SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Oplossing:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb maar op verrijking gestemd, anders komt er zo'n halve gare DJ die een plaatje erin gooit, dan nog liever Danny.
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
Ik weet iig dat ze er amper iets aan overhielden, weet niet hoe dat nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.
He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covered die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Danny mag van mij blijven, maar ik zei al vanaf 't begin dat hij het niet heeft om door te breken als act. Heeft gewoon de stem niet.
Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof ook niet hij heel veel boekingen heeft.
Een echte artiest geeft z'n eigen draai aan die cover. Hij heeft 't gewoon net niet qua stem. Zal voor de rest een prima muzikant zijn, dus dat is toch geen schande?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. In 2003 voerde hij de tipparade in Turkije al aan. Hoewel zijn stemgeluid je moet liggen, moet je niet vergeten dat hij veelal nummers covers die daar totaal niet bij passen waardoor het geforceerd over kan komen.
[..]
Tuurlijk wel. Al is het maar omdat hij 'Die band van tv' is.
Tja... hij tracht actuele nummers in de show aan te meten, en dan worden 2 'optredens' per week wel wat veel wellicht. Maar het heeft inderdaad een reden dat hij prima op zijn plek is bij VI en niet het Ahoy vol speeltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een echte artiest geeft z'n eigen draai aan die cover. Hij heeft 't gewoon net niet qua stem. Zal voor de rest een prima muzikant zijn, dus dat is toch geen schande?
Hier kennelijk wel. Dus je kunt deze stelling enkel nog onderbouwen met het openbaar maken van de stemresultaten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Nogmaals Danny Vera blijft als persoon baas omdat hij het publiekelijk voor SigaarSnor opnam op de radio! Danny tegen RTL XL!
Danny![]()
Alleen ik begin zijn muziek-style een beetje moe te worden, ben niet de enige volgens mij.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b69-c6311596bdc8.mp4
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer geeft me dan weer wel heerlijk mooie herinneringen:
We mogen dus geen lichte kritiek leveren? Of in mijn geval alleen kleine vraagtekens zetten bij een band? Wat jij doet is geen journalistiek. Dit is effectbejag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef Grifte het volgende:
Wat is dit voor een polletje dan? Waardeloze gozer joh, niet goed bij zijn eikel.
#exitRensAjacied
Ach laat gaan joh. Is toch wel een beetje verwerkt dat WKquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil iemand deze persoon naar de uitgang begeleiden?
En doet net alsof je net een grote bah hebt gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik mag Casillas niet vanwege zijn vriendin, die stelt allemaal irrelevante vragen, in haar hoofd is het altijd Sesamstraat.
Je zit hier toch om je mening te geven? En mensen met een mening zijn er niet zoveel. Presentatoren zijn er genoeg. Dus die Grifte kunnen we zo inruilen voor Humberto Tan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We mogen dus geen lichte kritiek leveren? Of in mijn geval alleen kleine vraagtekens zetten bij een band? Wat jij doet is geen journalistiek. Dit is effectbejag.
Ik denk het niet. Ik heb er namelijk mijn beste onderzoeksjournalisten opgezet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach laat gaan joh. Is toch wel een beetje verwerkt dat WK
Oohjee. Gaat Tom Knipping nu allemaal uitzoeken hoe het in het wondere voetbalwereldje te werk gaat. Zoals ballen die via tenen naastgaan enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb er namelijk mijn beste onderzoeksjournalisten opgezet.
Mag hij misschien een keer aanschuiven aan de tafel. Wat zal die man leuke anekdotes kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja en dan mailt Knipping zijn resultaten naar de FIFA en krijgen we alsnog de titel van 2010 toegekend.
Lichte kritiek? Je stelt voor om Danny te royerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We mogen dus geen lichte kritiek leveren? Of in mijn geval alleen kleine vraagtekens zetten bij een band? Wat jij doet is geen journalistiek. Dit is effectbejag.
Nee hoor lees mijn reacties maar en reageer daar inhoudelijk op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lichte kritiek? Je stelt voor om Danny te royeren
Kamp Danny.
Het is allemaal de schuld van Blatter!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja en dan mailt Knipping zijn resultaten naar de FIFA en krijgen we alsnog de titel van 2010 toegekend.
Demen Bulbulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Danny moet blijven. Haten is verlaten!
Jimmy LaFavequote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat het nu eens tijd wordt voor JW Roy als vaste muzikant van VI.
En dan een duet met Arno Vermeulen:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Christiaans, als het dan toch internationaal gaat.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
Danny mag blijven maar het zou fijn zijn als de beste baas eens ZUIVER zou zingen krijg er spontaan ooraids van
Bedankt voor je ongezouten mening.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
Danny mag blijven maar het zou fijn zijn als de beste baas eens ZUIVER zou zingen krijg er spontaan ooraids van
Volgens mij ben jij niet goed bij je appelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bedankt voor je ongezouten mening.
Steve is Steve!quote:We agree the Club is bigger than any one individual and Twente is too big in my heart to stand in the way of its progress!
VI is altijd gratisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Godverdomme amper 12 uur later en je moet al betalen op RTL XL. Stelletje zelfingenomen zakkenvullers.
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Steve McClaren stapt op bij FC Twente.
http://www.fctwente.nl/bl(...)trekt-bij-fc-twente/
Mooie afscheidswoorden in stijl:
[..]
Steve is Steve!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |