Oohjee. Gaat Tom Knipping nu allemaal uitzoeken hoe het in het wondere voetbalwereldje te werk gaat. Zoals ballen die via tenen naastgaan enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb er namelijk mijn beste onderzoeksjournalisten opgezet.
Mag hij misschien een keer aanschuiven aan de tafel. Wat zal die man leuke anekdotes kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja en dan mailt Knipping zijn resultaten naar de FIFA en krijgen we alsnog de titel van 2010 toegekend.
Lichte kritiek? Je stelt voor om Danny te royerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We mogen dus geen lichte kritiek leveren? Of in mijn geval alleen kleine vraagtekens zetten bij een band? Wat jij doet is geen journalistiek. Dit is effectbejag.
Nee hoor lees mijn reacties maar en reageer daar inhoudelijk op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lichte kritiek? Je stelt voor om Danny te royeren
Kamp Danny.
Het is allemaal de schuld van Blatter!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja en dan mailt Knipping zijn resultaten naar de FIFA en krijgen we alsnog de titel van 2010 toegekend.
Demen Bulbulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Danny moet blijven. Haten is verlaten!
Jimmy LaFavequote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat het nu eens tijd wordt voor JW Roy als vaste muzikant van VI.
En dan een duet met Arno Vermeulen:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Christiaans, als het dan toch internationaal gaat.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
Danny mag blijven maar het zou fijn zijn als de beste baas eens ZUIVER zou zingen krijg er spontaan ooraids van
Bedankt voor je ongezouten mening.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
Danny mag blijven maar het zou fijn zijn als de beste baas eens ZUIVER zou zingen krijg er spontaan ooraids van
Volgens mij ben jij niet goed bij je appelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bedankt voor je ongezouten mening.
Steve is Steve!quote:We agree the Club is bigger than any one individual and Twente is too big in my heart to stand in the way of its progress!
VI is altijd gratisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Godverdomme amper 12 uur later en je moet al betalen op RTL XL. Stelletje zelfingenomen zakkenvullers.
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Steve McClaren stapt op bij FC Twente.
http://www.fctwente.nl/bl(...)trekt-bij-fc-twente/
Mooie afscheidswoorden in stijl:
[..]
Steve is Steve!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |