Allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Katinkat het volgende:
Ik weet niet hoe het bij mannen zit, maar bij vrouwen doen buikspieroefeningen echt wel iets. Ik had er zelf dus wel profijt van bij een afvalpoging. (in combinatie met minder/ anders eten en meer sporten)
Die heb je van mij gejatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef Weissman het volgende:
Ik zou deze schema doen, deze is goet. Voor de zomer nog lekkere buikspiertjes !
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
Sinds wanneer is 8 boterhammen veel? Of wil je een kiddo van 15 4 keer dag rijst met kip laten vreten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
Waarom eet je zoveel brood?![]()
Bovendien is deze vraag niet echt te beantwoorden en al helemaal niet met de beperkte info die jij ons geeft.
Boeiend hoe vaak je op een dag eet, zolang je maar aan je macro's zit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Hoi Thomas,
Minder eten is geen goed plan, gezonder eten is een veel beter plan. Veel bewegen ook. Als je uitgerekend hebt hoe veel je mag eten, probeer dan 1/3 als warme maaltijd te doen en de rest te verdelen over 4 eetmomenten. Zoals sommige zeggen maar 3x eten is onzin.
En voor zomer 2013 gaat je niet lukken of je moet er al bijna zijn.
Probeer in het vervolg eens een wat betere openingspost te plaatsen zodat je makkelijker serieuze reacties krijgt. Bijvoorbeeld wat je huidige situatie is.
groeten Wulfo.
Het is makkelijker vol te houden door tussen je 3 hoofd maaltijden in 2 tussendoortjes te nemen i.p.v. je strikt aan maximaal 3 eetmomenten te houden zoals er gesuggereerd werd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
Boeiend hoe vaak je op een dag eet, zolang je maar aan je macro's zit.
Ik zou nog minder eten, dan val je nog sneller af.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef Thomas4641 het volgende:
vandaag heb ik dit gegeten
7:30 brinta
eerste pauze niks
tweede pauze 2 broodjes kipfilet
derde pauze 2 broodjes smeerkaas
uit school amandelen
en zometeen warm eten en daarna niks meer
en wat zou ik dan weg moeten laten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zou nog minder eten, dan val je nog sneller af.
Hoeveel kcal is je TDEE?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef Thomas4641 het volgende:
vandaag heb ik dit gegeten
7:30 brinta
eerste pauze niks
tweede pauze 2 broodjes kipfilet
derde pauze 2 broodjes smeerkaas
uit school amandelen
en zometeen warm eten en daarna niks meer
Maar hij wil juist niet gainen en brood is best wel een dikmaker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 8 boterhammen veel? Of wil je een kiddo van 15 4 keer dag rijst met kip laten vreten?
En je kan prima gainen op plakken volkorenbrood met panda pindakaas en volle melk. Voorbeelden genoeg, zelfs hier op fok.
Hij doet dus wel wat met de adviezen, maar misschien snapt hij niet wat je wil weten en waarom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is je TDEE?
Hoeveel kcal moet je nemen om 20% onder je TDEE te zitten?
Hoeveel kcal eet je op rustdagen en hoeveel op trainingsdagen?
In welke verhoudingen krijg je je macro's binnen?
Hoe ziet je trainingsregime er uit?
Wat doe je aan cardio?
Waarom doe je niets met de (goede) adviezen die hier gegeven zijn?
Mag hopen dat je sarcastisch bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zou nog minder eten, dan val je nog sneller af.
Iets niet snappen -> Google.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij doet dus wel wat met de adviezen, maar misschien snapt hij niet wat je wil weten en waarom.
Dit dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Beste geef je gewoon antwoord op 16meter zijn vragen als je serieus bent. Dan kan je geholpen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |