abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123359264
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

VI is altijd gratis
Fuck nee, kost 0,99 euro ga maar kijken.
pi_123359302
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Fuck nee, kost 0,99 euro ga maar kijken.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/9e8af6ae-9909-3908-9b69-c6311596bdc8
Begint bij mij gewoon af te spelen..
pi_123359473
Met alle respect voor deze stellingnemer, maar hij verdient wat mij betreft een tijdelijk zwijgverbod.
pi_123361501
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Steve McClaren stapt op bij FC Twente.

http://www.fctwente.nl/bl(...)trekt-bij-fc-twente/

Mooie afscheidswoorden in stijl:

[..]

Steve is Steve!
En Steve zal altijd Steve blijven _O_
Oh.
pi_123361594
Slaat werkelijk nergens op, om de positie van Danny Vera ter discussie te stellen. Ik vind het juist geweldig dat ze voor live muziek kiezen, ipv simpele dance-deuntjes. Het geeft VI net wat meer cachet, dus ik vind het zelfs een essentieel onderdeel.

Nu worden de voetbaloverzichten nog ondersteund door Danny Vera, anders door Leo Driessen met bijdehand commentaar.
pi_123361637
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef Stofje het volgende:
Slaat werkelijk nergens op, om de positie van Danny Vera ter discussie te stellen. Ik vind het juist geweldig dat ze voor live muziek kiezen, ipv simpele dance-deuntjes. Het geeft VI net wat meer cachet, dus ik vind het zelfs een essentieel onderdeel.

Nu worden de voetbaloverzichten nog ondersteund door Danny Vera, anders door Leo Driessen met bijdehand commentaar.
Leo Driessen :')
Oh.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:01:24 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_123361742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Danny is gewoon Danny. Nou kijken mensen nog voor show met Danny. Straks komt er zo'n Mr. Bigstar die feestmuziek draait. :r
Zo is het Tjackaa! Welke nep supporter komt er mee dat Danny weg moet!!!!

DANNY MOET BLIJVEN!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:02:31 #83
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123361766
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 07:47 schreef MolFan het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet goed bij je appel
Volgens mij is er geen reden om dat te denken
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:03:33 #84
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_123361791
Wat was trouwens het cijfertje van de show van gisteren? Wegens zaalvoetbal heb ik het niet kunnen zien... Vanavond dus even bankie liggen.
pi_123361882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En dan een duet met Arno Vermeulen:

'HOEBA HOEBA HOEBA WOBWOBWOB
HOEBA HOEBA HOEBA WOBWOBWOB'

_O_

En af en toe de Duitse schlager er doorheen om het Twente publiek ook enigszins aan te spreken rond deze crisis.
pi_123362319
WTF is hier aan de hand? :D

Heeft iemand dat fragmentje?
pi_123362420
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef Symer het volgende:

[ afbeelding ]

Derksen zijn oog zag er naderhand zo uit. Eigenlijk waren close-ups de gehele uitzending best beangstigend.
pi_123362515

De geilste vrouw van Nederland moet blijven.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123362672
pi_123362860
Ik word helemaal gek van die gozer :{.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123362903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:03 schreef satecl het volgende:
Wat was trouwens het cijfertje van de show van gisteren? Wegens zaalvoetbal heb ik het niet kunnen zien... Vanavond dus even bankie liggen.
8tje toch wel hoor.
Groot fan van User Wotte
pi_123363066
quote:

[ afbeelding ]

Haha, schitterend.
pi_123363074
quote:

[ afbeelding ]

Dat is het hele fragment. :')

Ze deden Lens na.
pi_123363153
quote:
Wat een notoire domoor, wat zijn mening is over de plaatselijke rechtsbuiten vind ik helemaal niet rullevant. Wat een dorpsidioot.
Oh.
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 12:53:17 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_123363238
quote:
Hij heeft enigszins gelijk, het contrast met 'Derksen & ....' is wel heel groot.
pi_123363362
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Derksen zijn oog zag er naderhand zo uit. Eigenlijk waren close-ups de gehele uitzending best beangstigend.
Hij deed mij denken aan Karbonkel door wie ik in mijn jeugd vele slapeloze nachten heb beleefd.

quote:
Ja die is al gepost :)
pi_123363373
Hij heeft zelfs groot gelijk. Als voetbalprogramma is het niet al te serieus te nemen. Het is redelijke afzeiktelevisie en op 'het geval' Pellè na, geven ze hun ongelijk zelden toe.

Ik vond het wel grappig toen ze Nebosja Gudelj uitlachten na de smadelijke 1-6 nederlaag (NAC-PSV dus). Overdreven lacherig over het 'schokeffect', dat deze niet bestond en dat ook Gudelj faalde. Nu is NAC de best presterende ploeg van 2013, wint NAC z'n wedstrijden en speelt het heel aardig voetbal en dan hoor je er niks meer van. Lieve mannen, onder John Karelse had NAC niet bovenaan gestaan in 2013, deze trainerswisseling heeft dus wel degelijk een flink effect, mag gezegd worden :*. (jaja, zei een verongelijkte supporter, ik geef het toe)
pi_123363420
NAC is de beste! Jeffrey van As, die kan je om een boodschap sturen.
pi_123363523
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat is het hele fragment. :')

Ze deden Lens na.
Geniaal was dat _O-

Veel ophef over een opstootje waarvan er op het veld bij wijze van spreken 3 per wedstrijd zijn.

Overigens, welke aandachtsgeile querulant haalt het in zijn hoofd op Danny Vera te willen royeren?? Danny heeft een prima stem en hoort bij VI. Ik denk dat hij node gemist zal worden als hij weggaat. Evenals Escha. Dat hij niet doorbreekt verbaast mij wel enigszins, aan de andere kant heeft het grote publiek toch geen smaak.
pi_123363542
Derksen & ... is ook geen discussieprogramma waar Johan als een soort Kockelmeijer de gast aan de tand voelt, het zijn ontspannen terugblikken op carrières met wat muziek en oude beelden.
pi_123363543
Dat dan weer niet, dat is echt een pannenkoek eersteklas. Over NAC gesproken, VI had het onlangs over het persbeleid bij NAC. Fanzine De Rat maakte er dit van:
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:13:05 #104
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_123363895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Casillas _O_
Altijd die mensen die voor andere landen gaan juichen, heb je aandacht tekort ofzo :')
Paardelul !!!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:14:13 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123363939
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Altijd die mensen die voor andere landen gaan juichen, heb je aandacht tekort ofzo :')
:') Ik juich voor een keeper, niet voor een land :P
Oh.
pi_123364030
Bij Johan's boeiende relaas over het Heerenveen-bestuur heb ik de ogen wel even gesloten moet ik eerlijk bekennen.

Als Bossie er had gezeten was die waarschijnlijk pardoes in slaap gevallen.
Amen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:20:47 #107
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_123364180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:') Ik juich voor een keeper, niet voor een land :P
Het blijft landverraad.
Paardelul !!!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:22:20 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123364217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Het blijft landverraad.
De Nederlandse filosofie verraden ook :P Dat geschop daar :')
Oh.
pi_123364442
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef Jivis het volgende:
Bij Johan's boeiende relaas over het Heerenveen-bestuur heb ik de ogen wel even gesloten moet ik eerlijk bekennen.

Als Bossie er had gezeten was die waarschijnlijk pardoes in slaap gevallen.
Er was toen ook zo'n shot van een opa in het publiek die de ogen gesloten had _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:57:41 #110
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_123365502
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zei Casillas _O_ Vanwege die wereldredding.
stoer hoor.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:58:09 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123365518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

stoer hoor.
;(
Oh.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:58:46 #112
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_123365550
Vera moet blijvuuh!!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:50:11 #113
300718 Kenju
Say It!!??
pi_123367392
Danny Vera is een redelijke coverband. Maar niet meer dan dat. Mag best eens wat anders voor in de plaats.

Ik moet trouwens zeggen dat Vd Gijp wel wat vreemd reageerde op het incident in de gang van de Kuip. Verloedering van de maatschappij? Wat een onzin zeg. En die Hans Kraaij die het koppelt aan die grensrechter slaat natuurlijk ook nergens op, zoals Derksen zowaar terecht opmerkte.

Maar die Kraaij sowieso. Is hij niet de laatste profspeler (in Nederland) die een scheidsrechter tegen de grond aan sloeg? Waarom wordt daar nooit wat van gezegd in VI? Dat rare geschreeuw van hem langs de kant en overig pubergedrag heeft er misschien niet zoveel mee te maken (hoewel die koppeling ook vrij makkelijk te leggen is). Maar dat duwen van de scheidsrechter (en als we dat incident een vechtpartij mogen noemen mogen we Hans' actie ook slaan noemen) is natuurlijk een stuk concreter....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_123367667
Nu aflevering aan het kijken. Ik had bijna dezelfde vraag als Freek de Lier ingestuurd. Weer niet uitgekozen :(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_123367892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef Kenju het volgende:
Danny Vera is een redelijke coverband. Maar niet meer dan dat. Mag best eens wat anders voor in de plaats.

Ik moet trouwens zeggen dat Vd Gijp wel wat vreemd reageerde op het incident in de gang van de Kuip. Verloedering van de maatschappij? Wat een onzin zeg. En die Hans Kraaij die het koppelt aan die grensrechter slaat natuurlijk ook nergens op, zoals Derksen zowaar terecht opmerkte.

Maar die Kraaij sowieso. Is hij niet de laatste profspeler (in Nederland) die een scheidsrechter tegen de grond aan sloeg? Waarom wordt daar nooit wat van gezegd in VI? Dat rare geschreeuw van hem langs de kant en overig pubergedrag heeft er misschien niet zoveel mee te maken (hoewel die koppeling ook vrij makkelijk te leggen is). Maar dat duwen van de scheidsrechter (en als we dat incident een vechtpartij mogen noemen mogen we Hans' actie ook slaan noemen) is natuurlijk een stuk concreter....
Hans gaf de scheidsrechter een licht zetje toen hij in de laatste minuut van de wedstrijd tegen Wageningen tegen een gele kaart en dus schorsing aanliep. Toen kwam er een windvlaag onder en vloog de scheidsrechter door de lucht.

Volgens Hans dan in het boek 'Achter de kleedkamerdeur'.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:07:57 #116
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123367920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef Kenju het volgende:

Kraay was sowieso dom aan het lullen. Heeft liever dat Bony de boel voor de gek houdt en zegt dat hij graag wil blijven bij Vitesse, dan dat hij eerlijk is.

Bony is de beste broodvoetballer van Nederland, dat weet iedereen en zeker ook heel Arnhem. Wil graag weg, maar zet zich wel 100% in voor Vitesse en zal dit ook blijven doen. Blijft hij: geweldig! Gaat hij weg, dan wisten we dat het er in zat en weten we dat we dit seizoen 6e of 7e zullen worden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_123367941
Later als ik groot en rijk ben wil ik een Audi kjoe eet.
pi_123367977
quote:
Ten tijde van NAC-FC Wageningen, het dieptepunt in zijn loopbaan, was Hans Kraay jr. 23 jaar. Hij had toen al negentien gele en twee rode kaarten achter zijn naam staan. De frêle technicus was een gemene sloper geworden. Eentje van het ergste soort. Zijn benen deden niet meer wat zijn hoofd hem ingaf. De gevolgen daarvan waren soms gruwelijk.
De competitie in het seizoen 1983/’84 was nog maar een paar maanden onderweg toen NAC op zaterdag 15 oktober de thuiswedstrijd tegen FC Wageningen speelde. Het was een typische herfstavond, in het stadion aan de Beatrixstraat. De supporters waaiden bijna van de tribune en door alle regen was het veld spekglad geworden.
Met een 4-1 voorsprong voor NAC waren de meeste fans al bezig het stadion te verlaten, op zoek naar de warme kroeg even verderop in het centrum van de stad, toen er in de slotfase van de wedstrijd plotseling commotie ontstond. Zoals wel vaker was Hans Kraay jr. het middelpunt daarvan. Hij had zojuist FC Wageningen-speler Eus van Vijfeijken gehaakt, tenminste in de ogen van scheidsrechter Wil de Vrieze. De gele kaart die de arbiter zocht in zijn borstzakje zou voor Kraay jr. alweer de derde betekenen in het nog prille seizoen.
Het vooruitzicht van een schorsing maakte dat het zwart voor zijn ogen werd. ‘Ik rende op De Vrieze af en verkocht hem een zwieperd. De wind kwam eronder en een halve seconde later zag ik hem door de lucht vliegen. Terwijl hij daar vloog, had De Vrieze nog tijd om de gele kaart voor een rode om te wisselen. Ik ging helemaal door het lint. Het was aan Geels en Dusbaba te danken dat ik die man niet verder te lijf ging.’
Wat was het, op die herfstachtige zaterdagavond, dat Kraay bezielde? Een vlaag van verstandsverbijstering? Woede? Frustratie? Genoegdoening? ‘Nee, dat allemaal niet. Ik was in die periode zo met mezelf bezig dat ik me niet eens realiseerde dat ik de scheidsrechter een zwiep had gegeven. Ik dacht alleen maar aan mijn schorsing en aan mijn reputatie. Ik was een talent, kon aardig koppen, had een behoorlijke pass en beschikte over een redelijke basistechniek. Maar daar was niets meer van over. Ik had bijna geen kracht meer in mijn linkerknie zitten en was alleen maar aan het compenseren. Daarnaast liet ik me ontzettend opnaaien door jongens als Geels en Dusbaba. Had ik zeventien slidings in een kwartier gemaakt, dan zei Geels knipogend naar Dusbaba: “Zeg Hans, kan er niet een schepje bovenop?” En dan ging ik weer, op naar sliding nummer achttien. Ik was helemaal de weg kwijt.
pi_123368633
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kraay was sowieso dom aan het lullen. Heeft liever dat Bony de boel voor de gek houdt en zegt dat hij graag wil blijven bij Vitesse, dan dat hij eerlijk is.
Dat zei Kraay helemaal niet, het was Derksen die het daar weer (totaal onnodig) heen zat te draaien. Iets wat Derksen trouwens nog al vaak doet als hij niets redelijks heeft in te brengen tegen hetgeen wat Kraay zegt. Dan verdraait hij het weer of pakt hij iets wat helemaal niet relevant is erbij en gaat het weer belachelijk lopen maken.
Wat Kraay zegt is dat je echt niet in elk interview hoeft te gaan verkondigen hoe graag je wel niet weg wil, ook al is dat het geval kan je het best gewoon voor je houden. Ik ben het daar volledig mee eens, het is bepaald niet netjes naar de supporters om bij elke gelegenheid die je krijgt te melden dat je veel liever ergens anders bent.

Hoewel ik op bepaalde momenten Kraay echt een kinderachtige idioot vind (zie het tenenkrommende dolle-duikavond gedoe), vind ik het jammer dat zowel Derksen als Genee het niet toelaten als er wel zinnige dingen uit de mond van Kraay komen. Ze kunnen er dan niet tegen op en gaan het dan maar makkelijk belachelijk maken.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:38:33 #121
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123368977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Dat zei Kraay helemaal niet, het was Derksen die het daar weer (totaal onnodig) heen zat te draaien. Iets wat Derksen trouwens nog al vaak doet als hij niets redelijks heeft in te brengen tegen hetgeen wat Kraay zegt. Dan verdraait hij het weer of pakt hij iets wat helemaal niet relevant is erbij en gaat het weer belachelijk lopen maken.
Wat Kraay zegt is dat je echt niet in elk interview hoeft te gaan verkondigen hoe graag je wel niet weg wil, ook al is dat het geval kan je het best gewoon voor je houden. Ik ben het daar volledig mee eens, het is bepaald niet netjes naar de supporters om bij elke gelegenheid die je krijgt te melden dat je veel liever ergens anders bent.

Hoewel ik op bepaalde momenten Kraay echt een kinderachtige idioot vind (zie het tenenkrommende dolle-duikavond gedoe), vind ik het jammer dat zowel Derksen als Genee het niet toelaten als er wel zinnige dingen uit de mond van Kraay komen. Ze kunnen er dan niet tegen op en gaan het dan maar makkelijk belachelijk maken.
Onzin, de interviewer stelt een vraag en hij geeft antwoord. Meer niet.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:55:00 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123369643
Johan Derksen vertrekt in augustus bij VI

Johan Derksen vertrekt in augustus als hoofdredacteur bij het tijdschrift Voetbal International (VI). Thijs van Veghel en Tom van Hulsen nemen het stokje van hem over, maakte WPG Uitgevers dinsdag bekend.

Derksen (1949) meldde eerder al dat hij dit jaar zou stoppen bij het weekblad. Hij werkte 36 jaar voor Voetbal International, waarvan hij 13 jaar aan het hoofd stond. Het blad groeide in die jaren uit tot een succesvol mediamerk, met een televisieprogramma, een radiostation, een website, een database en een boekenuitgeverij.

De uitgesproken hoofdredacteur blijft nog 4 jaar aan als columnist en hoofdredacteur van de boekenuitgeverij van VI.

'Ik heb het volste vertrouwen in mijn opvolgers en sta mijn werkkamer op 1 augustus met plezier af aan Thijs van Veghel en ik weet dat de organisatie in goede handen is bij Tom van Hulsen', reageerde Derksen.

De nieuwe hoofdredactie komt uit eigen gelederen. Van Veghel is de huidige chef redactie en wordt de journalistiek leider. Van Hulsen is al geruime tijd adjunct-hoofdredacteur en krijgt de verantwoordelijkheid over de financiën, eindredactie, fotoredactie en lay-out.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ugustus-bij-VI.dhtml
pi_123369866
neem aan dattie wel bij het programma blijft toch?
pi_123370097
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef julian6 het volgende:
Ja, tot 2017.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:07:49 #125
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_123370143
Dan zeg ik mijn abonnement op.

JOHAN MOET BLIJVEN!
pi_123370503
Stopt hij ook op tv of wat?
pi_123370553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef tammepiet het volgende:
Nee joh hij gaat niet thuiszitten bij die Franse familie.
pi_123370579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef tammepiet het volgende:
LEZEN

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef julian6 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja, tot 2017.
pi_123370604
Joop Munsterman vanavond bij Pauw & Witteman.

Volgens mij een onemanshow. _O_
pi_123370636
Maar wat moet ik dan lezen bij de tandarts?
pi_123370651
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop Munsterman vanavond bij Pauw & Witteman.

Volgens mij een onemanshow. _O_
Pauw & Witteman is leuk, maar wat nog leuker is is de wijken ingaan.
pi_123370666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan, Jans en de Kinderen.

Schijnt dat Jan Boskamp & Ron Jans meespelen.
pi_123370675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Pauw & Witteman is leuk, maar wat nog leuker is is de wijken ingaan.
Joop gaat de studio in, wat een dingen maakt hij mee.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:34:01 #134
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_123374335
Danny Vera moet blijven!!!!!

Het uberhaupt voorstellen, dat moet een VIhooligan van de jonge garde zijn, die willen zich ooohh zo graag bewijzen en lopen dan bijna tegen een stadionverbod op
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:34:38 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_123374368
Ik vraag me af waarom Johan dit gisteren niet heeft gemeld in VI. Zou daar een specifieke reden voor zijn? :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:39:31 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123374596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:')
Oh.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:40:21 #137
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_123374625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af waarom Johan dit gisteren niet heeft gemeld in VI. Zou daar een specifieke reden voor zijn? :o
was al bekent
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_123375562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan blijft wel een kullum schrijven.
Amen.
pi_123376297
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En de exen van Leroy Fer.
pi_123376373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Adelante het volgende:
Is al maanden duidelijk. Het heeft vorige maand zelfs in het NRC gestaan in een groot artikel.
pi_123376988
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[...]
Johan Derksen vertrekt in augustus als hoofdredacteur bij het tijdschrift Voetbal International (VI).
[...]
De uitgesproken hoofdredacteur blijft nog 4 jaar aan als columnist en hoofdredacteur van de boekenuitgeverij van VI.
[...]

De nieuwe hoofdredactie komt uit eigen gelederen. Van Veghel is de huidige chef redactie en wordt de journalistiek leider. Van Hulsen is al geruime tijd adjunct-hoofdredacteur en krijgt de verantwoordelijkheid over de financiën, eindredactie, fotoredactie en lay-out.

LEZEN zeggen mensen, maar ik vind het toch een beetje tegenstrijdig :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:49:48 #142
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_123377028
Joop gaat toch niet de hele uitzending zijn mond houden en/of zalvende praatjes over 'de wijken bij elkaar brengen' uitkramen? Ik hoop het niet.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:52:42 #143
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_123377166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

LEZEN zeggen mensen, maar ik vind het toch een beetje tegenstrijdig :{
Derksen treedt af als hoofdredacteur van het weekblad.
Derksen blijft columnist bij het weekblad.
Derksen blijft hoofdredacteur van de boekenuitgeverij (de buitenspelers)
Derksen blijft aanschuiven bij het tv-programma.

Duidelijk?
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_123377706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Derksen treedt af als hoofdredacteur van het weekblad.
Derksen blijft columnist bij het weekblad.
Derksen blijft hoofdredacteur van de boekenuitgeverij (de buitenspelers)
Derksen blijft aanschuiven bij het tv-programma.

Duidelijk?
Ahhh, ja :D
Ik wist niet dat de boekenuitgeverij verschilde van de Voetbal International :')
Thanks
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123377721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

En de exen van Leroy Fer.
Dit vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in mekaar zit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:04:44 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123377757
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dit vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in mekaar zit.
Jij geeft nu Johannes de schuld, terwijl je het zelf ook deed.
Oh.
pi_123378326
Dat Johan weg zou gaan was al langer bekend toch.

Verder hoort Danny gewoon bij VI, ben wel een muziekliefhebber maar zeker geen kenner (hoef ik ook niet te worden) maar vind hem prima zingen man. Laat gaan.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:27:59 #148
394188 Yipper
VI Hooligans
pi_123378801
Danny hoort gewoon bij VI, ik zou niet weten waarom ik hem weg zou willen hebben. En het is een goeie gozert.

Even geheel ter zijde, zo op de dinsdagavond: handjes in de lucht!
pi_123380133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Is al maanden duidelijk. Het heeft vorige maand zelfs in het NRC gestaan in een groot artikel.
Oh en die heb je niet even geupload voor je mede-Fok!ers?
pi_123380308
Definitieve uitslag!

AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')