quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Dat was mijn tip van de dag, doe er jullie voordeel mee!
nou zeg maar gewoon oh-oh.quote:
Het is toch zo?quote:
Ik weet het niet hoor, beetje hypocriet, ik moet de vent die het vies vindt als het meisje slikt nog tegenkomen hoorquote:
Mohhh Gertjequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lieve Baas is jarig en hij ging zelf naar de beste bakker van de stad vanmorgen al
Ik bedoel dat ik zulke dingen niet bespreek op een op een openbaar forumquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, beetje hypocriet, ik moet de vent die het vies vindt als het meisje slikt nog tegenkomen hoor
Oh ja, ik heb ook al een week niet besteld, ik zit al bijna te shaken, ik ga zo ook weer es neuzenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mohhh Gertje![]()
Ik wilde die grijze top (luipaarddinges) bestellen bij H&M, maar hij is uitverkocht, dan maar volgende keer doen. Nu enkel wat gympies, oorbellen en zonnebrillen besteld
Ik heb amper anders meegemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, beetje hypocriet, ik moet de vent die het vies vindt als het meisje slikt nog tegenkomen hoor
Het is gewoon een kwestie van feitjes hoor, zout eten of zoet eten, je zaad gaat ernaar smaken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik zulke dingen niet bespreek op een op een openbaar forum![]()
Hoef het trouwens ook niet te weten
Ik geloof je bestquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van feitjes hoor, zout eten of zoet eten, je zaad gaat ernaar smaken.
Als je me niet gelooft probeer je het maar
Nee dat doen ze als je wil zoenen na het slikkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb amper anders meegemaaktAltijd brullen ze na een tijd dat het 'toch wel erg vies is en dat je toch ook kunt spugen'
Oh ja dat ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat doen ze als je wil zoenen na het slikken
Van die jammermeisjes die ook meteen met handdoekjes in de weer gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat ookMaar soms ook voortijdig. Misschien hebben ze dan teveel niet-slikkers gehad.
Ik zat al te kijken of ze een leuke zomerjas hadden, dat lukte vorige zomer niet en de zomer daarvoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook al een week niet besteld, ik zit al bijna te shaken, ik ga zo ook weer es neuzen
Dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van die jammermeisjes die ook meteen met handdoekjes in de weer gaan.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen![]()
![]()
![]()
Doekje naast het bed, of bij voorbaat al neerplempen. Best wel shit als je zo verplicht bent om op 1 hoekje te blijven liggen![]()
Veel mannen janken ook als een speenvarken als ze op een natte plek moeten slapen. Had ik al broodkruimels genoemd?quote:
Wat broodkruimels, ik veeg ze er zo uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh, eten in bed dat wil ik echt niet hebben hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |