Ja en dat normalen haar weer terug laten groeienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neuhj, da's prima en met een paar jaartjes kan ze met haar stem iets machtigs opbouwen. Is ze qua image nog wel iets te jong voor imho, nog even de pop uitmelken en de wilde jaren achter zich laten.
Qua stem vind ik haar meer country-potentie hebben dan meidjes als die Swift. Kun je veel van zeggen, maar dat softe country-rock van Swift past niet bij de echte country. Miley wel
Dollyquote:
Dat klinkt dan weer heel erg als Lavigne, zonde. Ze heeft een compleet eigen stem, doe nou niet zoquote:
Link ff!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal ik klikken? Zal ik? Zal ik?
Mickey Newbury, die is beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JEUZES YOUTUBE GODSAMME HOE DE AIDS FUCK PAST DIT BIJ KIDS SING-A-LONG WAT DE FAIOURNGSOADJGNA[SFDOGBNAS=OGDU
dan heb je wel een enorm bagger system, de system vereisten zijn echt niksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
PROBLEM!
ik zie net SimCity en die lijkt me super tof! Maar heb geen pc die hem kan spelen denk ik...
Serieus van die nieuwe?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je wel een enorm bagger system, de system vereisten zijn echt niks
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had je al geprobeerd om een Monster-kabel tussen je scherm en je pc te trekken?
Mensen die een laptop met integrated graphics kopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus van die nieuwe?
Ik heb een laptop maar sowieso zit daar alleen een zo'n integrated graphics ding op dan kan je al nix toch
Lolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Mensen die een laptop met integrated graphics kopen__!
Zit standaard in mijn processor hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Mensen die een laptop met integrated graphics kopen__!
Ik doel op mensen die ENKEL een integrated hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit standaard in mijn processor hoor
tja.. zonde van je geld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik doel op mensen die ENKEL een integrated hebben
ligt er een beetje aan hoe oud hij is, maar de interne gpu van de i3/i5 en de amd equivalenten zijn prima basis dingen waar je em volgens mij mee moet kunnen draaien en ja de nieuwe SC heeft lage systeemeisen:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus van die nieuwe?
Ik heb een laptop maar sowieso zit daar alleen een zo'n integrated graphics ding op dan kan je al nix toch
hij viel juist erg mee.. ja wel een aantal mindere changes (waarvan de stadgrootte het grootste hekelpunt was, samen met Always online)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef tuut-chips het volgende:
De nieuwe SC viel wel smerig tegen trouwens :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |