Fixedquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Op een dag weet je het, je hebt 40% kans dat je metereoloog wordt
Morgen even luisteren, die snor zegt me dat het goed isquote:
Zit het ook. Pure klasse dit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen even luisteren, die snor zegt me dat het goed is
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zooo, dat was echt geen succes he, op beestengebied?
Wat leuk, ook een dierenboelquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee!
Maar ze zitten bij een heel tof meisje, ze had een papegaai, sphynxen en een chihuahua, we hadden een boel gemeen, en ze was dol op die mormels dus mooi geregeld
Zit er nog wat vlees aan zo'n beestje?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zit er nog wat vlees aan zo'n beestje?
Als daar wel een station zou zitten dan... ja dan wat. Ik kan niets verzinnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Goddamn, die herplaats Italiaan zit in Klazinafuckingveen, daar is niet eens een station
on a stick!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]vast wel, in Peru is het een delicatesse he
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Zucht. Ik heb twee keer iemand die zichzelf uitnodigde per sms afgewimpeld, een keer op Chico's verjaardag en nog eens daarna, en ik had ook al iets beide keren. Smst ze me NU, of ze soms iets verkeerd gedaan heeft, omdat ik haar elke keer ( ja ja, beide keren) als ze wil komen afpoeier
![]()
Fucking hell.
Dus ik sms eerst terug, uhm, ik had beide keren al een afspraak, ik heb het vrij druk hoor
Krijg ik een sms terug met oh ok nou sorry dat ik zo dacht, ik dacht vraag het gewoon ff
Nu heb ik teruggesmst dat ik het wel onnodig en overdreven vind dat ze me over zoiets smst terwijl ik op mijn werk ben![]()
Zou ze me nu dan met rust laten?
Vervelend voor je, je dag wordt er niet beter op he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij doet het tenminste nog via sms... mijn moeder stond zojuist onverwacht voor de deur om een kopje koffie te drinken........ terwijl het HELE HUIS vol roet en as lag, want we hadden net de schoorsteen schoongemaakt (hij zat verstopt). Dus het ging gewoon écht niet. Nu is ze boos, verwacht ik
Probleem met mijn moeder is dat ze dan in het hele dorp rondbazuint wat voor een teringbende het is. Dus ik laat haar gewoon niet binnen, tenzij het spic en span is. Dat is het nu eenmaal niet als de schoorsteen schoon moet... maar wat een timing ook he. Het is nu allemaal alweer weg, opgeruimd en schoon, maar zij komt nét op het moment dat het het ergste isquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Whehe mijn echte vrienden mogen dat, die hebben allemaal een sleutel, de rest meldt zich maar even netjes hoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Probleem met mijn moeder is dat ze dan in het hele dorp rondbazuint wat voor een teringbende het is. Dus ik laat haar gewoon niet binnen, tenzij het spic en span is. Dat is het nu eenmaal niet als de schoorsteen schoon moet... maar wat een timing ook he. Het is nu allemaal alweer weg, opgeruimd en schoon, maar zij komt nét op het moment dat het het ergste is
Tof dat jouw mams zo blij was met d'r dvd's![]()
Nee, helaas, want ik moet nog wat stukken lezen om me voor te bereiden. Dan hebben we om zes uur vooroverleg zodat we lekker op elkaar kunnen vloeken en scheldenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef indaha het volgende:
Vervelend voor je, je dag wordt er niet beter op he.
Kun je niet een uurtje TLC-en om bij te komen ?
Serieus, sommige mensen, veel zelfs van mijn echte vrienden, en mijn broertje, die mogen dag en nacht op de stoep staan, en gewoon binnen komen met de sleutel, boeit me niks, maar van andere mensen verwacht ik wel minstens even een berichtje en als je vraagt of je dezelfde dag mag komen moet je niet gaan jankzakken als dat niet uit komt he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Ik heb ook een hekel aan onverwacht bezoek,ben niet sociaal als ik niet voorbereid ben en nog in pyjama loop enzo
[..]
Vervelend voor je, je dag wordt er niet beter op he.
Kun je niet een uurtje TLC-en om bij te komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |