quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ow, helaas, ik denk niet dat dat een goede match is, er wonen twee ongelooflijke terrorcavaliers bij ons in de buurt, het zijn Sjon zijn ergste vijanden, ik sta elke hond Sjon te schoppen in het bushokje zolang ie die in zijn vizier heeft en het zijn precies twee van zulke
Ja oh-ohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie het als een leermomentje! Doe er je voordeel mee, huilie
quote:
echt Sjonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Vanmorgen ging het echt weer helemaal mis, ik weet ook niet wat het is met die beesten haha.
Westies idem, thuis zit er een 24/7 in de voortuin te razen en hier komen we ook altijd een bullebak tegen, Sjon haat nu dus echt vet op elke westie
quote:
ah kijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]En nog erger, de honden haten niet eens op kortsnuiten, zo erg, ik wil dr geen meer binnen hebben na dat Vadrouille debacle
Die franse bul die bij me logeerde en de hele dag om me heen liep te snurken en de vogel van het balkon miktequote:
aaaaah kijk dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die franse bul die bij me logeerde en de hele dag om me heen liep te snurken en de vogel van het balkon mikte
Ja, voor betaald werk he, dat heb ik al 5 jaar niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef Miniem het volgende:
Voor ander werk bos? fijn dat het goed gegaan is iig
Denk dat jij dat best goed kan, je kan cijfers ed goed onthoudenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor betaald werk he, dat heb ik al 5 jaar niet meer![]()
Via de sociale werkvoorziening, de pijlen zijn gericht op de post. Hoogswaarschijnlijk een mix tussen sorteren en bezorgen...
Postbezorgen/sorteren is niet echt cijfers onthouden, maar ik denk wel dat dat voor mij wel te doen is, mits goede omstandigheden...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Denk dat jij dat best goed kan, je kan cijfers ed goed onthouden
Weet ik, maar ik bedoel dat je behoorlijk veel onthoudt en ook best precies bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Postbezorgen/sorteren is niet echt cijfers onthouden, maar ik denk wel dat dat voor mij wel te doen is, mits goede omstandigheden...
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel dat je behoorlijk veel onthoudt en ook best precies bent.
Bij de post kunnen de mensen meestal niet eens lezen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Denk dat jij dat best goed kan, je kan cijfers ed goed onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |