Ja ik heb het gevoel dat ik het al honderd keer aan iedereen die het niet horen wil verteld heb of zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, anders vroeg ik het niet.![]()
Gezellie gezinsuitje!
Gelukkig staat erquote:
Hij heeft vastlopers. Backupquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef Pagan het volgende:
Een slowchat zonder werkende PC en internet.![]()
Kut, Miniem, garantie en een fatsoenlijke back-up hoop ik!
Zit er een soort kinderslot op oh-oh?
Gelukkig. Dit is een zelfgebouwde, dus moet ik het ook zelf oplossen (met een hoop hulp uit Digital Corner gelukkig).quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hij heeft vastlopers. Backupgarantie t/m april
Jij hebt ook een amd phenom x4.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gelukkig. Dit is een zelfgebouwde, dus moet ik het ook zelf oplossen (met een hoop hulp uit Digital Corner gelukkig).
powerknop lang ingedrukt houdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij hebt ook een amd phenom x4.
Ik krijg hem ook alleen uit als je de stekker eruit trekt. Blijft af en toe toch kut pcs
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs. Eerder ma Flodder dan Hyacinth eigenlijk![]()
Bij mijn moeder is het op het oog vaak wel redelijk te doen. Maar als ze de kast opentrekt, dondert alles naar beneden
Mijn moeder is gewoon niet zo aardig en niet zo lief. Nooit geweest ook (ben in m'n jeugd door haar mishandeld). De enige reden dat ik het contact niet verbreek, is omdat het toch m'n moeder is en ik daarom zo nu en dan wil weten hoe het met haar gaat. Maar voor dit jaar zit ik al zo'n beetje aan mijn moedertax, geloof ik
+1quote:
quote:
hoe oud is ze nu?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan er echt niet over uit hoe snel ze gaan, elke dag zit er weer van alles op en aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |