemand voor mij dan een goed voedingsschema maken dan kies ik de beste eruit en dan ga ik die volgen
Alleen je brood/pindakaas-consumptie is al 1700 kca per dag. Dat is ongeveer 6 uur zwemmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Thomas4641 het volgende:
Denk dat je dan wel honger gaat krijgen aangezien je ook veel sport, maar het idee van kipfilet is goed. Neem dan geen wit brood, zitten weinig vezels in en juist vezels zorgen voor een vol gevoel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:17 schreef Thomas4641 het volgende:
dit is de dag dan als volgt qua eten.
7:30= 2 broodjes met kipfilet of smeerkaas
eerste pauze is om 9:45 daarin ga ik niks eten.
tweede pauze neem ik 1 broodje met 20+ smeerkaas
derde pauze meem ik 1 broodje met kip filet
uit school niks of als ik heel erg honger heb amandelen of fruit
avond eten wat de pot schaft
en savonds niks of als ik heel erg honger heb yoghurt of kwark
is dit goed ?
Volkorenbrood is niet donker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:25 schreef Thomas4641 het volgende:
ik moet juist brood met vezels voor mn darmen hoe donkerder het brood hoe beter zeg ik altijd
20 amandelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:25 schreef Thomas4641 het volgende:
ik neem ook wel 20 amandelen mee naar school voor als ik echt honger krijg
Afschaffen dan maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Thomas4641 het volgende:
Buikspieren heeft toch geen zin met vet -_-
Wat is dit voor kut adviesquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef Katinkat het volgende:
Denk voor een plaate buik ook eens aan buikspieroefeningen, dat is volgens mij belangrijk, met daarbij een gezond eetpatroon, dus volkoren brood i.p.v broodjes.
dat kan je uitrekenen. Zoek op google: dagelijkse calorie behoefte berekenenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:55 schreef Thomas4641 het volgende:
Hoe weet ik dan hoeveel ik verbrand !???
buikspieroefeningen doen geen ene klotequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef Katinkat het volgende:
Denk voor een plaate buik ook eens aan buikspieroefeningen, dat is volgens mij belangrijk, met daarbij een gezond eetpatroon, dus volkoren brood i.p.v broodjes.
leg uit. wat heeft het geholpen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Katinkat het volgende:
Ik weet niet hoe het bij mannen zit, maar bij vrouwen doen buikspieroefeningen echt wel iets. Ik had er zelf dus wel profijt van bij een afvalpoging. (in combinatie met minder/ anders eten en meer sporten)
Als je een dikke pens hebt en je gaat buikspieren ontwikkelen, zitten die nog steeds onder een dikke pens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Katinkat het volgende:
Ik weet niet hoe het bij mannen zit, maar bij vrouwen doen buikspieroefeningen echt wel iets. Ik had er zelf dus wel profijt van bij een afvalpoging. (in combinatie met minder/ anders eten en meer sporten)
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Katinkat het volgende:
Sterkere buikspieren, waardoor je buik dus platter aanvoelt. Slappe buikspieren (vaak meer bij vrouwen denk ik) zorgen voor die minder strakke buik. Dit is in elk geval mijn [persoonlijke ervaring.
Allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Katinkat het volgende:
Die heb je van mij gejatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef Weissman het volgende:
Ik zou deze schema doen, deze is goet. Voor de zomer nog lekkere buikspiertjes !
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
Sinds wanneer is 8 boterhammen veel? Of wil je een kiddo van 15 4 keer dag rijst met kip laten vreten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
Waarom eet je zoveel brood?![]()
Bovendien is deze vraag niet echt te beantwoorden en al helemaal niet met de beperkte info die jij ons geeft.
Boeiend hoe vaak je op een dag eet, zolang je maar aan je macro's zit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Hoi Thomas,
Minder eten is geen goed plan, gezonder eten is een veel beter plan. Veel bewegen ook. Als je uitgerekend hebt hoe veel je mag eten, probeer dan 1/3 als warme maaltijd te doen en de rest te verdelen over 4 eetmomenten. Zoals sommige zeggen maar 3x eten is onzin.
En voor zomer 2013 gaat je niet lukken of je moet er al bijna zijn.
Probeer in het vervolg eens een wat betere openingspost te plaatsen zodat je makkelijker serieuze reacties krijgt. Bijvoorbeeld wat je huidige situatie is.
groeten Wulfo.
Het is makkelijker vol te houden door tussen je 3 hoofd maaltijden in 2 tussendoortjes te nemen i.p.v. je strikt aan maximaal 3 eetmomenten te houden zoals er gesuggereerd werd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
Boeiend hoe vaak je op een dag eet, zolang je maar aan je macro's zit.
Ik zou nog minder eten, dan val je nog sneller af.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef Thomas4641 het volgende:
vandaag heb ik dit gegeten
7:30 brinta
eerste pauze niks
tweede pauze 2 broodjes kipfilet
derde pauze 2 broodjes smeerkaas
uit school amandelen
en zometeen warm eten en daarna niks meer
en wat zou ik dan weg moeten laten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zou nog minder eten, dan val je nog sneller af.
Hoeveel kcal is je TDEE?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef Thomas4641 het volgende:
vandaag heb ik dit gegeten
7:30 brinta
eerste pauze niks
tweede pauze 2 broodjes kipfilet
derde pauze 2 broodjes smeerkaas
uit school amandelen
en zometeen warm eten en daarna niks meer
Maar hij wil juist niet gainen en brood is best wel een dikmaker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 8 boterhammen veel? Of wil je een kiddo van 15 4 keer dag rijst met kip laten vreten?
En je kan prima gainen op plakken volkorenbrood met panda pindakaas en volle melk. Voorbeelden genoeg, zelfs hier op fok.
Hij doet dus wel wat met de adviezen, maar misschien snapt hij niet wat je wil weten en waarom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is je TDEE?
Hoeveel kcal moet je nemen om 20% onder je TDEE te zitten?
Hoeveel kcal eet je op rustdagen en hoeveel op trainingsdagen?
In welke verhoudingen krijg je je macro's binnen?
Hoe ziet je trainingsregime er uit?
Wat doe je aan cardio?
Waarom doe je niets met de (goede) adviezen die hier gegeven zijn?
Mag hopen dat je sarcastisch bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zou nog minder eten, dan val je nog sneller af.
Iets niet snappen -> Google.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij doet dus wel wat met de adviezen, maar misschien snapt hij niet wat je wil weten en waarom.
Dit dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Beste geef je gewoon antwoord op 16meter zijn vragen als je serieus bent. Dan kan je geholpen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |