abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123353876
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 en 2012 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

De Bargasten

De Overige Characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Het nieuws van Johan Derksen
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
De Versnelde Ronde
Muzikale bijdrage van Danny Vera

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Andere kanalen voor ultiem VI-plezier:
VoetbalOliver (YouTube)
OliverVoetbal (DailyMotion) ~ (DailyMotion-video's embedden in dit topic kan via deze link.)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Johan Boskamp

VI Woordenboek
Voor de mensen die ons jargon niet snappen: VI Woordenboek.

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
VBL / Johan Derksen #19 Baas der bazen
VBL / René van der Gijp #2 nu ook als analist
VBL / Wilfred Genee fantopic

Animated gifs
In de spoiler hieronder enkele topgifs (open .gif apart voor grotere versie). Zie voor veel meer: VI.gif verzameltopic #1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.

VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
AFCA!
pi_123353977
Poll: Danny Vera heeft geen toegevoegde waarde meer
Ja, ben het wel zat
Nee, het blijft een verrijking!
Escha mag blijven, Danny weg

Poll: Live muziek bij VI?
Ja, zoals nu 2 keer per week
Ja, 1 keer per week.
Helemaal geen live muziek.

Tussenstand volgt!

[ Bericht 17% gewijzigd door RensAjacied op 26-02-2013 00:46:00 ]
AFCA!
pi_123354009
Echt veel voegt hij niet toe.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_123354023
pi_123354084
Beetje lastig... maar ik moet als VI hooligan eerlijk toegeven dat ik het ook niet zo toegevoegde waarde vind. Live muziek is best leuk en Danny zijn band voegde altijd wel degelijk iets toe. Maar begin het een beetje zat te worden :@.

Eindeloze cover gedoe :'). Blijft Danny nog wel een held puur omdat hij bij VI zit en destijds achter SigaarSnor stond in de strijd tegen RTL!

Escha O+
AFCA!
pi_123354103
Escha :9~ :9
Oh.
pi_123354126
Kom morgen terug met de tussenstand. Maar iemand die zijn mening hier wilt geven? Nu is het rullevant.
AFCA!
pi_123354173
Ik heb maar op verrijking gestemd, anders komt er zo'n halve gare DJ die een plaatje erin gooit, dan nog liever Danny.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:37:52 #9
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123354183
Hij kan niet echt van "sound" veranderen waardoor het nogal een eentonige artiest is.

Wel knap hoe hij Escha heeft weten te krijgen.

(Wie was er eigelijk eerst? Escha of Vera?)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:39:17 #10
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123354221
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb maar op verrijking gestemd, anders komt er zo'n halve gare DJ die een plaatje erin gooit, dan nog liever Danny.
Oplossing:
+
pi_123354224
Nog een poll toegevoegd!
AFCA!
pi_123354225
Is toch een prima artiest joh. Laat lekker gaan, of moet anders Dries Roelvink of LA The Voices optreden?
Oh.
pi_123354248
Ik vind zijn muziekkeuze bij de filmpjes vaak wel tof.
Al vind ik wel dat de hele setting een update kan gebruiken we zitten nu al sinds 2008 tegen dit zooitje aan te kijken en die kop van die Derksen begint ook te slijten.
pi_123354284
Misschien dat ze weer een uitzending kunnen doen in het Kasteel, bij het Sparta-diner. Kan Jules Deelder de tafelgasten nog wat van input voorzien.
Oh.
pi_123354296
Danny, een ster in Turkije heeft zijn medewerking aan VI verleend toen het programma op zijn gat lag. Ik durf te stellen dat zonder deze Mr Bigstar VI nooit had kunnen groeien tot het programma wat het nu is.

Danny Vera = God, en is de enige die enigszins bij Strootman in de buurt komt qua grootheid.
pi_123354322
Danny moet blijven!
Groot fan van User Wotte
pi_123354326
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
pi_123354334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.
AFCA!
pi_123354373
Danny is gewoon Danny. Nou kijken mensen nog voor show met Danny. Straks komt er zo'n Mr. Bigstar die feestmuziek draait. :r
Groot fan van User Wotte
pi_123354377
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik weet iig dat ze er amper iets aan overhielden, weet niet hoe dat nu is.
pi_123354388
Danny=Danny. Dat moet je koesteren.
Oh.
pi_123354392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covered die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.
pi_123354398
Leave Danny Vera alone. ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_123354417
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covers die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.

[..]

Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.
Een echte artiest geeft z'n eigen draai aan die cover. Hij heeft 't gewoon net niet qua stem. Zal voor de rest een prima muzikant zijn, dus dat is toch geen schande?
pi_123354444
Nogmaals Danny Vera blijft als persoon baas omdat hij het publiekelijk voor SigaarSnor opnam op de radio! Danny tegen RTL XL!

Danny _O_

Alleen ik begin zijn muziek-style een beetje moe te worden, ben niet de enige volgens mij.
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')