quote:
Sowieso NS/ProRailquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eten-stuk-rails.html
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Er rijden dinsdag 26 februari geen treinen tussen Rotterdam en Utrecht. Tijdens een routinecontrole is gisteren gebleken dat een stuk spoor niet meer aan de veiligheidsnorm voldoet. Het stuk spoor is ernstig versleten. Het spoor ligt bij station Capelle Schollevaar tussen Capelle aan den IJssel en Nieuwerkerk aan den IJssel. Na ontdekking van de slijtage is het treinverkeer direct stilgelegd. Prorail is bezig om het stuk spoor te vervangen.
jaren aan de dood ontsnapt weer dus[ afbeelding ]
De dood ontloop je niet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eten-stuk-rails.html
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Er rijden dinsdag 26 februari geen treinen tussen Rotterdam en Utrecht. Tijdens een routinecontrole is gisteren gebleken dat een stuk spoor niet meer aan de veiligheidsnorm voldoet. Het stuk spoor is ernstig versleten. Het spoor ligt bij station Capelle Schollevaar tussen Capelle aan den IJssel en Nieuwerkerk aan den IJssel. Na ontdekking van de slijtage is het treinverkeer direct stilgelegd. Prorail is bezig om het stuk spoor te vervangen.
jaren aan de dood ontsnapt weer dus[ afbeelding ]
Acht uitstellen vind ik op zich ook geen probleemquote:
Ja had ik een paar dagen geleden hier ook al gevraagd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom al die drama om paardenvlees..
Omdatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom al die drama om paardenvlees..
Paardenrookvleesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja had ik een paar dagen geleden hier ook al gevraagd.
Krijg nu eigenlijk wel zin in een stukje paard.
de fuckquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
WEJO IK ZETTE NET BIJNA MIJN HEADSET OP ZIT ER EEN OORWORM IN!
Gadverdammequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
VERBRANDEN DAT DING EN NIEUWE HEADSET KOPEN!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
Jij mag hier alles!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Le Sirs Club? Dus ik mag hier als Lady niet komen?.
Awww.... lief...quote:
Ik weet niet of ik dat durf hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
AdoraBella doe je ook mee om SOON een andere SC weer te invaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |