SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef MineraalWater het volgende:
En bedankt voor het niet kapen bob.
Ja wij hebben gewacht op jouw. Echte bro'squote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huh, ik was mobiel maar had hem alsnog
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja wij hebben gewacht op jouw. Echte bro's
Beterschapquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Kut griep, 4 dagen op bed gelegen en kan amper voedsel binnen houden.
quote:
Net zo hetero als de gemiddelde mannelijke giraffe.quote:
Dank, denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Leuk lesbisch triootje in je UI ja
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Net zo hetero als de gemiddelde mannelijke giraffe.
nice!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Deze Asy hier negeren
En Loon ook al laten verrekken
Fleemco, ik wil graag een socialere SC!
Sorry maar die slothsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja hoor, bedreigingen kunnen er ook nog wel bij.
MIJ OOK NOG UITSCHELDEN?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar hebben we een nederlandse naam voor, luiaard.
Dit is 1 van de beste ooit gezien!quote:
Ja en dat normalen haar weer terug laten groeienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neuhj, da's prima en met een paar jaartjes kan ze met haar stem iets machtigs opbouwen. Is ze qua image nog wel iets te jong voor imho, nog even de pop uitmelken en de wilde jaren achter zich laten.
Qua stem vind ik haar meer country-potentie hebben dan meidjes als die Swift. Kun je veel van zeggen, maar dat softe country-rock van Swift past niet bij de echte country. Miley wel
Dollyquote:
Dat klinkt dan weer heel erg als Lavigne, zonde. Ze heeft een compleet eigen stem, doe nou niet zoquote:
Link ff!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal ik klikken? Zal ik? Zal ik?
Mickey Newbury, die is beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JEUZES YOUTUBE GODSAMME HOE DE AIDS FUCK PAST DIT BIJ KIDS SING-A-LONG WAT DE FAIOURNGSOADJGNA[SFDOGBNAS=OGDU
dan heb je wel een enorm bagger system, de system vereisten zijn echt niksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
PROBLEM!
ik zie net SimCity en die lijkt me super tof! Maar heb geen pc die hem kan spelen denk ik...
Serieus van die nieuwe?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je wel een enorm bagger system, de system vereisten zijn echt niks
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had je al geprobeerd om een Monster-kabel tussen je scherm en je pc te trekken?
Mensen die een laptop met integrated graphics kopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus van die nieuwe?
Ik heb een laptop maar sowieso zit daar alleen een zo'n integrated graphics ding op dan kan je al nix toch
Lolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Mensen die een laptop met integrated graphics kopen__!
Zit standaard in mijn processor hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Mensen die een laptop met integrated graphics kopen__!
Ik doel op mensen die ENKEL een integrated hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit standaard in mijn processor hoor
tja.. zonde van je geld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik doel op mensen die ENKEL een integrated hebben
ligt er een beetje aan hoe oud hij is, maar de interne gpu van de i3/i5 en de amd equivalenten zijn prima basis dingen waar je em volgens mij mee moet kunnen draaien en ja de nieuwe SC heeft lage systeemeisen:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus van die nieuwe?
Ik heb een laptop maar sowieso zit daar alleen een zo'n integrated graphics ding op dan kan je al nix toch
hij viel juist erg mee.. ja wel een aantal mindere changes (waarvan de stadgrootte het grootste hekelpunt was, samen met Always online)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef tuut-chips het volgende:
De nieuwe SC viel wel smerig tegen trouwens :/
Idd. En zo ontzettend onrealistisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef tuut-chips het volgende:
De nieuwe SC viel wel smerig tegen trouwens :/
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:13 schreef vogelkooi het volgende:
zeikstem meisje in de trein, alles is een last en een hel. dat vijf min pauze zo belangrijk is voor haar. en ze klinkt als een verkoude cavia
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik doel op mensen die ENKEL een integrated hebben
quote:Cynotho exigua extracts blood through the claws on its front, causing the tongue to atrophy from lack of blood. The parasite then replaces the fish's tongue by attaching its own body to the muscles of the tongue stub. The fish is able to use the parasite just like a normal tongue.
Hoe evolueert zo ietsquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:25 schreef Flodder450 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cymothoa_exigua
[..]
SCIENCE!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe evolueert zo iets
Het zou je als mens maar gebeuren, voelt je vriendin wat kriebelen binnen in als je haar beftquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:25 schreef Flodder450 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cymothoa_exigua
[..]
Soortvan Alienquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:53 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Het zou je als mens maar gebeuren, voelt je vriendin wat kriebelen binnen in als je haar beft
Destroyer of Cunts, ender of all things vagoo, devourer of male's members!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Rachnarock, Destroyer of Cunts
FTFYquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:10 schreef MineraalWater het volgende:
Gerne zonder een spoiler posten
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote alert spamquote:
Wie is diegene genoemd Chozo?quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest zijn het lelijke botox mokkels
Ik zoek misschien straks nog wel even
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:51 schreef plopkweker het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest zijn het lelijke botox mokkels
Ik zoek misschien straks nog wel even
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Metroid niet kennen, valt me tegen van je AQ!
?quote:
Raad alle videogame-locatiesquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Metroid niet kennen, valt me tegen van je AQ!
stuk of 7?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raad alle videogame-locaties
Hoeveel ken jij er hier van!
De koffiejuf is toch nog ergens goed voor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef vogelkooi het volgende:
het dood vermoorden van gleufjes met de purperen lans en goedendag. pauze taak. koffie tijd
Beschrijving van de stagaire AUB? hoe ziet ze eruit? van wat voor opleiding doet ze bij jullie stage?quote:
Waar in Utrecht wil je dan gaan meeten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het zal je wel verbazen maar van Ame_Thyst en loon heb ik nog geen datavoorstellen voor Utrecht mogen vernemen.
Ik stel voor om die twee dan ook maar gewoon te vervangen.
sign me up!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah nee, lul maar wat
Gewoon ergens een cafeetje in de binnenstad
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We signen helemaal niemand op, als het aan die twee varkens ligt gaat het blijkbaar helemaal niet door
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol. Eerst Plex en nu Kiwi die mij ineens op reddit tegenkomt
hahahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Wat zal het zijn?"
"Twee Malheur X en twee Chocomel met blauwe parapluutjes graag"
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat? Ik bedoel, ik luister?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Beschrijving van de stagaire AUB? hoe ziet ze eruit? van wat voor opleiding doet ze bij jullie stage?
Morgen, dan zal ik even flink in je drankje hoestenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het zal je wel verbazen maar van Ame_Thyst en loon heb ik nog geen datavoorstellen voor Utrecht mogen vernemen.
Ik stel voor om die twee dan ook maar gewoon te vervangen.
Ja idd!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In scene gezet?
PMquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Morgen, dan zal ik even flink in je drankje hoestenMaar goed ik ben de meeste dagen wel beschikbaar dus kies gewoon wat
Mijn laatste PM aan jou was de volgende:quote:
quote:gurl stops meking out n asks boi to get poptartz.
he dus.
den gurl teks deep breff.
den gurl sais
"bf i am pregnent
will u stay ma bf"
n he seys "no".
gurl iz hertbrokn. </////3
gurl criez n runz awaii from boi
wiffout eatin poptart
n she has low blood suga so she fols.
boi runs ova 2 her.
she ded. </333333333
boi crie
"i sed i no b ur bf..
cus i wona b ur husband!"
he screems n frows poptart @ wol...
a bootiful diomand ring wus insyd.
LIK DIS IF U CRY EVERTIM
Ja wat voor kleur heb jij dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb je zwart haar? Dan zijn vlassnorren wel kut
Tussen donker-blond en blond in. Als ik in de zomer veel buitenloop is het bijna goudblondquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja wat voor kleur heb jij dan?
Ik zag een keer een negert met oranje haarquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik zag een keer een negert met oranje haar![]()
![]()
![]()
én geen ziel, én een buitenlander!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik zag een keer een negert met oranje haar![]()
![]()
![]()
IK DUMP ze nu vaak hier in de gam SC!quote:
kijk er soms ff of er nog wat leuks staatquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
IK DUMP ze nu vaak hier in de gam SC!
Jij komt dara niet meer ofwel?
is niet triest, je weet toch van te voren geen geld kan voor dit soort dingen zorgen, dan moet je niet achteraf gaan lopen zeiken, ze zijn nog vrij vriendelijk ookquote:
Zo denk ik er ook over maar ik dacht als ik dat hier zeg flippen julliequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
is niet triest, je weet toch van te voren geen geld kan voor dit soort dingen zorgen, dan moet je niet achteraf gaan lopen zeiken, ze zijn nog vrij vriendelijk ook
Sterk!quote:
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
is niet triest, je weet toch van te voren geen geld kan voor dit soort dingen zorgen, dan moet je niet achteraf gaan lopen zeiken, ze zijn nog vrij vriendelijk ook
Fucking dierentuin ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
he hallon datdus, kom ook feed the beast spelen
JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCEquote:
Ik heb altijd van die skeere kleine zwarte dikke haren dus moet zowat elke dag scheren anders krijg ik ook een raren vlas snor. Ik wil wel zo'n scruffy beard dat lijkt me wel tofquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tussen donker-blond en blond in. Als ik in de zomer veel buitenloop is het bijna goudblond
jeukt op den duur. Heb best een zware baard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die skeere kleine zwarte dikke haren dus moet zowat elke dag scheren anders krijg ik ook een raren vlas snor. Ik wil wel zo'n scruffy beard dat lijkt me wel tof
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk heulemaal niet toen ik net op google zochtquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jeukt op den duur. Heb best een zware baard.
Ja precies, Hij heeft wel een tegoed bon gekregen voor de bioscoop ter waarden van 7,50quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat
Azerty en 4Launch zijn dan veel makkelijker, dan kun je last-minute nog even aanpassen
Nee hoor, ligt aan de leveranciers.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef MineraalWater het volgende:
Nee hoor, ligt aan de leveranciers.
Sommige bedrijven zijn erg OK, Kreeg bij highflow altijd een lollie of een snoepje erbij
2010 dus?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Laatste keer dat ik een pc bestelde bestond cool-prices nog.
geen hele pc besteld, wel andere zaken en dat ging prima daar, de zaak staat ook gewoon prima aangeschreven..quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:35 schreef MineraalWater het volgende:
Oja goeie tip, Niets kopen bij afuture.
Een vriend van mij heeft daar denk ik een maand geleden een PC besteld. Heel gedoe enzo zit nu al 3 weken te wachten op de kast, Hij vraagt dus of hij dan geen andere kast kan pakken zeggen ze: "Nee dat kunnen wij niet wijzigen, dan moet je opnieuw bestellen"
Ja had ik ook al gezegd maar dat wou hij niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geen hele pc besteld, wel andere zaken en dat ging prima daar, de zaak staat ook gewoon prima aangeschreven..
lekker annuleren en naar de concurrent gaan..
Krijg bij een zekere duitse pijpen- en tabakshandelaar altijd een zakje gummibeertjes, wat gratis zakjes tabak, schoonmaakragertjes, filtertjes en kortingsbonnen e.d. als ik een simpele pijp bestel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja precies, Hij heeft wel een tegoed bon gekregen voor de bioscoop ter waarden van 7,50
Oh en ook leuk, Hij zei: ja dan koop ik de kast wel ergens anders kunnen jullie dan de rest opsturen? Zeggen hun: Nee dan wordt de hele order gecanceld omdat ze anders hun concurrent helpen
[..]
Nee hoor, ligt aan de leveranciers.
Sommige bedrijven zijn erg OK, Kreeg bij highflow altijd een lollie of een snoepje erbij
Altijd leuk zo ietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Krijg bij een zekere duitse pijpen- en tabakshandelaar altijd een zakje gummibeertjes, wat gratis zakjes tabak, schoonmaakragertjes, filtertjes en kortingsbonnen e.d. als ik een simpele pijp bestel.
Van Toor sigaren doet er altijd een goede pen bij. Machtig man, leuk stukje service.
Geen tabak met gummie smaak?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gummibeertjes als je een pijp koopt, hoe tof is dat?!
Check.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:47 schreef plopkweker het volgende:
Ik rook niet meer, maar als er tabak komt met de smaak van de geur van versgemalen koffiebonen...![]()
quote:
Dafuqquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik rook zelf pijp, daar zijn duizenden verschillende tabakssmaken in beschikbaar.
Kreeg laatst dus onder andere deze binnen, hij smaakt naar bacon en maple syrup![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's toch verrekte awesome!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik rook zelf pijp, daar zijn duizenden verschillende tabakssmaken in beschikbaar.
Kreeg laatst dus onder andere deze binnen, hij smaakt naar bacon en maple syrup![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik helemaal geen last vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Elke keer die banners op mn telefoon.
Nog eentje..
[ afbeelding ]
![]()
![]()
wrom?quote:
Hij heeft iets met een meid van bijna 19quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij heeft nu iets met een 11-jarige
Lobke is waarschijnlijk allemaal schijn heb haar private gesproken ze heeft al 2 jaar een vriend. Hij heeft serieus iets met supapeach ze hebben ook al twee keer gemeet in Utrecht....quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij heeft iets met een meid van bijna 19
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij heeft iets met een meid van bijna 19
Huh, mij skypete hij na de ban even met een bericht dat het niet gemeen en persoonlijk bedoelt was maar dat hij hoopte dat ik er begrip voor toondequote:Op donderdag 28 februari 2013 15:02 schreef shaderon het volgende:
opzich op het begin niks tegen bnerd. maar toen mij 2x zonder reden bannen, de server verpauperen en proberen stoer te doen op skype is die toch wel de grootste mc mongool
dafuck is dat voor bullshit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh, mij skypete hij na de ban even met een bericht dat het niet gemeen en persoonlijk bedoelt was maar dat hij hoopte dat ik er begrip voor toonde
Enfin, een elfjarige? Dasdfjgaso[dbsdf\sd?
kom fok! feed the beast doen, info is in de andere mc topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie weet een leuke server voor de spelen
Ik ben hier nog nooit geweestquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
kom fok! feed the beast doen, info is in de andere mc topic
Het was niet ik die daar achter zatquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Flodder450 het volgende:
Oh mijn god het is omgevallenflat!@
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die fiets?
LOBKEquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lobke is waarschijnlijk allemaal schijn heb haar private gesproken ze heeft al 2 jaar een vriend. Hij heeft serieus iets met supapeach ze hebben ook al twee keer gemeet in Utrecht....
Ken je haarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
LOBKE))))))))))))))))))))))))))))))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |