Geen idee nog. iig iets uit de vriezer. Ik heb nog iets met noodles liggen, nog een gyros pannetje. Zelfs nog Kebab en Diepvries groente waar ik dan rijst bij kook.quote:
Grote kans dat er wat paardenvlees in is verwerkt jaquote:
Ik vind verser ook beter hoor, maar mijn portemonnee laat me soms geen keuze. Voor 1.50 krijg ik het echt niet voor elkaar om een lasagne te maken..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:44 schreef oh-oh het volgende:
En toch lust ik het nooit die kant en klaar meuk, gek, ik ben echt dol op peerd
Nou nee maar je kan wel voor een paar euro meer verse maken en dan porties invriezen, ik vind kant en klaar nooit een alternatief voor goedkoper, persoonlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind verser ook beter hoor, maar mijn portemonnee laat me soms geen keuze. Voor 1.50 krijg ik het echt niet voor elkaar om een lasagne te maken..![]()
Dat is ook weer zo jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee maar je kan wel voor een paar euro meer verse maken en dan porties invriezen, ik vind kant en klaar nooit een alternatief voor goedkoper, persoonlijk.
Ik had laatst van die kant en klare roti mee, nou, twee happen en ik gooide het weg, ik eet nog liever niet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, ik moet de nieuwste Californication nog kijken. Het beste vermaak voor tussendoor.
Dat doet mijn YT filmpje van net in principe ookquote:
Nog niet kunnen kijken, druk op werk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doet mijn YT filmpje van net in principe ook![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog niet kunnen kijken, druk op werk.
Y u has no interwebz?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja thuis kan ik m ook niet kijken zonder internet, holladijee
Oeh, allemaal ziektes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vandaag door de Ajaxlaan hier in EHV gelopen![]()
![]()
Ik denk mn kabel, achter de kast, ik heb wel iemand die m kan fixen voor me maar geen zin om hem te bellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke provider? of is je modem/router kapot?
Jeromba?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk mn kabel, achter de kast, ik heb wel iemand die m kan fixen voor me maar geen zin om hem te bellen
Why u broke the cable?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk mn kabel, achter de kast, ik heb wel iemand die m kan fixen voor me maar geen zin om hem te bellen
Mooie aalscholverquote:
Wat lijkt me dat bijzonder om te hebbenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag ze gewoon pakken en zo, pa en ma duiken er meteen weer in zodra ik het nestkastje terug hang.
Heerlijke monstertjes toch, en wat doen ze het goed! Ze leven allemaal toch nog?quote:
Ja, ze vinden alles best, anders zou ik het niet doen. Ik haal ze er ook maar elke dag even snel uit als ik thuis kom hoor, ik grabbel niet de hele dag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Vinden ze dat gewoon oke, als je in dat nest gaat zitten graven?
Yups!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijke monstertjes toch, en wat doen ze het goed! Ze leven allemaal toch nog?
l´Ancienne Belgique, ik hoopte het al voor je, dat is echt echt een hele toffe venue!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef Barbaaf het volgende:
De Ancienne Belgique heet die tent, nooit van gehoord. Cap 1800 man dus iets kleiner dan 013
Dat van gisteren was echt lekker, dat kan ik je echt wel aanraden..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Evening!![]()
Ik kwakkel weer rond, yek.
Bos, wat fijn van je internet, na een verhuizing is dat altijd zo fijnEn wat ben je weer lekker aan het koken
oh-oh, je kleine vogeltjes
Ik wilde zeggen dat dat niet zo'n klein breekbaar poppetje is maar dat valt ook wel meequote:
Valt het op?quote:
Ik hoop het voor jequote:Ik bid dat Maceo Parker komt dit jaar
Zo dicht mogelijk bij de uitgang? Dat zijn iig de enige tickets voor Beyonce waar ik blij mee zou zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik ben wel blij met onze onwijs goeie Beyoncé tickets hoor![]()
+1quote:
Welke adres?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lieve Baas is jarig en hij ging zelf naar de beste bakker van de stad vanmorgen al
De bakker of de taart?quote:
Nee ik ga niemand beffen. Gewoon koolvisfilet met roerbakgroenten woksaus en rijst.quote:
Het had toch zomaar gekund?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik ga niemand beffen. Gewoon koolvisfilet met roerbakgroenten woksaus en rijst.
WATquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Hmmmmmmm, oesters![]()
Smaken gewoon lekker zout en glibberig, net als sperma na shoarma
Ja dan is sperma echt heel erg zout, net als oesters.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Dat was mijn tip van de dag, doe er jullie voordeel mee!
nou zeg maar gewoon oh-oh.quote:
Het is toch zo?quote:
Ik weet het niet hoor, beetje hypocriet, ik moet de vent die het vies vindt als het meisje slikt nog tegenkomen hoorquote:
Mohhh Gertjequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lieve Baas is jarig en hij ging zelf naar de beste bakker van de stad vanmorgen al
Ik bedoel dat ik zulke dingen niet bespreek op een op een openbaar forumquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, beetje hypocriet, ik moet de vent die het vies vindt als het meisje slikt nog tegenkomen hoor
Oh ja, ik heb ook al een week niet besteld, ik zit al bijna te shaken, ik ga zo ook weer es neuzenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mohhh Gertje![]()
Ik wilde die grijze top (luipaarddinges) bestellen bij H&M, maar hij is uitverkocht, dan maar volgende keer doen. Nu enkel wat gympies, oorbellen en zonnebrillen besteld
Ik heb amper anders meegemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, beetje hypocriet, ik moet de vent die het vies vindt als het meisje slikt nog tegenkomen hoor
Het is gewoon een kwestie van feitjes hoor, zout eten of zoet eten, je zaad gaat ernaar smaken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik zulke dingen niet bespreek op een op een openbaar forum![]()
Hoef het trouwens ook niet te weten
Ik geloof je bestquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van feitjes hoor, zout eten of zoet eten, je zaad gaat ernaar smaken.
Als je me niet gelooft probeer je het maar
Nee dat doen ze als je wil zoenen na het slikkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb amper anders meegemaaktAltijd brullen ze na een tijd dat het 'toch wel erg vies is en dat je toch ook kunt spugen'
Oh ja dat ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat doen ze als je wil zoenen na het slikken
Van die jammermeisjes die ook meteen met handdoekjes in de weer gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat ookMaar soms ook voortijdig. Misschien hebben ze dan teveel niet-slikkers gehad.
Ik zat al te kijken of ze een leuke zomerjas hadden, dat lukte vorige zomer niet en de zomer daarvoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook al een week niet besteld, ik zit al bijna te shaken, ik ga zo ook weer es neuzen
Dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van die jammermeisjes die ook meteen met handdoekjes in de weer gaan.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen![]()
![]()
![]()
Doekje naast het bed, of bij voorbaat al neerplempen. Best wel shit als je zo verplicht bent om op 1 hoekje te blijven liggen![]()
Veel mannen janken ook als een speenvarken als ze op een natte plek moeten slapen. Had ik al broodkruimels genoemd?quote:
Wat broodkruimels, ik veeg ze er zo uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh, eten in bed dat wil ik echt niet hebben hoor
Nou ja ik eet gewoon niet in bed, bah, werkt ook niet met die honden hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat broodkruimels, ik veeg ze er zo uit.
Whehe, ik denk dat ik dan ook zou skippen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja ik eet gewoon niet in bed, bah, werkt ook niet met die honden hoor
Oh wow, die is mooi!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en deze won groep 5, daar zaten we naast op de show vorig jaar, zo een gave mooie hond die shikoku![]()
[ afbeelding ]
Ze kijken allebei net zo schattigquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die foto van dat Italiaantje met zijn baasje zo mooi, gewoon, ontroerend
Mooi beestje en die hond is ook wel leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha en dit is een vriendin met Zillion, echt zo een lieve hond is dat, en ik moet elke keer zo lachen om die dude met zijn peek op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi beestje en die hond is ook wel leuk
Moooooooiquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha en dit is een vriendin met Zillion, echt zo een lieve hond is dat, en ik moet elke keer zo lachen om die dude met zijn peek op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
No shit, dat had ik ook kunnen voorspellenquote:Verwachte zachte winter werd vrij koud
27.02.2013 12:20
Nog een dag en dan zit voor meteorologen de winter van 2013 erop. Het is een vrij koude winter geweest. Op de meeste plaatsen in Nederland komt de gemiddelde wintertemperatuur ongeveer een halve graad onder het langjarige gemiddelde uit. Opvallend was het grote aantal sneeuwdagen, het net missen van een koudegolf in januari en de drie erg zachte weken die we vanaf de kerstperiode hadden.
Al jarenlang maken we bij Meteo Consult in de herfst een verwachting voor de naderende winter. Zoals altijd, het is in ons grillige klimaat niet eenvoudig om een betrouwbare seizoensverwachting te maken, was het een lastige. Duidelijke signalen ontbraken. We kwamen uit op een kans van 60 procent op een zachte, wisselvallige winter en een kans van 40 procent op winter die normaal of te koud zou zijn, met in dat geval behoorlijk wat sneeuwval.
Ja, true. Ik ook, nu ik 1 zomer heb gezien hoeveel ik ze heb gedragen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou slippers koop ik sowieso, no matter what hoor
Fixedquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Op een dag weet je het, je hebt 40% kans dat je metereoloog wordt
Morgen even luisteren, die snor zegt me dat het goed isquote:
Zit het ook. Pure klasse dit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen even luisteren, die snor zegt me dat het goed is
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zooo, dat was echt geen succes he, op beestengebied?
Wat leuk, ook een dierenboelquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee!
Maar ze zitten bij een heel tof meisje, ze had een papegaai, sphynxen en een chihuahua, we hadden een boel gemeen, en ze was dol op die mormels dus mooi geregeld
Zit er nog wat vlees aan zo'n beestje?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zit er nog wat vlees aan zo'n beestje?
Als daar wel een station zou zitten dan... ja dan wat. Ik kan niets verzinnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Goddamn, die herplaats Italiaan zit in Klazinafuckingveen, daar is niet eens een station
on a stick!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]vast wel, in Peru is het een delicatesse he
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Zucht. Ik heb twee keer iemand die zichzelf uitnodigde per sms afgewimpeld, een keer op Chico's verjaardag en nog eens daarna, en ik had ook al iets beide keren. Smst ze me NU, of ze soms iets verkeerd gedaan heeft, omdat ik haar elke keer ( ja ja, beide keren) als ze wil komen afpoeier
![]()
Fucking hell.
Dus ik sms eerst terug, uhm, ik had beide keren al een afspraak, ik heb het vrij druk hoor
Krijg ik een sms terug met oh ok nou sorry dat ik zo dacht, ik dacht vraag het gewoon ff
Nu heb ik teruggesmst dat ik het wel onnodig en overdreven vind dat ze me over zoiets smst terwijl ik op mijn werk ben![]()
Zou ze me nu dan met rust laten?
Vervelend voor je, je dag wordt er niet beter op he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij doet het tenminste nog via sms... mijn moeder stond zojuist onverwacht voor de deur om een kopje koffie te drinken........ terwijl het HELE HUIS vol roet en as lag, want we hadden net de schoorsteen schoongemaakt (hij zat verstopt). Dus het ging gewoon écht niet. Nu is ze boos, verwacht ik
Probleem met mijn moeder is dat ze dan in het hele dorp rondbazuint wat voor een teringbende het is. Dus ik laat haar gewoon niet binnen, tenzij het spic en span is. Dat is het nu eenmaal niet als de schoorsteen schoon moet... maar wat een timing ook he. Het is nu allemaal alweer weg, opgeruimd en schoon, maar zij komt nét op het moment dat het het ergste isquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Whehe mijn echte vrienden mogen dat, die hebben allemaal een sleutel, de rest meldt zich maar even netjes hoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Probleem met mijn moeder is dat ze dan in het hele dorp rondbazuint wat voor een teringbende het is. Dus ik laat haar gewoon niet binnen, tenzij het spic en span is. Dat is het nu eenmaal niet als de schoorsteen schoon moet... maar wat een timing ook he. Het is nu allemaal alweer weg, opgeruimd en schoon, maar zij komt nét op het moment dat het het ergste is
Tof dat jouw mams zo blij was met d'r dvd's![]()
Nee, helaas, want ik moet nog wat stukken lezen om me voor te bereiden. Dan hebben we om zes uur vooroverleg zodat we lekker op elkaar kunnen vloeken en scheldenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef indaha het volgende:
Vervelend voor je, je dag wordt er niet beter op he.
Kun je niet een uurtje TLC-en om bij te komen ?
Serieus, sommige mensen, veel zelfs van mijn echte vrienden, en mijn broertje, die mogen dag en nacht op de stoep staan, en gewoon binnen komen met de sleutel, boeit me niks, maar van andere mensen verwacht ik wel minstens even een berichtje en als je vraagt of je dezelfde dag mag komen moet je niet gaan jankzakken als dat niet uit komt he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Ik heb ook een hekel aan onverwacht bezoek,ben niet sociaal als ik niet voorbereid ben en nog in pyjama loop enzo
[..]
Vervelend voor je, je dag wordt er niet beter op he.
Kun je niet een uurtje TLC-en om bij te komen ?
Ze had tegen een vriendin van haar (nu geen vriendin meer, trouwensquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh god dan is ze het zelf schuld dat ze niet binnen mag komen hoor, sodeju, dat flikte ze mij 1 keer hoor
Nou lekker danquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze had tegen een vriendin van haar (nu geen vriendin meer, trouwens) lopen vertellen hoe een teringbende het hier was. Die vrouw zou dezelfde middag op de koffie komen bij ons, dat was toevallig al afgesproken, maar dat wist mijn moeder niet. Dus die had mijn moeder gebeld met 'ik weet niet waar jij over lult, maar het was keurig in huis
', zei mijn moeder: 'Maar ben je ook boven geweest? Daar was het namelijk echt erg!' Wtf echt, mijn moeder is in geen jaren meer bij mij boven geweest
Die vriendin: 'Ja, ik ben boven geweest bij haar, maar bij jou nog nooit, dus laten we het daar eens over hebben'
Nou ja, daar ben je ook klaar mee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze had tegen een vriendin van haar (nu geen vriendin meer, trouwens) lopen vertellen hoe een teringbende het hier was. Die vrouw zou dezelfde middag op de koffie komen bij ons, dat was toevallig al afgesproken, maar dat wist mijn moeder niet. Dus die had mijn moeder gebeld met 'ik weet niet waar jij over lult, maar het was keurig in huis
', zei mijn moeder: 'Maar ben je ook boven geweest? Daar was het namelijk echt erg!' Wtf echt, mijn moeder is in geen jaren meer bij mij boven geweest
Die vriendin: 'Ja, ik ben boven geweest bij haar, maar bij jou nog nooit, dus laten we het daar eens over hebben'
Nee, verre van zelfs. Eerder ma Flodder dan Hyacinth eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, daar ben je ook klaar mee.![]()
Is het soms een soort Hyacinth Bucket?En hoe glimmend is het bij haar in huis?
BETER DAN FUCKING NIKS JAquote:
Ze hadden em gisteren weer binnen, en ik was toevallig gisteren net naar de theewinkel gegaan, dus dat gaat morgen op de post, moet toch nog een pakketje met thee & koffie naar Amerika sturenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden em gisteren weer binnen, en ik was toevallig gisteren net naar de theewinkel gegaan, dus dat gaat morgen op de post, moet toch nog een pakketje met thee & koffie naar Amerika sturen
Benieuwd hoe dat gaat, nog nooit gedaan.
Ik spreek helaas alleen Nederlandsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Mijn fucking hemel wat een AH soap in Z&G, smullen man, ik hoop dat die arme sloeber wel geld heeft voor zn shag met al die stress
Ja ik heb het gevoel dat ik het al honderd keer aan iedereen die het niet horen wil verteld heb of zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, anders vroeg ik het niet.![]()
Gezellie gezinsuitje!
Gelukkig staat erquote:
Hij heeft vastlopers. Backupquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef Pagan het volgende:
Een slowchat zonder werkende PC en internet.![]()
Kut, Miniem, garantie en een fatsoenlijke back-up hoop ik!
Zit er een soort kinderslot op oh-oh?
Gelukkig. Dit is een zelfgebouwde, dus moet ik het ook zelf oplossen (met een hoop hulp uit Digital Corner gelukkig).quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hij heeft vastlopers. Backupgarantie t/m april
Jij hebt ook een amd phenom x4.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gelukkig. Dit is een zelfgebouwde, dus moet ik het ook zelf oplossen (met een hoop hulp uit Digital Corner gelukkig).
powerknop lang ingedrukt houdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij hebt ook een amd phenom x4.
Ik krijg hem ook alleen uit als je de stekker eruit trekt. Blijft af en toe toch kut pcs
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs. Eerder ma Flodder dan Hyacinth eigenlijk![]()
Bij mijn moeder is het op het oog vaak wel redelijk te doen. Maar als ze de kast opentrekt, dondert alles naar beneden
Mijn moeder is gewoon niet zo aardig en niet zo lief. Nooit geweest ook (ben in m'n jeugd door haar mishandeld). De enige reden dat ik het contact niet verbreek, is omdat het toch m'n moeder is en ik daarom zo nu en dan wil weten hoe het met haar gaat. Maar voor dit jaar zit ik al zo'n beetje aan mijn moedertax, geloof ik
+1quote:
quote:
hoe oud is ze nu?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan er echt niet over uit hoe snel ze gaan, elke dag zit er weer van alles op en aan
Wow, van bij jou tot bij mij?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Ynske het volgende:
vanmorgen lekker op de fiets naar t werk gegaan
nee, van de beatrixhaven tot bij t werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, van bij jou tot bij mij?
Bikkel!
Dit is het oudste vogeltje, morgen 2 weken oud!
k kan maar 2 weken parkeren deze maand bij t werk, Tefaf enzo, maar moet wel t volle bedrag betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Huh, wat deed je daar dan?
Is nog ver zat trouwens
tof man, nee heel lief, maar dat gaat hier niet goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er 8.
Zes in 1 nest en 2 in een ander nest.
Wil je?
Je kan nog beter bij mij parkeren, je kan je fiets wel binnen zetten als je wil?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan maar 2 weken parkeren deze maand bij t werk, Tefaf enzo, maar moet wel t volle bedrag betalen
daar pas ik voor, en een vriendinnetje heeft haar bedrijf daar, dus parkeer ik daar en kom ik op de fiets
liefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan nog beter bij mij parkeren, je kan je fiets wel binnen zetten als je wil?
ja is de hond, nee niet t asiel maar om de hoek in t oude pension, daar zit mijn vriendin nu inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Ok. Hier bij het asiel of zo?
Of is Kimmy niet die hond?
![]()
Vanuit bij mij is het maar een paar minuutjes fietsen he, mocht het nou echt smerig weer worden of zo, dan hoor ik het wel. Je kan zo de sleutel van de berging hebben
Zit ze hier in Maastricht nu? Als ze ouwe kleine hondjes heeft die pleegzorg nodig hebben, call me!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja is de hond, nee niet t asiel maar om de hoek in t oude pension, daar zit mijn vriendin nu in
ik houd t in t achterhoofd! dank je!
En jij vind mij erg als ik het over pijpen en slikken heb?quote:
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit ze hier in Maastricht nu? Als ze ouwe kleine hondjes heeft die pleegzorg nodig hebben, call me!
doe mij dat maarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij vind mij erg als ik het over pijpen en slikken heb?
Ik weet wel wat de mensen liever horen hoor....
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij vind mij erg als ik het over pijpen en slikken heb?
Ik weet wel wat de mensen liever horen hoor....
More info please!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
we zoeken idd voor zeker 1 hondje pleegzorg
Ik snap wel wie er hier tekort heeft aan persoonlijke contacten dudequote:
Ook aardig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap wel wie er hier tekort heeft aan persoonlijke contacten dude
Zie het als een leermomentje! Doe er je voordeel mee, huiliequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ow, helaas, ik denk niet dat dat een goede match is, er wonen twee ongelooflijke terrorcavaliers bij ons in de buurt, het zijn Sjon zijn ergste vijanden, ik sta elke hond Sjon te schoppen in het bushokje zolang ie die in zijn vizier heeft en het zijn precies twee van zulke
Ja oh-ohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie het als een leermomentje! Doe er je voordeel mee, huilie
quote:
echt Sjonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Vanmorgen ging het echt weer helemaal mis, ik weet ook niet wat het is met die beesten haha.
Westies idem, thuis zit er een 24/7 in de voortuin te razen en hier komen we ook altijd een bullebak tegen, Sjon haat nu dus echt vet op elke westie
quote:
ah kijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]En nog erger, de honden haten niet eens op kortsnuiten, zo erg, ik wil dr geen meer binnen hebben na dat Vadrouille debacle
Die franse bul die bij me logeerde en de hele dag om me heen liep te snurken en de vogel van het balkon miktequote:
aaaaah kijk dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die franse bul die bij me logeerde en de hele dag om me heen liep te snurken en de vogel van het balkon mikte
Ja, voor betaald werk he, dat heb ik al 5 jaar niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef Miniem het volgende:
Voor ander werk bos? fijn dat het goed gegaan is iig
Denk dat jij dat best goed kan, je kan cijfers ed goed onthoudenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor betaald werk he, dat heb ik al 5 jaar niet meer![]()
Via de sociale werkvoorziening, de pijlen zijn gericht op de post. Hoogswaarschijnlijk een mix tussen sorteren en bezorgen...
Postbezorgen/sorteren is niet echt cijfers onthouden, maar ik denk wel dat dat voor mij wel te doen is, mits goede omstandigheden...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Denk dat jij dat best goed kan, je kan cijfers ed goed onthouden
Weet ik, maar ik bedoel dat je behoorlijk veel onthoudt en ook best precies bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Postbezorgen/sorteren is niet echt cijfers onthouden, maar ik denk wel dat dat voor mij wel te doen is, mits goede omstandigheden...
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel dat je behoorlijk veel onthoudt en ook best precies bent.
Bij de post kunnen de mensen meestal niet eens lezen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Denk dat jij dat best goed kan, je kan cijfers ed goed onthouden
tof!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef Strega het volgende:
Bos, wat goed nieuws van je sollicitatie.![]()
Ik ben net terug van een ochtendje Neurologie in het UMCG.
Gisteren naar de oogkliniek van het UMCG en nu tot 28 maart eerst even geen ziekenhuis.(hoop ik) Even afkloppen.![]()
Ik heb een leuk iets, ik ben per vorige week redactielid/corrector voor een E-Magazine over (moes)tuinieren, kruiden, koken, kunst enz enz. www.smultuin.nl erg leuk! Het maart nummer is gisteren naar de abonnees gegaan. De samenwerking verloopt goed, zij is blij met mij en ik vind het erg leuk om te doen.
Verder begin ik deze maand met een hondengedragscursus. Dus over een tijdje hoop ik een nog betere hondenfluisteraar te zijn![]()
Gisteren hebben we zo'n 10 kistjes bosviooltjes gehaald, dus ik ben wel even zoet morgen.
Het voorjaar begint nu toch wel echt te kriebelen.![]()
Sinds het goede bericht van het UWV krijg ik nu echt weer wat meer energie en fut voor dingen.
Binnenkort, of ik kom naar Maastricht!quote:
Ja, dat zit hier ook bij! Is ook wel vaak deel van het probleem.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof!
vriendin van mij die doet ook gedragstherapie voor baasjes geven, heel interessant
dr zit iemand heel dichtbij die Sjon kan sturenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Het ligt ongetwijfeld aan mij, daarom zijn het ook allemaal zulke kuthonden en niet maar eentje![]()
Thriftshop
ze leert mij idd ook heel veel, echt tofquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat zit hier ook bij! Is ook wel vaak deel van het probleem.
Als ie vanavond weer de hele kamer vol gaat zeiken uit het niks net als gisteren breng ik hem morgen, maar ik haal hem niet meer op danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zit iemand heel dichtbij die Sjon kan sturen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie vanavond weer de hele kamer vol gaat zeiken uit het niks net als gisteren breng ik hem morgen, maar ik haal hem niet meer op dan
Zo niet grappig. Het liefste ruk ik echt zijn kop van zijn romp op zo een moment hoor.quote:
zo hadden wij er hier ook eentje, en dan gewoon een placebo teletak omdoen, en meneer zeikt niet meer in huisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo niet grappig. Het liefste ruk ik echt zijn kop van zijn romp op zo een moment hoor.
Ik negeer het maar, straffen heeft toch geen zin, ow en hij lag daarna wel heel braaf 2 uur doodstil onder de bank, dat is ook wat waard
Hij heeft zijn leuke kanten hoor. Als ik hem nooit meer mee naar buiten hoefde te nemen was het best een leuk hondje denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat die hond zielsgelukkig is en jij ondanks alle gedoe met z'n nukken omgaat. Oke, je hebt geen keuze meer, maar je doet het toch maar.
Wat leuk voor je en fijn dat je je op nieuwe dingen kunt gaan richtenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Strega het volgende:
Bos, wat goed nieuws van je sollicitatie.![]()
Ik ben net terug van een ochtendje Neurologie in het UMCG.
Gisteren naar de oogkliniek van het UMCG en nu tot 28 maart eerst even geen ziekenhuis.(hoop ik) Even afkloppen.![]()
Ik heb een leuk iets, ik ben per vorige week redactielid/corrector voor een E-Magazine over (moes)tuinieren, kruiden, koken, kunst enz enz. www.smultuin.nl erg leuk! Het maart nummer is gisteren naar de abonnees gegaan. De samenwerking verloopt goed, zij is blij met mij en ik vind het erg leuk om te doen.
Verder begin ik deze maand met een hondengedragscursus. Dus over een tijdje hoop ik een nog betere hondenfluisteraar te zijn![]()
Gisteren hebben we zo'n 10 kistjes bosviooltjes gehaald, dus ik ben wel even zoet morgen.
Het voorjaar begint nu toch wel echt te kriebelen.![]()
Sinds het goede bericht van het UWV krijg ik nu echt weer wat meer energie en fut voor dingen.
[..]
Binnenkort, of ik kom naar Maastricht!
Bos wat fijn, ik duim nog even doorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef Bos81 het volgende:
Dat was een fijn gesprek
Over 1.5 week nog een test en een gesprek en daarna hoogstwaarschijnlijk een intake bij de desbetreffende afdeling en dan wie weet..
De consulente gaf me een grote kans op bingo, maar wel nog even met beide wortels op de grond blijven staan, want het is nog niet zover..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |