SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Oplossing:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb maar op verrijking gestemd, anders komt er zo'n halve gare DJ die een plaatje erin gooit, dan nog liever Danny.
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
Ik weet iig dat ze er amper iets aan overhielden, weet niet hoe dat nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.
He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covered die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.
Een echte artiest geeft z'n eigen draai aan die cover. Hij heeft 't gewoon net niet qua stem. Zal voor de rest een prima muzikant zijn, dus dat is toch geen schande?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covers die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.
[..]
Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |