SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Oplossing:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb maar op verrijking gestemd, anders komt er zo'n halve gare DJ die een plaatje erin gooit, dan nog liever Danny.
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
Ik weet iig dat ze er amper iets aan overhielden, weet niet hoe dat nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.
He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covered die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.
Een echte artiest geeft z'n eigen draai aan die cover. Hij heeft 't gewoon net niet qua stem. Zal voor de rest een prima muzikant zijn, dus dat is toch geen schande?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covers die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.
[..]
Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.
Tja... hij tracht actuele nummers in de show aan te meten, en dan worden 2 'optredens' per week wel wat veel wellicht. Maar het heeft inderdaad een reden dat hij prima op zijn plek is bij VI en niet het Ahoy vol speeltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een echte artiest geeft z'n eigen draai aan die cover. Hij heeft 't gewoon net niet qua stem. Zal voor de rest een prima muzikant zijn, dus dat is toch geen schande?
Hier kennelijk wel. Dus je kunt deze stelling enkel nog onderbouwen met het openbaar maken van de stemresultaten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Nogmaals Danny Vera blijft als persoon baas omdat hij het publiekelijk voor SigaarSnor opnam op de radio! Danny tegen RTL XL!
Danny![]()
Alleen ik begin zijn muziek-style een beetje moe te worden, ben niet de enige volgens mij.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b69-c6311596bdc8.mp4
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer geeft me dan weer wel heerlijk mooie herinneringen:
We mogen dus geen lichte kritiek leveren? Of in mijn geval alleen kleine vraagtekens zetten bij een band? Wat jij doet is geen journalistiek. Dit is effectbejag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef Grifte het volgende:
Wat is dit voor een polletje dan? Waardeloze gozer joh, niet goed bij zijn eikel.
#exitRensAjacied
Ach laat gaan joh. Is toch wel een beetje verwerkt dat WKquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil iemand deze persoon naar de uitgang begeleiden?
En doet net alsof je net een grote bah hebt gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik mag Casillas niet vanwege zijn vriendin, die stelt allemaal irrelevante vragen, in haar hoofd is het altijd Sesamstraat.
Je zit hier toch om je mening te geven? En mensen met een mening zijn er niet zoveel. Presentatoren zijn er genoeg. Dus die Grifte kunnen we zo inruilen voor Humberto Tan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We mogen dus geen lichte kritiek leveren? Of in mijn geval alleen kleine vraagtekens zetten bij een band? Wat jij doet is geen journalistiek. Dit is effectbejag.
Ik denk het niet. Ik heb er namelijk mijn beste onderzoeksjournalisten opgezet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach laat gaan joh. Is toch wel een beetje verwerkt dat WK
Oohjee. Gaat Tom Knipping nu allemaal uitzoeken hoe het in het wondere voetbalwereldje te werk gaat. Zoals ballen die via tenen naastgaan enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb er namelijk mijn beste onderzoeksjournalisten opgezet.
Mag hij misschien een keer aanschuiven aan de tafel. Wat zal die man leuke anekdotes kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja en dan mailt Knipping zijn resultaten naar de FIFA en krijgen we alsnog de titel van 2010 toegekend.
Lichte kritiek? Je stelt voor om Danny te royerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We mogen dus geen lichte kritiek leveren? Of in mijn geval alleen kleine vraagtekens zetten bij een band? Wat jij doet is geen journalistiek. Dit is effectbejag.
Nee hoor lees mijn reacties maar en reageer daar inhoudelijk op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lichte kritiek? Je stelt voor om Danny te royeren
Kamp Danny.
Het is allemaal de schuld van Blatter!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja en dan mailt Knipping zijn resultaten naar de FIFA en krijgen we alsnog de titel van 2010 toegekend.
Demen Bulbulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Danny moet blijven. Haten is verlaten!
Jimmy LaFavequote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat het nu eens tijd wordt voor JW Roy als vaste muzikant van VI.
En dan een duet met Arno Vermeulen:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Christiaans, als het dan toch internationaal gaat.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
Danny mag blijven maar het zou fijn zijn als de beste baas eens ZUIVER zou zingen krijg er spontaan ooraids van
Bedankt voor je ongezouten mening.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
Danny mag blijven maar het zou fijn zijn als de beste baas eens ZUIVER zou zingen krijg er spontaan ooraids van
Volgens mij ben jij niet goed bij je appelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bedankt voor je ongezouten mening.
Steve is Steve!quote:We agree the Club is bigger than any one individual and Twente is too big in my heart to stand in the way of its progress!
VI is altijd gratisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Godverdomme amper 12 uur later en je moet al betalen op RTL XL. Stelletje zelfingenomen zakkenvullers.
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Steve McClaren stapt op bij FC Twente.
http://www.fctwente.nl/bl(...)trekt-bij-fc-twente/
Mooie afscheidswoorden in stijl:
[..]
Steve is Steve!
http://www.rtl.nl/xl/#/u/9e8af6ae-9909-3908-9b69-c6311596bdc8quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fuck nee, kost 0,99 euro ga maar kijken.
En Steve zal altijd Steve blijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Steve McClaren stapt op bij FC Twente.
http://www.fctwente.nl/bl(...)trekt-bij-fc-twente/
Mooie afscheidswoorden in stijl:
[..]
Steve is Steve!
Leo Driessenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef Stofje het volgende:
Slaat werkelijk nergens op, om de positie van Danny Vera ter discussie te stellen. Ik vind het juist geweldig dat ze voor live muziek kiezen, ipv simpele dance-deuntjes. Het geeft VI net wat meer cachet, dus ik vind het zelfs een essentieel onderdeel.
Nu worden de voetbaloverzichten nog ondersteund door Danny Vera, anders door Leo Driessen met bijdehand commentaar.
Zo is het Tjackaa! Welke nep supporter komt er mee dat Danny weg moet!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Danny is gewoon Danny. Nou kijken mensen nog voor show met Danny. Straks komt er zo'n Mr. Bigstar die feestmuziek draait.
Volgens mij is er geen reden om dat te denkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet goed bij je appel
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan een duet met Arno Vermeulen:
'HOEBA HOEBA HOEBA WOBWOBWOB
HOEBA HOEBA HOEBA WOBWOBWOB'
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef Symer het volgende:
WTF is hier aan de hand?
[ afbeelding ]
Heeft iemand dat fragmentje?
8tje toch wel hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:03 schreef satecl het volgende:
Wat was trouwens het cijfertje van de show van gisteren? Wegens zaalvoetbal heb ik het niet kunnen zien... Vanavond dus even bankie liggen.
Haha, schitterend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef Symer het volgende:
WTF is hier aan de hand?
[ afbeelding ]
Dat is het hele fragment.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef Symer het volgende:
WTF is hier aan de hand?
[ afbeelding ]
Wat een notoire domoor, wat zijn mening is over de plaatselijke rechtsbuiten vind ik helemaal niet rullevant. Wat een dorpsidioot.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Lemsterr het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-Van-der-Gijp.dhtml
Is deze al gepost?
Hij heeft enigszins gelijk, het contrast met 'Derksen & ....' is wel heel groot.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Lemsterr het volgende:
Is deze al gepost?
Hij deed mij denken aan Karbonkel door wie ik in mijn jeugd vele slapeloze nachten heb beleefd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Derksen zijn oog zag er naderhand zo uit. Eigenlijk waren close-ups de gehele uitzending best beangstigend.
Ja die is al gepostquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Lemsterr het volgende:
Is deze al gepost?
Geniaal was datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is het hele fragment.![]()
Ze deden Lens na.
Altijd die mensen die voor andere landen gaan juichen, heb je aandacht tekort ofzoquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Altijd die mensen die voor andere landen gaan juichen, heb je aandacht tekort ofzo
Het blijft landverraad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik juich voor een keeper, niet voor een land
Er was toen ook zo'n shot van een opa in het publiek die de ogen gesloten hadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef Jivis het volgende:
Bij Johan's boeiende relaas over het Heerenveen-bestuur heb ik de ogen wel even gesloten moet ik eerlijk bekennen.
Als Bossie er had gezeten was die waarschijnlijk pardoes in slaap gevallen.
stoer hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei CasillasVanwege die wereldredding.
Hans gaf de scheidsrechter een licht zetje toen hij in de laatste minuut van de wedstrijd tegen Wageningen tegen een gele kaart en dus schorsing aanliep. Toen kwam er een windvlaag onder en vloog de scheidsrechter door de lucht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef Kenju het volgende:
Danny Vera is een redelijke coverband. Maar niet meer dan dat. Mag best eens wat anders voor in de plaats.
Ik moet trouwens zeggen dat Vd Gijp wel wat vreemd reageerde op het incident in de gang van de Kuip. Verloedering van de maatschappij? Wat een onzin zeg. En die Hans Kraaij die het koppelt aan die grensrechter slaat natuurlijk ook nergens op, zoals Derksen zowaar terecht opmerkte.
Maar die Kraaij sowieso. Is hij niet de laatste profspeler (in Nederland) die een scheidsrechter tegen de grond aan sloeg? Waarom wordt daar nooit wat van gezegd in VI? Dat rare geschreeuw van hem langs de kant en overig pubergedrag heeft er misschien niet zoveel mee te maken (hoewel die koppeling ook vrij makkelijk te leggen is). Maar dat duwen van de scheidsrechter (en als we dat incident een vechtpartij mogen noemen mogen we Hans' actie ook slaan noemen) is natuurlijk een stuk concreter....
Kraay was sowieso dom aan het lullen. Heeft liever dat Bony de boel voor de gek houdt en zegt dat hij graag wil blijven bij Vitesse, dan dat hij eerlijk is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef Kenju het volgende:
Danny Vera is een redelijke coverband. Maar niet meer dan dat. Mag best eens wat anders voor in de plaats.
Ik moet trouwens zeggen dat Vd Gijp wel wat vreemd reageerde op het incident in de gang van de Kuip. Verloedering van de maatschappij? Wat een onzin zeg. En die Hans Kraaij die het koppelt aan die grensrechter slaat natuurlijk ook nergens op, zoals Derksen zowaar terecht opmerkte.
Maar die Kraaij sowieso. Is hij niet de laatste profspeler (in Nederland) die een scheidsrechter tegen de grond aan sloeg? Waarom wordt daar nooit wat van gezegd in VI? Dat rare geschreeuw van hem langs de kant en overig pubergedrag heeft er misschien niet zoveel mee te maken (hoewel die koppeling ook vrij makkelijk te leggen is). Maar dat duwen van de scheidsrechter (en als we dat incident een vechtpartij mogen noemen mogen we Hans' actie ook slaan noemen) is natuurlijk een stuk concreter....
quote:Ten tijde van NAC-FC Wageningen, het dieptepunt in zijn loopbaan, was Hans Kraay jr. 23 jaar. Hij had toen al negentien gele en twee rode kaarten achter zijn naam staan. De frêle technicus was een gemene sloper geworden. Eentje van het ergste soort. Zijn benen deden niet meer wat zijn hoofd hem ingaf. De gevolgen daarvan waren soms gruwelijk.
De competitie in het seizoen 1983/’84 was nog maar een paar maanden onderweg toen NAC op zaterdag 15 oktober de thuiswedstrijd tegen FC Wageningen speelde. Het was een typische herfstavond, in het stadion aan de Beatrixstraat. De supporters waaiden bijna van de tribune en door alle regen was het veld spekglad geworden.
Met een 4-1 voorsprong voor NAC waren de meeste fans al bezig het stadion te verlaten, op zoek naar de warme kroeg even verderop in het centrum van de stad, toen er in de slotfase van de wedstrijd plotseling commotie ontstond. Zoals wel vaker was Hans Kraay jr. het middelpunt daarvan. Hij had zojuist FC Wageningen-speler Eus van Vijfeijken gehaakt, tenminste in de ogen van scheidsrechter Wil de Vrieze. De gele kaart die de arbiter zocht in zijn borstzakje zou voor Kraay jr. alweer de derde betekenen in het nog prille seizoen.
Het vooruitzicht van een schorsing maakte dat het zwart voor zijn ogen werd. ‘Ik rende op De Vrieze af en verkocht hem een zwieperd. De wind kwam eronder en een halve seconde later zag ik hem door de lucht vliegen. Terwijl hij daar vloog, had De Vrieze nog tijd om de gele kaart voor een rode om te wisselen. Ik ging helemaal door het lint. Het was aan Geels en Dusbaba te danken dat ik die man niet verder te lijf ging.’
Wat was het, op die herfstachtige zaterdagavond, dat Kraay bezielde? Een vlaag van verstandsverbijstering? Woede? Frustratie? Genoegdoening? ‘Nee, dat allemaal niet. Ik was in die periode zo met mezelf bezig dat ik me niet eens realiseerde dat ik de scheidsrechter een zwiep had gegeven. Ik dacht alleen maar aan mijn schorsing en aan mijn reputatie. Ik was een talent, kon aardig koppen, had een behoorlijke pass en beschikte over een redelijke basistechniek. Maar daar was niets meer van over. Ik had bijna geen kracht meer in mijn linkerknie zitten en was alleen maar aan het compenseren. Daarnaast liet ik me ontzettend opnaaien door jongens als Geels en Dusbaba. Had ik zeventien slidings in een kwartier gemaakt, dan zei Geels knipogend naar Dusbaba: “Zeg Hans, kan er niet een schepje bovenop?” En dan ging ik weer, op naar sliding nummer achttien. Ik was helemaal de weg kwijt.
Dat zei Kraay helemaal niet, het was Derksen die het daar weer (totaal onnodig) heen zat te draaien. Iets wat Derksen trouwens nog al vaak doet als hij niets redelijks heeft in te brengen tegen hetgeen wat Kraay zegt. Dan verdraait hij het weer of pakt hij iets wat helemaal niet relevant is erbij en gaat het weer belachelijk lopen maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kraay was sowieso dom aan het lullen. Heeft liever dat Bony de boel voor de gek houdt en zegt dat hij graag wil blijven bij Vitesse, dan dat hij eerlijk is.
Onzin, de interviewer stelt een vraag en hij geeft antwoord. Meer niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat zei Kraay helemaal niet, het was Derksen die het daar weer (totaal onnodig) heen zat te draaien. Iets wat Derksen trouwens nog al vaak doet als hij niets redelijks heeft in te brengen tegen hetgeen wat Kraay zegt. Dan verdraait hij het weer of pakt hij iets wat helemaal niet relevant is erbij en gaat het weer belachelijk lopen maken.
Wat Kraay zegt is dat je echt niet in elk interview hoeft te gaan verkondigen hoe graag je wel niet weg wil, ook al is dat het geval kan je het best gewoon voor je houden. Ik ben het daar volledig mee eens, het is bepaald niet netjes naar de supporters om bij elke gelegenheid die je krijgt te melden dat je veel liever ergens anders bent.
Hoewel ik op bepaalde momenten Kraay echt een kinderachtige idioot vind (zie het tenenkrommende dolle-duikavond gedoe), vind ik het jammer dat zowel Derksen als Genee het niet toelaten als er wel zinnige dingen uit de mond van Kraay komen. Ze kunnen er dan niet tegen op en gaan het dan maar makkelijk belachelijk maken.
Ja, tot 2017.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef julian6 het volgende:
neem aan dattie wel bij het programma blijft toch?
LEZENquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef julian6 het volgende:
neem aan dattie wel bij het programma blijft toch?
quote:
Pauw & Witteman is leuk, maar wat nog leuker is is de wijken ingaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop Munsterman vanavond bij Pauw & Witteman.
Volgens mij een onemanshow.
Jan, Jans en de Kinderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat moet ik dan lezen bij de tandarts?
Joop gaat de studio in, wat een dingen maakt hij mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pauw & Witteman is leuk, maar wat nog leuker is is de wijken ingaan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan, Jans en de Kinderen.
Schijnt dat Jan Boskamp & Ron Jans meespelen.
was al bekentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af waarom Johan dit gisteren niet heeft gemeld in VI. Zou daar een specifieke reden voor zijn?
Johan blijft wel een kullum schrijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat moet ik dan lezen bij de tandarts?
En de exen van Leroy Fer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan, Jans en de Kinderen.
Schijnt dat Jan Boskamp & Ron Jans meespelen.
Is al maanden duidelijk. Het heeft vorige maand zelfs in het NRC gestaan in een groot artikel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af waarom Johan dit gisteren niet heeft gemeld in VI. Zou daar een specifieke reden voor zijn?
LEZEN zeggen mensen, maar ik vind het toch een beetje tegenstrijdigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[...]
Johan Derksen vertrekt in augustus als hoofdredacteur bij het tijdschrift Voetbal International (VI).
[...]
De uitgesproken hoofdredacteur blijft nog 4 jaar aan als columnist en hoofdredacteur van de boekenuitgeverij van VI.
[...]
De nieuwe hoofdredactie komt uit eigen gelederen. Van Veghel is de huidige chef redactie en wordt de journalistiek leider. Van Hulsen is al geruime tijd adjunct-hoofdredacteur en krijgt de verantwoordelijkheid over de financiën, eindredactie, fotoredactie en lay-out.
Derksen treedt af als hoofdredacteur van het weekblad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
LEZEN zeggen mensen, maar ik vind het toch een beetje tegenstrijdig
Ahhh, jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Derksen treedt af als hoofdredacteur van het weekblad.
Derksen blijft columnist bij het weekblad.
Derksen blijft hoofdredacteur van de boekenuitgeverij (de buitenspelers)
Derksen blijft aanschuiven bij het tv-programma.
Duidelijk?
Dit vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in mekaar zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de exen van Leroy Fer.
Jij geeft nu Johannes de schuld, terwijl je het zelf ook deed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in mekaar zit.
Oh en die heb je niet even geupload voor je mede-Fok!ers?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is al maanden duidelijk. Het heeft vorige maand zelfs in het NRC gestaan in een groot artikel.
Niemand geeft een neuk Rens, serieus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
Definitieve uitslag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik laat het toch alleen maar zien boeler.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk Rens, serieus.
We nemen het ter kennisgeving aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik laat het toch alleen maar zien boeler.
dat was in zijn magere periodequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Johan deze ook ongekreukt bij de kiosk hebben gekocht?
[ afbeelding ]
Een interviewtje met Escha zonder beeld, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef Oliver23 het volgende:
Escha
http://sigaarsnor.blogspo(...)et-escha-deel-2.html
Tnx, Ouwe Reusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bazeninterviewtje trouwens weer
link?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat de VI-Hooligans het rustig voortkabbelende P&W topic weer om zeep hebben geholpen.
Ik zou echt niet weten waarom dat dan zou zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat we worden gevrijwaard van stadionverboden.
En omdat Oliver als een ware aanvoeder Optyfen Optyfen schreeuwde wist ik dat trainer Veerboot trots op ons kon zijn, omdat het niet uit de hand is gelopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Toen johannes met het hele telefoonboek op z'n rug getatoeëerd ertussen kwam staan tijdens onze fittie met de P&W Hooligans wist ik dat we niets te vrezen hadden.
Veerboot go home!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Viel me wel op dat Veerbootje dus met eigen auto terugging en niet bij ons in de bus zat, zou er iets aan de hand zijn?
Ze acteert de hele dag door, zelfs als ze thee drink. Wil ze ook nog overal over meekwekken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Dat is niet rullevant, ik vind dit pas nieuws.
SHO / Halina Reijn ontvangt prijs voor haar acteerwerk
Doel je op vriendin van de VI-hooligans Madame Paon?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is zelfs verplaatst vanuit SHO naar TV omdat de tere zieltjes daar nog niet klaar waren voor dit nieuws. Ze blijven daar maar een beetje in hun eigen wereldje leven.
Ahhh klootzak dat heb ik jou achter de schermen gezegd en nu gooi je dat zomaar op de buis?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Doel je op vriendin van de VI-hooligans Madame Paon?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Viel me wel op dat Veerbootje dus met eigen auto terugging en niet bij ons in de bus zat, zou er iets aan de hand zijn?
Dank je Hans, dat had dit topic net even nodig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:54 schreef Iwanius het volgende:
Danny Vera kan bij mij even niet meer stuk aangezien ik hem daarvoor maar gewoon beeldvulling was voor het programma VI maar sinds de hoofdgitarist van Elvis Presley zijn band,James Burton, daar heeft opgetreden staat hij bij mij hoog in aanzien. Daarnaast houd ik erg van Rock'n roll muziek 50's style.
Daarnaast als hij weggaat,dan verdwijnt onderstaand persoon ook (zijn vriendin)
[ afbeelding ]
Nee nee, ik doe wat anders op dit forum. Ik ben gewoon een beetje uit mijn nek aan het lullen. Wat doe ik dan volgens jou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:26 schreef Ties02 het volgende:
Sjeik is ook helemaal geen journalist. Die wil graag scoren, nou johannes ik scoor graag maar niet over de rug van anderen.
Je bent presentator.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee nee, ik doe wat anders op dit forum. Ik ben gewoon een beetje uit mijn nek aan het lullen. Wat doe ik dan volgens jou?
Maar daarom zit hij er ook vier keer per week op, HAH HAH HAH!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had toch niks met dat enge TV-wereldje?
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar daarom zit hij er ook vier keer per week op, HAH HAH HAH!
Sorry dat ik weer zo hard moet lachen om mezelf.
Daarom ben jij dus niet geslaagd als cabaretier.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hij gaat de mensen, het volk, informeren over goede muziek, als tegengif tegen die schreeuwerige discjockeys die je als een kleuter toespreken, maar niet eens hun eigen plaatjes mogen draaien.quote:
whehe ik wil een linkquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
fijn die had ik nog nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hiero.
[ afbeelding ]
nee dan heb ik toch liever die link, maar bedanktquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar je kunt ook naar dit filmpje kijken, bijvoorbeeld op 7:47
Deze keer mag je lachen wat ik vind het best een leuke opmerking!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In plaats van Halina Reijn (of hoe ze ook heet) had Escha een prijs moeten krijgen voor haar achterwerk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:54 schreef Iwanius het volgende:
Danny Vera kan bij mij even niet meer stuk aangezien ik hem daarvoor maar gewoon beeldvulling was voor het programma VI maar sinds de hoofdgitarist van Elvis Presley zijn band,James Burton, daar heeft opgetreden staat hij bij mij hoog in aanzien. Daarnaast houd ik erg van Rock'n roll muziek 50's style.
Daarnaast als hij weggaat,dan verdwijnt onderstaand persoon ook (zijn vriendin)
[ afbeelding ]
Dus Wim Kieft is een drinker?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft die heeft al een krat op nu
Wát, hij zuipt!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Wim Kieft is een drinker?
Nee, wat, hij zuipt!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja maar nu insinueer je weer dat Kieft een alcoholist is.
Hee, een Noorse kabeltrui. Zou jij hem aandoen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sorry, dat was geen journalistiek wat ik bedreef.Zonder gekheid, ik paste het aan toen ik je post nog niet had gelezen.
En Hans na afloop.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef Gorzalka het volgende:
Hansie stal de show na afloop van Ajax - AZ!
Dat was een schipperstruiquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hee, een Noorse kabeltrui. Zou jij hem aandoen?
Ja in de tuin, bij het grasmaaien.
Ja mooi, dacht er gister nog aan, echt een kenner die JDquote:
Jij was toch ooit een keer verkozen tot de slechtst geklede man van FOK?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De regie assistente vond hem wel trend.. euh, leuk.
Oh ja, maar dat vond ik geen enkel probleem toen ik er achter kwam wie de best geklede man van FOK! was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij was toch ooit een keer verkozen tot de slechtst geklede man van FOK?
Wie was dat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat vond ik geen enkel probleem toen ik er achter kwam wie de best geklede man van FOK! was.
Laat jou dan maar zitten met zo'n ouderwetse stropdas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere lul uit SHO met zeven shawltjes om z'n nek.
Nee je moest deze quoten. Sjongejongejonge.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De regie assistente vond hem wel trend.. euh, leuk.
Nee, want wij zijn zeer slechte acteurs. Wat je aan tafel hoort komt recht uit het hart, zoals in de voetbalkantine of aan de stamtafel in het bruin café.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we dit nou ingestudeerd?
Af en toe flapt er wat uit, maar we zijn zo vaak op de buis dat je niet meer merkt dat er camera's op je gericht staan. En tja, dan zit je af en toe in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als je het niet wilt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn zeer slechte acteurs. Wat je aan tafel hoort komt recht uit het hart, zoals in de voetbalkantine of aan de stamtafel in het bruin café.
Kijkt jouw vrouw ook vanavond?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe flapt er wat uit, maar we zijn zo vaak op de buis dat je niet meer merkt dat er camera's op je gericht staan. En tja, dan zit je af en toe in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als je het niet wilt.
Als je aan tafel zit moet je ook vrijuit gaan en zeggen wat je vindt, anders is het minachting van de kijker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe flapt er wat uit, maar we zijn zo vaak op de buis dat je niet meer merkt dat er camera's op je gericht staan. En tja, dan zit je af en toe in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als je het niet wilt.
Wat een ordinair gedoe zeg!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Kijkt jouw vrouw ook vanavond?
Kijk, dan zie ik zo'n Joop Munsterman bij Pauw & Witteman zitten, die heeft twee uur in de auto gezeten en gewoon niks gezegd. Blijf dan gewoon thuis met je vrouw. Schenk een lekker wijntje in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je aan tafel zit moet je ook vrijuit gaan en zeggen wat je vindt, anders is het minachting van de kijker.
Of twee wijntjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, dan zie ik zo'n Joop Munsterman bij Pauw & Witteman zitten, die heeft twee uur in de auto gezeten en gewoon niks gezegd. Blijf dan gewoon thuis met je vrouw. Schenk een lekker wijntje in.
Ik zeg alleen dat Joop Munsterman wel een paar wijntjes lust.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Joop Munsterman is een drinker?
Dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
De recycle periode van bepaalde quotes wordt steeds korter
Het ene moment drinkt hij twee wijntjes, een week later, een week later zeg je dat hij een paar wijntjes lust. Je moet je verhaal eens op orde krijgen Sjeik, want ik heb jou de laatste weken in de gaten gehouden. Ik geef een voorbeeld. De ene week is Sef Vergoossen de campingvriend van Jan Reker die er niks van ken, de andere keer, nog geen week later is het zó'n gozer, een toptrainer, dat is een compleet andere mening!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Joop Munsterman wel een paar wijntjes lust.
Jan Reker lust ook wel een paar borreltjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ene moment drinkt hij twee wijntjes, een week later, een week later zeg je dat hij een paar wijntjes lust. Je moet je verhaal eens op orde krijgen Sjeik, want ik heb jou de laatste weken in de gaten gehouden. Ik geef een voorbeeld. De ene week is Sef Vergoossen de campingvriend van Jan Reker die er niks van ken, de andere keer, nog geen week later is het zó'n gozer, een toptrainer, dat is een compleet andere mening!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jan Reker lust ook wel een paar borreltjes.Dus Jan Reker is een drinker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie de berichten boven voor een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Jan Reker is een drinker?
Dat is 'm niet, dat is hem echt niet hoor René, dat is een stand-inquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere lul uit SHO met zeven shawltjes om z'n nek.
Als je op zo'n avond al die gekken langs ziet komen zijn wij nog de enige normale mensen in de voetballerij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat is 'm niet, dat is hem echt niet hoor René, dat is een stand-in
Het zou wel leuk zijn als wij nu gewoon verder gingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tis toch niet te geloven, wat hier allemaal gebeurt, stelletje opgenaaide zandhazen!
[ afbeelding ]
Sophie, sla de borrel en het diner maar over. Ga maar boven klaar liggen.
Ik kom nu naar huis voor de donderdag dolle duikavond
Hans, Hans, je moet je pilletjes innemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tis toch niet te geloven, wat hier allemaal gebeurt, stelletje opgenaaide zandhazen!
[ afbeelding ]
Sophie, sla de borrel en het diner maar over. Ga maar boven klaar liggen.
Ik kom nu naar huis voor de donderdag dolle duikavond
Paardenlul! Je hebt thuis tegen Lily natuurlijk gezegd "Ik ga die Hans weer lekker 10x onderbreken". Opgenaaide zandhaas dat je er bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hans, je kraamt louter onzin uit.
Zolang ik er zelf maar lol om hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man. Is de lol er nu nog steeds niet af na 2 jaar communiceren in VI quotes?
Nee joh. Is toch lekker man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man. Is de lol er nu nog steeds niet af na 2 jaar communiceren in VI quotes?
Hangt er bij jou een bord in de studio met 'verboden te lachen'?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Dat is waar, maar zijn jullie 't onderhand niet een beetje beu?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang ik er zelf maar lol om heb
Nou, soms denk ik ook wel zoiets, maar dan kijk ik weer in de spiegel en dan denk ik: "Jij bent helemaal the man! Jij moet gewoon drie keer zoveel VI quotes gebruiken!"quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn jullie 't onderhand niet een beetje beu?
Jij bent een man die het gemaakt heeft in het bedrijfsleven, maar in de voetbalwereld gelden andere wetten. Een bestuurder die uit het bedrijfsleven komt, maakt eerst alle mogelijke fouten voor hij doorheeft dat een voetbalbestuurder niets anders doet dan emotie-management.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hangt er bij jou een bord in de studio met 'verboden te lachen'?
Jij lacht zeker altijd om je eigen grappen? Nou, er is niemand die om jouw grappen moet glimlachen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Hans, waarom altijd die overacting?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zit je nou achterlijk te lachen? Wat zit jij nou te lachen?
[ afbeelding ]
Jaaaaa, jaaaaaa, wat zit jij nou te lachen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zit je nou achterlijk te lachen? Wat zit jij nou te lachen?
[ afbeelding ]
Wie is deze man dan met zijn gelhaar en phoney smile? Al die vooraf ingestudeerde versjes en elkaar veren in de reet zeggen, maar achter elkaar rug om gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet. Aan die poppenkast wens ik niet mee te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jij lacht zeker altijd om je eigen grappen? Nou, er is niemand die om jouw grappen moet glimlachen.
Ik word niet goed van die gozer. Waar heb je dat mannetje vandaan gehaald?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is deze man dan met zijn gelhaar en phoney smile? Al die vooraf ingestudeerde versjes en elkaar veren in de reet zeggen, maar achter elkaar rug om gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet. Aan die poppenkast wens ik niet mee te doen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word niet goed van die gozer. Waar heb je dat mannetje vandaan gehaald?
Duitsland-Italiëquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Euhh, de finale, wat gaat het worden? Spanje, Nederland? Nederland Spanje?
Ja maar Hansie, Hansie. Praat nou niet tegen hem, want hij luistert toch niet. Maak je verhaal maar af, ik luister.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paardenlul! Je hebt thuis tegen Lily natuurlijk gezegd "Ik ga die Hans weer lekker 10x onderbreken". Opgenaaide zandhaas dat je er bent.
Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, Hansie. Praat nou niet tegen hem, want hij luistert toch niet. Maak je verhaal maar af, ik luister.
[ afbeelding ]
Zo laat die maar stoppen! Doe uit dat licht, weg die club!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een groot probleem.
Er komt geen hond meer kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo laat die maar stoppen! Doe uit dat licht, weg die club!
Ah laat gaan joh ik vertel het al niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt geen hond meer kijken.
Dat vind niemand erg, Hans.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah laat gaan joh ik vertel het al niet meer.
Ik zit 3,5 jaar naast jou aan tafel. Dan laat ik voor me dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik bepaal of ik reageer. Ik vind het echt belachelijk hoe jij reageert. Dit is een programma om je mening te geven. Ik kan ook zeggen alles staat hier, ik hoef niks te zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind niemand erg, Hans.
Dan zou je feitelijker wat juister ingevoerd zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit 3,5 jaar naast jou aan tafel. Dan laat ik voor me dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik bepaal of ik reageer. Ik vind het echt belachelijk hoe jij reageert. Dit is een programma om je mening te geven. Ik kan ook zeggen alles staat hier, ik hoef niks te zeggen.
Eerst jaag je m'n vader de tent uit en nu wil je mij weg hebben?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou je feitelijker wat juister ingevoerd zijn.
Hans, we vinden je allemaal een hartstikke aardige jongen. Maar waarom altijd die overacting?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst jaag je m'n vader de tent uit en nu wil je mij weg hebben?
Mark van Bommelquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat dit geen storm loopt.
[ afbeelding ]
Zondag is trouwens Mark van Bommel te gast bij Derksen & ...
Zegt hij wel tegen Hans altijd dat hij niet kritisch durft te zijn als hij binnenkort een interview met de desbetreffende personen had. Maar de gasten tot nu toe zijn in het verleden ooit wel eens bekritiseerd (Advocaat en Koeman) maar de laatste paar weken voor dit programma ineens heel lovend. Opvallend?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat dit geen storm loopt.
[ afbeelding ]
Zondag is trouwens Mark van Bommel te gast bij Derksen & ...
Was daar reden toe dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zegt hij wel tegen Hans altijd dat hij niet kritisch durft te zijn als hij binnenkort een interview met de desbetreffende personen had. Maar de gasten tot nu toe zijn in het verleden ooit wel eens bekritiseerd (Advocaat en Koeman) maar de laatste paar weken voor dit programma ineens heel lovend. Opvallend?
De heer Derksen doet niet meer aan journalistiek, dit is puur effectbejag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zegt hij wel tegen Hans altijd dat hij niet kritisch durft te zijn als hij binnenkort een interview met de desbetreffende personen had. Maar de gasten tot nu toe zijn in het verleden ooit wel eens bekritiseerd (Advocaat en Koeman) maar de laatste paar weken voor dit programma ineens heel lovend. Opvallend?
Strootman blinkt nergens in uit. Ik heb nog nooit gezien wat daar nou zo goed aan is. Hele beperkte speler.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Strootman is wel met afstand de beste speler in de Eredivisie momenteel.
Hij moet er nog wel mee kunnen natafelen hèquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tegen Koeman begon hij over een trein.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen Dickie begon hij wel over geld.
Als jij ergens 3x meer kan verdienen ben jij de eerste die op de trein stapt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen Dickie begon hij wel over geld.
Ik heb jou ook helemaal niet gemist toen je overstapte naar Talpa.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij ergens 3x meer kan verdienen ben jij de eerste die op de trein stapt.
Dan zit je zo met zo'n Arabische journalist te praten die onder zijn hoofddoek bijzonder goed geföhnd is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij ergens 3x meer kan verdienen ben jij de eerste die op de trein stapt.
Dubai TV, lekker toch. Van die grote AH-tassen met geld. En dan door zo'n machientje trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Schitterend man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zit je zo met zo'n Arabische journalist te praten die onder zijn hoofddoek bijzonder goed geföhnd is.
Van wie ben jij een kloon ouwe pik? Of heb je jarenlang joetjoeb filmpjes uit je hoofd zitten leren voordat je hier terecht kwam?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik heb jou ook helemaal niet gemist toen je overstapte naar Talpa.
Bij elke nieuwe verdenk ik RensAjacied.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon ouwe pik? Of heb je jarenlang joetjoeb filmpjes uit je hoofd zitten leren voordat je hier terecht kwam?
Ik ben een kloon van Yipper, maar ik kon er niet tegen dat ik zo'n debiele naam had gekozen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon ouwe pik? Of heb je jarenlang joetjoeb filmpjes uit je hoofd zitten leren voordat je hier terecht kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |