Geen idee nog. iig iets uit de vriezer. Ik heb nog iets met noodles liggen, nog een gyros pannetje. Zelfs nog Kebab en Diepvries groente waar ik dan rijst bij kook.quote:
Grote kans dat er wat paardenvlees in is verwerkt jaquote:
Ik vind verser ook beter hoor, maar mijn portemonnee laat me soms geen keuze. Voor 1.50 krijg ik het echt niet voor elkaar om een lasagne te maken..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:44 schreef oh-oh het volgende:
En toch lust ik het nooit die kant en klaar meuk, gek, ik ben echt dol op peerd
Nou nee maar je kan wel voor een paar euro meer verse maken en dan porties invriezen, ik vind kant en klaar nooit een alternatief voor goedkoper, persoonlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind verser ook beter hoor, maar mijn portemonnee laat me soms geen keuze. Voor 1.50 krijg ik het echt niet voor elkaar om een lasagne te maken..![]()
Dat is ook weer zo jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee maar je kan wel voor een paar euro meer verse maken en dan porties invriezen, ik vind kant en klaar nooit een alternatief voor goedkoper, persoonlijk.
Ik had laatst van die kant en klare roti mee, nou, twee happen en ik gooide het weg, ik eet nog liever niet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, ik moet de nieuwste Californication nog kijken. Het beste vermaak voor tussendoor.
Dat doet mijn YT filmpje van net in principe ookquote:
Nog niet kunnen kijken, druk op werk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doet mijn YT filmpje van net in principe ook![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog niet kunnen kijken, druk op werk.
Y u has no interwebz?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja thuis kan ik m ook niet kijken zonder internet, holladijee
Oeh, allemaal ziektes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vandaag door de Ajaxlaan hier in EHV gelopen![]()
![]()
Ik denk mn kabel, achter de kast, ik heb wel iemand die m kan fixen voor me maar geen zin om hem te bellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke provider? of is je modem/router kapot?
Jeromba?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk mn kabel, achter de kast, ik heb wel iemand die m kan fixen voor me maar geen zin om hem te bellen
Why u broke the cable?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk mn kabel, achter de kast, ik heb wel iemand die m kan fixen voor me maar geen zin om hem te bellen
Mooie aalscholverquote:
Wat lijkt me dat bijzonder om te hebbenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag ze gewoon pakken en zo, pa en ma duiken er meteen weer in zodra ik het nestkastje terug hang.
Heerlijke monstertjes toch, en wat doen ze het goed! Ze leven allemaal toch nog?quote:
Ja, ze vinden alles best, anders zou ik het niet doen. Ik haal ze er ook maar elke dag even snel uit als ik thuis kom hoor, ik grabbel niet de hele dag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Vinden ze dat gewoon oke, als je in dat nest gaat zitten graven?
Yups!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijke monstertjes toch, en wat doen ze het goed! Ze leven allemaal toch nog?
l´Ancienne Belgique, ik hoopte het al voor je, dat is echt echt een hele toffe venue!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef Barbaaf het volgende:
De Ancienne Belgique heet die tent, nooit van gehoord. Cap 1800 man dus iets kleiner dan 013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |