Ontbijt: kom brintaquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:07 schreef Thomas4641 het volgende:
kan iemand voor mij dan een goed voedingsschema maken dan kies ik de beste eruit en dan ga ik die volgen
Alleen je brood/pindakaas-consumptie is al 1700 kca per dag. Dat is ongeveer 6 uur zwemmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Thomas4641 het volgende:
en elke dag 5 min kettlebell na hoeveel maanden zou ik dan een platte buik hebben ?
Denk dat je dan wel honger gaat krijgen aangezien je ook veel sport, maar het idee van kipfilet is goed. Neem dan geen wit brood, zitten weinig vezels in en juist vezels zorgen voor een vol gevoel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:17 schreef Thomas4641 het volgende:
dit is de dag dan als volgt qua eten.
7:30= 2 broodjes met kipfilet of smeerkaas
eerste pauze is om 9:45 daarin ga ik niks eten.
tweede pauze neem ik 1 broodje met 20+ smeerkaas
derde pauze meem ik 1 broodje met kip filet
uit school niks of als ik heel erg honger heb amandelen of fruit
avond eten wat de pot schaft
en savonds niks of als ik heel erg honger heb yoghurt of kwark
is dit goed ?
Volkorenbrood is niet donker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:25 schreef Thomas4641 het volgende:
ik moet juist brood met vezels voor mn darmen hoe donkerder het brood hoe beter zeg ik altijd
20 amandelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:25 schreef Thomas4641 het volgende:
ik neem ook wel 20 amandelen mee naar school voor als ik echt honger krijg
Afschaffen dan maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Thomas4641 het volgende:
Buikspieren heeft toch geen zin met vet -_-
Wat is dit voor kut adviesquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef Katinkat het volgende:
Denk voor een plaate buik ook eens aan buikspieroefeningen, dat is volgens mij belangrijk, met daarbij een gezond eetpatroon, dus volkoren brood i.p.v broodjes.
dat kan je uitrekenen. Zoek op google: dagelijkse calorie behoefte berekenenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:55 schreef Thomas4641 het volgende:
Hoe weet ik dan hoeveel ik verbrand !???
buikspieroefeningen doen geen ene klotequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef Katinkat het volgende:
Denk voor een plaate buik ook eens aan buikspieroefeningen, dat is volgens mij belangrijk, met daarbij een gezond eetpatroon, dus volkoren brood i.p.v broodjes.
leg uit. wat heeft het geholpen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Katinkat het volgende:
Ik weet niet hoe het bij mannen zit, maar bij vrouwen doen buikspieroefeningen echt wel iets. Ik had er zelf dus wel profijt van bij een afvalpoging. (in combinatie met minder/ anders eten en meer sporten)
Als je een dikke pens hebt en je gaat buikspieren ontwikkelen, zitten die nog steeds onder een dikke pens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Katinkat het volgende:
Ik weet niet hoe het bij mannen zit, maar bij vrouwen doen buikspieroefeningen echt wel iets. Ik had er zelf dus wel profijt van bij een afvalpoging. (in combinatie met minder/ anders eten en meer sporten)
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Katinkat het volgende:
Sterkere buikspieren, waardoor je buik dus platter aanvoelt. Slappe buikspieren (vaak meer bij vrouwen denk ik) zorgen voor die minder strakke buik. Dit is in elk geval mijn [persoonlijke ervaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |