Hans, Hans, je moet je pilletjes innemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tis toch niet te geloven, wat hier allemaal gebeurt, stelletje opgenaaide zandhazen!
[ afbeelding ]
Sophie, sla de borrel en het diner maar over. Ga maar boven klaar liggen.
Ik kom nu naar huis voor de donderdag dolle duikavond
Paardenlul! Je hebt thuis tegen Lily natuurlijk gezegd "Ik ga die Hans weer lekker 10x onderbreken". Opgenaaide zandhaas dat je er bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hans, je kraamt louter onzin uit.
Zolang ik er zelf maar lol om hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man. Is de lol er nu nog steeds niet af na 2 jaar communiceren in VI quotes?
Nee joh. Is toch lekker man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man. Is de lol er nu nog steeds niet af na 2 jaar communiceren in VI quotes?
Hangt er bij jou een bord in de studio met 'verboden te lachen'?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Dat is waar, maar zijn jullie 't onderhand niet een beetje beu?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang ik er zelf maar lol om heb
Nou, soms denk ik ook wel zoiets, maar dan kijk ik weer in de spiegel en dan denk ik: "Jij bent helemaal the man! Jij moet gewoon drie keer zoveel VI quotes gebruiken!"quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn jullie 't onderhand niet een beetje beu?
Jij bent een man die het gemaakt heeft in het bedrijfsleven, maar in de voetbalwereld gelden andere wetten. Een bestuurder die uit het bedrijfsleven komt, maakt eerst alle mogelijke fouten voor hij doorheeft dat een voetbalbestuurder niets anders doet dan emotie-management.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hangt er bij jou een bord in de studio met 'verboden te lachen'?
Jij lacht zeker altijd om je eigen grappen? Nou, er is niemand die om jouw grappen moet glimlachen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Hans, waarom altijd die overacting?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zit je nou achterlijk te lachen? Wat zit jij nou te lachen?
[ afbeelding ]
Jaaaaa, jaaaaaa, wat zit jij nou te lachen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zit je nou achterlijk te lachen? Wat zit jij nou te lachen?
[ afbeelding ]
Wie is deze man dan met zijn gelhaar en phoney smile? Al die vooraf ingestudeerde versjes en elkaar veren in de reet zeggen, maar achter elkaar rug om gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet. Aan die poppenkast wens ik niet mee te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jij lacht zeker altijd om je eigen grappen? Nou, er is niemand die om jouw grappen moet glimlachen.
Ik word niet goed van die gozer. Waar heb je dat mannetje vandaan gehaald?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is deze man dan met zijn gelhaar en phoney smile? Al die vooraf ingestudeerde versjes en elkaar veren in de reet zeggen, maar achter elkaar rug om gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet. Aan die poppenkast wens ik niet mee te doen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word niet goed van die gozer. Waar heb je dat mannetje vandaan gehaald?
Duitsland-Italiëquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Euhh, de finale, wat gaat het worden? Spanje, Nederland? Nederland Spanje?
Ja maar Hansie, Hansie. Praat nou niet tegen hem, want hij luistert toch niet. Maak je verhaal maar af, ik luister.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paardenlul! Je hebt thuis tegen Lily natuurlijk gezegd "Ik ga die Hans weer lekker 10x onderbreken". Opgenaaide zandhaas dat je er bent.
Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, Hansie. Praat nou niet tegen hem, want hij luistert toch niet. Maak je verhaal maar af, ik luister.
[ afbeelding ]
Zo laat die maar stoppen! Doe uit dat licht, weg die club!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een groot probleem.
Er komt geen hond meer kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo laat die maar stoppen! Doe uit dat licht, weg die club!
Ah laat gaan joh ik vertel het al niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt geen hond meer kijken.
Dat vind niemand erg, Hans.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah laat gaan joh ik vertel het al niet meer.
Ik zit 3,5 jaar naast jou aan tafel. Dan laat ik voor me dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik bepaal of ik reageer. Ik vind het echt belachelijk hoe jij reageert. Dit is een programma om je mening te geven. Ik kan ook zeggen alles staat hier, ik hoef niks te zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind niemand erg, Hans.
Dan zou je feitelijker wat juister ingevoerd zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit 3,5 jaar naast jou aan tafel. Dan laat ik voor me dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik bepaal of ik reageer. Ik vind het echt belachelijk hoe jij reageert. Dit is een programma om je mening te geven. Ik kan ook zeggen alles staat hier, ik hoef niks te zeggen.
Eerst jaag je m'n vader de tent uit en nu wil je mij weg hebben?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou je feitelijker wat juister ingevoerd zijn.
Hans, we vinden je allemaal een hartstikke aardige jongen. Maar waarom altijd die overacting?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst jaag je m'n vader de tent uit en nu wil je mij weg hebben?
Mark van Bommelquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat dit geen storm loopt.
[ afbeelding ]
Zondag is trouwens Mark van Bommel te gast bij Derksen & ...
Zegt hij wel tegen Hans altijd dat hij niet kritisch durft te zijn als hij binnenkort een interview met de desbetreffende personen had. Maar de gasten tot nu toe zijn in het verleden ooit wel eens bekritiseerd (Advocaat en Koeman) maar de laatste paar weken voor dit programma ineens heel lovend. Opvallend?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat dit geen storm loopt.
[ afbeelding ]
Zondag is trouwens Mark van Bommel te gast bij Derksen & ...
Was daar reden toe dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zegt hij wel tegen Hans altijd dat hij niet kritisch durft te zijn als hij binnenkort een interview met de desbetreffende personen had. Maar de gasten tot nu toe zijn in het verleden ooit wel eens bekritiseerd (Advocaat en Koeman) maar de laatste paar weken voor dit programma ineens heel lovend. Opvallend?
De heer Derksen doet niet meer aan journalistiek, dit is puur effectbejag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zegt hij wel tegen Hans altijd dat hij niet kritisch durft te zijn als hij binnenkort een interview met de desbetreffende personen had. Maar de gasten tot nu toe zijn in het verleden ooit wel eens bekritiseerd (Advocaat en Koeman) maar de laatste paar weken voor dit programma ineens heel lovend. Opvallend?
Strootman blinkt nergens in uit. Ik heb nog nooit gezien wat daar nou zo goed aan is. Hele beperkte speler.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Strootman is wel met afstand de beste speler in de Eredivisie momenteel.
Hij moet er nog wel mee kunnen natafelen hèquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tegen Koeman begon hij over een trein.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen Dickie begon hij wel over geld.
Als jij ergens 3x meer kan verdienen ben jij de eerste die op de trein stapt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen Dickie begon hij wel over geld.
Ik heb jou ook helemaal niet gemist toen je overstapte naar Talpa.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij ergens 3x meer kan verdienen ben jij de eerste die op de trein stapt.
Dan zit je zo met zo'n Arabische journalist te praten die onder zijn hoofddoek bijzonder goed geföhnd is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij ergens 3x meer kan verdienen ben jij de eerste die op de trein stapt.
Dubai TV, lekker toch. Van die grote AH-tassen met geld. En dan door zo'n machientje trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Schitterend man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zit je zo met zo'n Arabische journalist te praten die onder zijn hoofddoek bijzonder goed geföhnd is.
Van wie ben jij een kloon ouwe pik? Of heb je jarenlang joetjoeb filmpjes uit je hoofd zitten leren voordat je hier terecht kwam?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik heb jou ook helemaal niet gemist toen je overstapte naar Talpa.
Bij elke nieuwe verdenk ik RensAjacied.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon ouwe pik? Of heb je jarenlang joetjoeb filmpjes uit je hoofd zitten leren voordat je hier terecht kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |