Als ik zie hoe vaak die voorbij zijn gekomen bij elke dagaanbieder dan moet iemand per ongeluk 100.000 van die planken hebben besteld ipv 10.000quote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt, die kwamen vorig jaar ook steeds.
Een houten plank heb je voor weinig bij een toko, Ikea en wellicht ook een Xenos. Heeft niet echt zin om die via ibood aan te schaffen. Deze bijvoorbeeld, 3,99quote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
Hmm, misschien als er houten snijplanken voor een leuk prijsje zijn o.i.d. dat ik die nog zou kunnen overwegen. We hebben nu alleen plastic, en daar heb ik eigenlijk toch wel een gruwelijke hekel aan.
Ik had toen 'eindelijk' een nadat ik die hunt daarvoor em had misgelopen. Kreeg ik een daarna een mail dat ze het niet meer konden leveren en ik een ander model zou krijgen die hetzelfde was, alleen niet op accu maar met batterijen werkte.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat was er mee?
Wellicht haal ik zelf nog een Onkoyo (if the price is right)
Altijd als ik in zulke winkels kom zijn die net allemaal uitverkochtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een houten plank heb je voor weinig bij een toko, Ikea en wellicht ook een Xenos. Heeft niet echt zin om die via ibood aan te schaffen. Deze bijvoorbeeld, 3,99
Ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon weer zitten hopen op een Sponge Bob tostiapparaat
Via de ikea site kan je zien wat op voorraad is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd als ik in zulke winkels kom zijn die net allemaal uitverkocht
Jup, als het goed is welquote:
Dus de hunt kan gewoon overmorgen om 1 uur smiddags gedaan zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Doodloper het volgende:
"Woensdag 27 en donderdag 28 februari zal er weer een HUNT plaatsvinden op de Nederlandse en Belgische website.
Van dinsdag op woensdag, om 0.00 uur, zal de HUNT starten en deze zal duren zolang de voorraad strekt."
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dus de hunt kan gewoon overmorgen om 1 uur smiddags gedaan zijn?
Blijkbaar moeten wij nu langs de boxenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Oh en er schijnen weer boxen langs te komen, maar dat wisten jullie hier vast al wel.
Schijnen of is er bewijs? Ik doe het voor de dozen! Ik blijf de hele nacht op maar het is lastig zonder paypal, als het me bij de eerste niet lukt geef ik het op dan is er geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Oh en er schijnen weer boxen langs te komen, maar dat wisten jullie hier vast al wel.
Nee dat is toch een extra goed gevulde box? maar dat vind ik een klote actie. Doe dan gewoon wie alle raadsels het eerste oplost. Nu is het puur een kwestie van geluk hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten wij nu langs de boxenNaar buiten om te zoeken, alsof FOK!kers naar buiten gaan.
Ik heb alleen hier iets gelezen, ik weet niet precies hoe het verder in elkaar zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:47 schreef Speedo-drager het volgende:
Nee dat is toch een extra goed gevulde box? maar dat vind ik een klote actie. Doe dan gewoon wie alle raadsels het eerste oplost. Nu is het puur een kwestie van geluk hebben.
Ja raadsels en dan een locatie vinden. Hoop dat het het zwembad hier in de buurt is, maar goed dat zal wel totaal niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen hier iets gelezen, ik weet niet precies hoe het verder in elkaar zit.
Ik woon in Amsterdam maar ja, stel dat het in Amsterdam is dan kan het aan de andere kant van de stad zijn, dan ben je ook zo 3 kwartier onderweg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja raadsels en dan een locatie vinden. Hoop dat het het zwembad hier in de buurt is, maar goed dat zal wel totaal niet.Onmogelijk ook ik woon in een van de kleinste dorpen van Nederland ergens in het zuiden.
Amsterdam, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam maar ja, stel dat het in Amsterdam is dan kan het aan de andere kant van de stad zijn, dan ben je ook zo 3 kwartier onderweg.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Amsterdam, ben er nog nooit geweest.Maar goed het zal wel ergens in Amsterdam of Utrecht of zo zijn. In een louche sekshop of zo.
Gewoon je trui volstoppen en zeggen dat je zwanger bent en dat je water gebroken is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit sowieso op mijn werk overdag, ik kan moeilijk zo naar buiten rennen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Gewoon je trui volstoppen en zeggen dat je zwanger bent en dat je water gebroken is.
Ja maar je bent vast toch te laat. Je moet geluk hebben. Maar met jou samen mag ik hunten? Of ga jij niet hunten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaJa zwanger in 1 dag. Ik ga alleen kijken als het echt heel dichtbij is. Maar dat zal wel niet.
Alleen overdag. Ik ga niet opblijven. Sowieso nooit gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja maar je bent vast toch te laat. Je moet geluk hebben. Maar met jou samen mag ik hunten? Of ga jij niet hunten?
Ik ben er nog niet over uit, ik denk dat ik opblijf tot een uur of 3.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen overdag. Ik ga niet opblijven. Sowieso nooit gedaan.
Ik moet om half 7 op, dus 3 uur is mij veel te laatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit, ik denk dat ik opblijf tot een uur of 3.
Ja ik zoek vooral oordopjes. En een doos of course. Maar ik weet niet of het het wel waard is de hele tijd te hunten. Voor hetzelfde geld kan ik het gewoon aan me voorbij laten gaan en mis ik niets. Maar ik vind het uitpakken van zo'n doos wel altijd leuk en het is gewoon spannend. Daarvoor doe ik eigenlijk mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet om half 7 op, dus 3 uur is mij veel te laatMaar ik ben al vroeg op mijn werk dus ik zal vanaf een uur of half 8 wel gaan kijken. Zoals elke hunt en dan weer teleurgesteld zijn.
Box is mij nog nooit gelukt, vorige keer bijna, ik kwam bij het betaalscherm, verder nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik zoek vooral oordopjes. En een doos of course. Maar ik weet niet of het het wel waard is de hele tijd te hunten. Voor hetzelfde geld kan ik het gewoon aan me voorbij laten gaan en mis ik niets. Maar ik vind het uitpakken van zo'n doos wel altijd leuk en het is gewoon spannend. Daarvoor doe ik eigenlijk mee.
Ze doen er altijd bekrompen over.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef Piger het volgende:
Is er al bevestigd dat er ook boxen komen op de normale manier of alleen maar een vage "misschien" door een of andere moderator?
Misschien betekent namelijk gewoon 'nee'. Als er echt boxen komen, dan vertellen ze dat maar al te graag.
Ja vorigjaar 2x 50 euro zaten wat afstandsbedieningen in en twee tablets. Een van goeie kwaliteit en eentje van mindere. Maar ze waren wel te doen vooral voor die prijs. Maar heb ze eigenlijk nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Box is mij nog nooit gelukt, vorige keer bijna, ik kwam bij het betaalscherm, verder niet
Maakt mij niet uit welke, het moet gewoon een keertje lukkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:06 schreef Speedo-drager het volgende:
a vorigjaar 2x 50 euro zaten wat afstandsbedieningen in en twee tablets. Een van goeie kwaliteit en eentje van mindere. Maar ze waren wel te doen vooral voor die prijs. Maar heb ze eigenlijk nooit gebruikt. Ik wil eigenlijk een doos van 100.
Nu met geen paypal maak je meer kans als je een krediet card hebt. Belgen hebben geen ideal dus op hun heb je ook nog een kleine voorsprong.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit welke, het moet gewoon een keertje lukkenGewoon voor de sport.
Half uur voor einde van dag 2 flink gaan f5-en met een snelle pc met fatsoenlijke internetverbinding. Meestal is er dan wel een box (als er deze keer ook echt een box is)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit welke, het moet gewoon een keertje lukkenGewoon voor de sport.
Die heb ik ook altijd open staan inderdaad. Op mijn werk zonder belletje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nu met geen paypal maak je meer kans als je een krediet card hebt. Belgen hebben geen ideal dus op hun heb je ook nog een kleine voorsprong.
http://backup.iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Deze site is wel tof.
Ik ben er niet over uit, of ik mijn grote pc gebruik dat is een super monster. Of deze laptop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Half uur voor einde van dag 2 flink gaan f5-en met een snelle pc met fatsoenlijke internetverbinding. Meestal is er dan wel een box (als er deze keer ook echt een box is)
5 voor 12 vorige keer, toen kwam ik dus tot het betaalscherm.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Half uur voor einde van dag 2 flink gaan f5-en met een snelle pc met fatsoenlijke internetverbinding. Meestal is er dan wel een box (als er deze keer ook echt een box is)
Alle boxen die ik heb gewonnen waren via een fatsoenlijk snelle pc, maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit, of ik mijn grote pc gebruik dat is een super monster. Of deze laptop.
Ja dat was een naaistreek dat was een 100 doos toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
5 voor 12 vorige keer, toen kwam ik dus tot het betaalscherm.
Het lukte de vorige keer tot tweemaal toe met deze laptop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef Piger het volgende:
[..]
Alle boxen die ik heb gewonnen waren via een fatsoenlijk snelle pc, maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen.
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef Speedo-drager het volgende:
Ja dat was een naaistreek dat was een 100 doos toch?
Ja klopt, je hebt meerdere servers en op de een zie je hem sneller dan de ander.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Het was toch ook zo dat er verschillende servers zijn en je net mazzel moet hebben dat je op de goede server terechtkomt? Netsplitter had dat dacht ik vorige keer uitgelegd.
Misschien die lui van dat Fok!stok topic activeren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten wij nu langs de boxenNaar buiten om te zoeken, alsof FOK!kers naar buiten gaan.
haha ja die komen inderdaad weleens buiten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien die lui van dat Fok!stok topic activeren?
nee die kunnen gewoon heel ver gooien en hebben een hond om hem op te halenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ja die komen inderdaad weleens buiten.
Oh nog beter, stuur de hond er op af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef Piger het volgende:
[..]
nee die kunnen gewoon heel ver gooien en hebben een hond om hem op te halen
Ik heb de beste duiven op de zaak gezet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog beter, stuur de hond er op af.
ik kijk astro tv.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
Zitten er nog mensen met paranormale gaven hier?Kunnen we hen even inschakelen, dan hebben we die box al voordat de hints gegeven zijn
Nou, vraag eens of ze iets wetenquote:
Kost geld ik ben een cheapskate.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, vraag eens of ze iets weten
Jamaar gratis box!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kost geld ik ben een cheapskate.
Maar dan zou iedereen nu astro tv bellen.quote:
Ja vanavond begint de hunt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is t vanavond hunt?
Godverdomme. Morgen is de enige dat deze week dat ik niet vrij ben
Ja, ze openen vooruit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Heejoh hee door deze TT dacht ik dat die hunt al was hee
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef jonasr het volgende:
alé we zullen nog eens volgen hé.
Vorige hunt gevolgd op een aparte website die sneller refreshte als ibood zelf,
heb hem blijkbaar niet opgeslagen, mensen hier die weten welke?.
Ik hoop op een 24 of 27" computer scherm, liefst IPS
Ja dan zou ik de hunt laten schieten eigenlijk. Veel nut heeft het dan niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm, moet me wel in gaan houden. Heb de centjes nodig voor een nieuw bed, bank, tv-meubel, salontafel...
Pics van je douche!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
Zo, nog even sportief gedaan voordat de hunt begint, nu nog ff onder de douche en dan ben ik er ook bij
quote:
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En dan te bedenken dat het reageren er nu al uitlicht op ibood
Waar men al niet blij mee kan zijn hč?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat hij niet pics van je sportieve lichaam vraagt.
Bedoel je dat zoek de box forum?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En dan te bedenken dat het reageren er nu al uitlicht op ibood
Probeer maar eens te reageren op het product van vandaag op hun forum.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar men al niet blij mee kan zijn hč?
[..]
Bedoel je dat zoek de box forum?
Hoiquote:
Haha, ik wens je veel succes ermeequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef Renn het volgende:
Ik ga leren tijdens de hunt, goede combinatie
dankjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ik wens je veel succes ermee
Ik wel, toevallig.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
Hč gelukkig.. ik zit er nu wel weer op..Moest de nodige keren verversen, maar hij doet het weer..
Ben benieuwd hoelang dat goed gaat met die servers..
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Ben er toch maar ff voor gaan zitten.
Aangezien morgen nacht Ziggo bezig gaat met internet doe ik de 1e dag wel ff mee
Kijken hoe lang ik het volhoud hehe.
Goedenavond!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Ben er toch maar ff voor gaan zitten.
Aangezien morgen nacht Ziggo bezig gaat met internet doe ik de 1e dag wel ff mee
Kijken hoe lang ik het volhoud hehe.
Nja ik kreeg mailtje dat er onderhoud was van 1 tot 6 's nachts (donderdag ochtend).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Goedenavond!
Vergeet je UI niet aan te passen.![]()
En ziggo? Ach, ze liggen er zo vaak uit zeggen ze, maar alles doet het dan gewoon nog.
Not my first huntquote:
Ja ik bedacht het me zonet dus dacht, laat ik me even de rest waarschuwen.quote:
SSD van Samsung zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Renn het volgende:
Kijken voor een SSD, een mooie versterker/receiver of een leuk setje boxen.
[..]
dankje![]()
Waarom alleen samsung? Eenkennig?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
SSD van Samsung zou wel fijn zijn.
Vorig jaar alleen maar van andere merken.
Toen met de 830 serie was dat de enige betrouwbare, geen idee hoe het nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Waarom alleen samsung? Eenkennig?
Wacht ik op inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
SSD van Samsung zou wel fijn zijn.
Vorig jaar alleen maar van andere merken.
Ja ik bij 3 vast, 1 niet eens geklikt (te laat), en 2 gekochtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vorige keer 5x box vastgelopen.
7 dacht ik?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik bij 3 vast, 1 niet eens geklikt (te laat), en 2 gekocht
Ik had er ook 2.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik bij 3 vast, 1 niet eens geklikt (te laat), en 2 gekocht
Inderdaadquote:
Is bijna altijd zo in het beginquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef NextTVH het volgende:
Ik zag heel even de aanbieding, en nou weer die van gisteren?
quote:
Niks gehoord?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef bambino het volgende:
Wow is er nu geluid wanneer die is uitverkocht
Das nice.
1dk hoor je een soort gong.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niks gehoord?
Of op die andere site?
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, de peper en zout molen!
Ik heb alleen de standaard belletjes gehoord die gaan als er een nieuwe komt..quote:
PEPER EN ZOUT!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat komt er hierna?
- Peper zout
- Kussen(s)
- Rugzak
- Messenset
Oja, die Cinderella kussens komen ook nog wel 30 keer voorbij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat komt er hierna?
- Peper zout
- Kussen(s)
- Rugzak
- Messenset
Philips lamp!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat komt er hierna?
- Peper zout
- Kussen(s)
- Rugzak
- Messenset
refurbished black & dekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat komt er hierna?
- Peper zout
- Kussen(s)
- Rugzak
- Messenset
Hmm, ik zit ook in mumble met een paar gamers misschien dat het van een van hun kwamquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alleen de standaard belletjes gehoord die gaan als er een nieuwe komt..
Ben er zeer positief van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Renn het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een philips living colours lamp... Zou hij komen?
Nog wel 30 keer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Renn het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een philips living colours lamp... Zou hij komen?
En wat hebben we daar aan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:05 schreef bambino het volgende:
Ferdy-1DK.nl: Er is idd een geluid bij uitverkocht nu
Ik denk dat je ze voor het uitkiezen hebtquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:05 schreef bambino het volgende:
Ferdy-1DK.nl: Er is idd een geluid bij uitverkocht nu
Is chillquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En wat hebben we daar aan?
Verdommequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet je wel even wachten
[ afbeelding ]
uurtje of 5 a 6.. als ie komtquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef Speedo-drager het volgende:
Verdomme duurt nog wel eer er een doos komt.
ik zit in de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef tralalala het volgende:
MENSEN BOX OP TEXEL, ALS JULLIE NU VERTREKKEN DAN ZIJN JULLIE OP TIJD!
DOEI DOEI
Ik heb deze in het grijs, ook een keer bij de hunt gekocht, chille rugtas welquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet je wel even wachten
[ afbeelding ]
<3quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb deze in het grijs, ook een keer bij de hunt gekocht, chille rugtas wel
Ja door die ondergrondse tunnel toch?quote:
Ja ik kom vanuit Limburg.quote:
Oke, dus Noord of Zuid Holland? --> Samen Holland?quote:
41quote:
Idd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
Het lijkt wel behoorlijk rap te gaan nu
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
Komt er toevallig wel eens iets als een zeg een Denon DM39 setje voorbij tijdens zo een hunt?
merk zegt me niks. wel regelmatig andere merken dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
Komt er toevallig wel eens iets als een zeg een Denon DM39 setje voorbij tijdens zo een hunt?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:14 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik heb 4 vensters met auto refresh,... Misschien minderen.
Iets vergelijkbaars van wellicht Yamaha? Of niets van dat soort dingen?quote:
Ik heb 2 firefox windows open.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:14 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik heb 4 vensters met auto refresh,... Misschien minderen.
Stereo en versterkerspullen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars van wellicht Yamaha? Of niets van dat soort dingen?
Yamaha, Pioneer, Onkyo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars van wellicht Yamaha? Of niets van dat soort dingen?
oh oké, die komen zat vaak langs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef vosss het volgende:
Nouja ik doelde meer op dat soort microsetjes die dan toch van een leuke kwaliteit zijn. Dus niet zo zeer een versterker in combi met jamo speakers ofzo, maar echt van die microsetjes van een deugdelijk merk
Ik mn zak, maar dat kwam omdat ik daar jeuk hadquote:
Ik heb geen voetfetisj maar ik wil ze best voor je masseren.quote:
quote:
Daar heb ik al een vriendje voor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:18 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb geen voetfetisj maar ik wil ze best voor je masseren.
Ga er dan heen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik al een vriendje voor!
Nee hij zit hier bij mij, hem naar mij toe laten komen, veel beterquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ga er dan heen!
En potver deze kussen heb ik.
heb je dat niet vaker gezegd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:18 schreef Maraca het volgende:
Hunt!
Nou, succes en welterusten dan maar. Hier blijf ik niet meer voor wakker
schuldigquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Speedo-drager het volgende:
Iedereen in deze sc slaapt er zowat op
Bijna iedereen hier dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
Maar dit zijn wel fijne kussens ja, ik heb ze alleen al..
Zijn fijne kussens hoor!quote:
Ik voel een bandquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier dus.We hebben wel een band zo samen, we slapen met dezelfde kussens.
Nieuwe TT?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
<3 slaap lekker trouwens als je zo gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |