Pleaseequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... lief...
[..]
Ik weet niet of ik dat durf hoor.
quote:
Weet je ook gelijk waarom dat beest zo heet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
WEJO IK ZETTE NET BIJNA MIJN HEADSET OP ZIT ER EEN OORWORM IN!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
Plopkweker mag van mij wel blijven
Godver niemand van jullie harteloze kutkneusjes wenst hem even beterschap en vraagt hoe het nu gaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Kut griep, 4 dagen op bed gelegen en kan amper voedsel binnen houden.
Kom ook op de Feed the beast server. info is in het mc topicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Le Sirs Club? Dus ik mag hier als Lady niet komen?.
Dit is toch het MC topicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
Kom ook op de Feed the beast server. info is in het mc topic
Fuck dit, we bellen Fleemco en vragen om nieuwe SC leden, deze harteloze boevenclub kunnen we missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Een beetje beter Aldie, dank u voor uw medeleven.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck dit, we bellen Fleemco en vragen om nieuwe SC leden, deze harteloze boevenclub kunnen we missen als kiespijn. :-D
Ja ik houd het allemaal niet bij aldie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Te laat voor berouw
Hey mijnwerkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |